Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 49

2013-06-10 10:34:09

Já to vyřešil tahle: Koupil jsem od berneru obvaz na rychlou opravu potrubí. Je to sáček s obvazem , který po otevření začne tuhnout, a tim jsem hadici v několika vrstvách omotal. Nechal vytvrdnout a na to ještě namotal vulkanizační pásku. Od té doby mám najeto 50000 km a bez problémů.

2013-06-10 12:45:34

jirkasel: Kde jsi to sehnal ? Já to na stránkách Berneru nenašel...

2013-06-10 19:04:19

jirkasel: pošli odkaz kde to sehnat,,díky....

2013-06-11 14:24:17

Jo kluci to Vám neporadím ja to nafasoval asi před 3.roky v práci a je

Dost možné že už to berner v nabidce nemá .

Ale tohle jsem našel na netu sice to neni berner ale je to určíte ono

http://www.loctite.as/?p=...70-sada-na-opravu-potrubi-

2013-06-12 19:11:33

Uterni Diagnostika ve Fordu Charouz Hradec Kralove:

Zavady- P0251, P1211, P2336,

V patek jedu na bankovej test + vymena filtru naft.( rozebrani stareho a zajisteni jeho obsahu)

snad budu chytrejsi jestli je vstrik podle diagnostiky po smrti (vstrik valec c.1 ) melo by se to projevit na bankach snad ted se jen modlit aby nebyl vsechny 4 .

Vyndani vstriku je clovek schopen svepomoci nebo nelze.. nemam zkusenost ani predstavu..

2013-06-12 21:14:48

pavlas.tdci:

Vstřik sám demontuješ.Není to až takový problém.Pokud se vyndavají všechny, nesmí se přehodit.

Jinak většinou pokud se najdou piliny, původ je z čerpadla.Vstřiky vydrží hodně, ale ze špatné nafty, se přidře čerpadlo, a odnesou to vstřiky.

Takže držím palce.

2013-06-13 00:25:48

Uvidime co se najde ve filtru je ne piliny jinak na pristi tyden jsem objednan na cisteni palivoveho systemu (naka kapalina na ,kterou se nech motor bezet snad bude uspesne pry uz se tak par vstriku zachranilo tak snad

2013-06-16 13:02:13

Bankovej test proveden vstrik - c.1 napred pomerne od 2-3-4 ty byli v norme!! takze soudim ze akorad ten prvni je muj kamen urazu..zbytek sel stejne i diagnostika ve fordu napsala valce c.1 vymena vstriku ..snad to bude jen tak!!

2013-06-24 19:06:48

Taky už to mám za sebou, repase všech vstřiků 14500,-kč . Auto začalo padat do nouzáku v nízkých otáčkách při sešlápnutí plynu, špatné starty a diagnostika psala tuším 0251 - malý tlak v railu. Obešel jsem všechny posrané autorizované servisy a jel přímo za p. Walicou co to pro ně dělá. Ten mi vysvěstlil, že vstřiky delphi mají výdrž 150000km +- nějaký ten tisíc a je nutná repase, což znamená nový vstřik mimo obalu s cívkou. Pak jde vtřik do mašiny ve které běží několik hodin a ta hledá optimální režim, pak vygeneruje kód. Nicméně pokud jste ze Severní Moravy, máte najeto přes 150000 a začnou se projevovat stejné problémy, vyserte se na ty amatéry a vydřiduchy v autorizovaných servisech a jeďte přímo k p. Walicovi do Bohumína, výjde Vás to na polovic a nikdo z Vás nebude tahat zbytečné prachy. Mimo jiné vám zkoukne celý motor, zkontroluje čerpadlo a řekne na čem jste, je to fakt machr. Pokud by bylo v háji i čerpadlo repase u něj vyjde zhruba na stejné prachy.

2013-06-25 11:16:09

Jirkasel má pravdu, nechoďte do autoservisů. Na tyto záležitosti jsou specializovaná Diesel centra, v našem případě na systém Delphi. Vyhledáte je na webech, případně i tady. Např. TAD Praha, TP Spol. s.r.o. Kladno ve Stč. kraji, Autoopravárenství Václav Rejchrt Rasošky u Jaroměře v Královéhradeckém kraji, Petr Rada v Soběslavi (Jihočeský kr.) atd. Umí opravit všechno a ceny jsou jen zlomek toho, co ai účtuje autor. autoservis FORD.

2013-06-25 13:58:12

tož to je slušná cena...už sem si našel kontakt na netu,,kdyby bylo třeba..ale asi bude...díky..

2013-06-25 14:05:41

stryc1: http://www.walica.cz/index.htm

2013-11-07 21:06:55

Zdarec, já mám taky problém s blikající kontrolkou žhavení. Mám Mondeo kombi 2,2 TDCi, 114 kW, r.v. 2005. Koupil jsem ho před pěti lety. Celou tu dobu absolutně bez problémů, liju naftu, měním olej, jednou kotouče a samozřejmě brzdové destičky (běžná údržba). Najednou se mi rozblikala kontrolka žhavení, auto bez výkonu (na rovině max. 60km/h, do kopce 20km/h). Doplazil jsem se do servisu a dle diagnostiky prý nějaká krabička k ovládání turba (cca 6500 Kč), ale že se samotná už nedá sehnat, tak nové turbo (cca 30 000 Kč). Objednal jsem si turbo a příští týden mám jet na výměnu. Dokodrcal jsem se domů, ovšem auto stálo před domem asi tak tři hoďky, nedalo mi to a šel jsem to zkusit. A najednou vše O.K. Dravec jako před tím. Tak nevím.

2013-11-07 21:17:38

radek41:

Zdar, to co popisuješ byl asi nouzový režim. Pokud vypneš motor a nastartuješ, nouzák zmizí. Ale jen do té doby, než se závada projeví znova. Pak padne opět do nouzáku.

Jestli ti někdo 100% řekl že je to regulací turba, tak jo, ale pozor není to vždy tak jednoznačný.

Repase turba přímo od výrobce Gerett stojí cca 12-15tis. Tak nevím co je to za cenu

2013-11-07 21:20:40

jen aby to byl repas jak má být,je totiž víc možností, vyčistění vstřikovače pod ventilkem, a nebo výměna i trysek,první sice funguje ale je to tak na rok maximálně 2 v prvnim případě cena 12 000kč v druhym okolo 17 000 kč neni úplně nejlepší koukat na ceny, vetšinou platí co je levný to je nahovn* neříkám že vždy je to pravda,ale dost často jo. Jinak autorizovaný servis? To je vetšinou tlupa hovad ale znám pár lidí od forda co dělají i doma po praci a jsou fakt šikovní.

2013-11-07 21:29:35

kubix31:

Trochu s tebou nesouhlasím, protože garážník těžko repasuje turbo, vstřik, a nebo cokoliv jiného.A jakmile vstřik rozebereš, musí na stolici

Psal jsem o repasích, přímo od gerettu.

Nemám čas to hledat, ale první odkaz který vypad http://www.eturbo.cz/turbodmychadla-ford/mondeo/

Ale jsou i jiné

2013-11-07 21:34:41

tomenzino:

Po vypnutí klíčku a novém startu se závada opět hned projevila. A diagnostika tu krabičku hlásila hned, proto jsem to turbo objednal nové, já potřebuju každý den dojíždět do práce (dělám na směnách a bus mi tu v době potřeby žádný nejezdí). Ani jsem to nějak neřešil, sice je to kur... ranec (hlavně teď před Vánocema), ale teď mám brouka v hlavě. Proč to po třech hodinách jelo absolutně bez problémů ? Já vyměním turbo za třicítku a aby to nakonec nebylo něčím jiným. Pročítal jsem tady to fórum a vypadá to, že blikající kontrolka žhavení u Mondea je začarovanej kruh

2013-11-07 21:45:45

tomenzino: s čim nesouhlasíš? jako že v normálnim servisu neuměj to co ve fordu? neřikám že ve fordu jsou všicni špatní ale dost často jsem se setkal že ve fordu na to nepřišli a v normálnim servisu jo, některý servisi jsou vybaveni líp než u forda, některý lidi ve fordu ani pořádně tu origo diagnostiku neovládá, ve fordu ti taky vetšinou nerepasujou turba,a ani vstřiky vetšinou to někam posílaj. přijedeš do forda a prvni co je že turbo je v prdel* přitom stačí rozdělat tu jednotku a přeletovat ty špatný kontakty a nebo rozhodit přidrhávající motoreček. cena u nějakýho elektrikáře 500 max 1500 ve fordu 30 000 nový turbo klasika.

2013-11-07 21:45:58

radek41:

Tak nové je nové,to je jasný, ale někde jsem četl test, a repase je srovnatelná s novým.

Ale to nevadí.

Je tam v té krabičce motůrek na naklápění lopatek, něco jako z autodráhy, a ten může chodit ale chvilkama vynechá a hned to hlásí závadu. Takže proto to někdy dělá někdy ne.

Jinak jak píšeš, závada blikající kontrolky, je trochu komplikovanější, protože to signalizuje více závad na palivové soustavě. Takže ještě čerpadlo, vstřiky, EGR ventil

2013-11-07 21:49:34

kubix31:

Jasně, to netvrdím, že to ve Fordu dělají repase. Samozřejmě repase dělají v servisech, kde jsou na to vybavení. S tím bych do Fordu nejezdil. Měl jsem na mysli garážníky. Jinak ano, asi jsou to většinou měniči dílů.

Já tam mám mechanika, který opravdu diagnostiku ovládá dokonale.

Je to o lidech


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 49