Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 72

2013-03-03 19:34:55

Mr.Jeremy:

Tak kontrolka žhavení, signalizuje něco s palivovým systémem.Ale jde o to co? To ukáže jen diagnostika.

Jinak palivový filtr vyměnit zvládneš pokud nejsi jak píšeš střevo a žhavičky taky.Nejdřív je ale odpoj od sebe, a změř.není nutné je třeba hned měnit. Žhavící svíčka, by měla při měření ukazovat okolo 1ohmu.

2013-03-03 19:47:39

Tomenzino:

Jak je proměřím ? Jsem elektrikář,ale svíčky jsem nikdy neproměřoval. S tím palivovým filtrem, jenom přepojím hadičky kus za kus. Nic jiného v tom není za vědu ?

Díky za odpověď.

2013-03-03 20:02:33

Mr.Jeremy:

Palivový filtr, ano kus za kus, jen ho zalej naftou, aby byl plnej.Jinak nic.Pumpička u těchto aut není, pokud jí tam někdo nedal.

A svíčky jsou spolu spojené paralelně, takže je od sebe musíš odpojit, a proti kostře ohmetrem, je proměř.Svíčka má od 0.9 až do 1.2 ohmy. Takže nic složitýho. Jen se k těm svíčkám musíš dostat.

2013-03-03 20:57:30

Tomenzino:

Díky moc.

2013-03-22 17:08:33

Tomenzino:

Zdravím.

Tak jak jsem psal o blikání žhavení, tak mi to po 14 dnech udělalo znovu, ale při jízdě a to 3x během 2 hodin jízdy, tak jsem zajel na diagnostiku a zjistili, že je vadný snímač polohy vačkového hřídele. Ten stál 700 Kč a je po problému.

Jinak díky za rady.

2013-03-23 23:17:54

Mr.Jeremy:

No tak hlavně aby to tím bylo

Mev
2013-04-11 18:08:35

Tak jsem to tu pročetl. Vesměs všichni ztratili výkon.

A teď má závada.

Rozblikala se mi kontrolka žhavení. Motor bez ztráty výkonu jízda pokračovala dál.

Zhasl jsem motor a opět nastartoval. Kontrolka žhavení zhaslá a po čase se rozsvítila kontrolka motoru.

Takže auto bez problému pojízdné jen svítí kontrolka motoru.

Kdyby někdo věděl co to je budu jedině rád ale vidím to na diagnostiku.

2013-04-12 10:00:57

mev:

Pokud ti blikala kontrolka žhaveni, a teď už svítí stále kontrolka motoru, je to vážné, a závada trvá stále. Vesměs jsou to vstriky nebo čerpadlo, nebo EGR ventil. Takže co nejdříve odstranit.

Mariow: nepleť si žhaviče a vstřiky! Žhaviče se nemusí měnit s čerpadlem, vstřiky by měli.

Mev
2013-04-12 20:45:45

tomenzino: Děkuji za zprávu. Dnes jsem se byl objednat na diagnostiku a také dnes ta kontrolka motoru zhasla. Auto se momentálně tváří že je v pořádku. Původně jsem chtěl tu diagnostiku zrušit, ale vzhledem k tomu co jsi mi napsal raději na ní zajedu. Snad z toho něco vyčtou.

2013-04-15 18:13:48

tomenzino: zdravím, chtěla jsem se zeptat co odpojení EGR ventilu, auto mělo slabší výkon kouřilo jak čert, dnes odpojili v servisu ventil a vše je ok, máte s tím někdo zkušenost, díky za poznatky

2013-04-15 22:34:31

rumena:

Ahoj,no já nevím, jak a kdy kouřilo, ale to že kouří, je nějaká příčina, ale určitě je malá pravděpodobnost, že je to EGR ventil. Máš tam Elektronický, nebo podtlakový? Ono, to jen tak odpojit nejde.Vždy se to za nějaký malý čas projeví znova. Je to hlídaný. Koneckonců se to tu několikrát píše.Zkus to nějak lépe popsat co se dělo.

2013-04-16 09:06:40

rumera:

Černá kouřivost s nefungčím EGR souvislost mít může, ale také může mít souvislost třeba s prasklou hadicí k turbu. Nicméně pokud ti kouřivost po zaslepení EGR ventilu zmizela, tak to egrem bylo.

Tomenzino:

Úplně zaslepit EGR zle u EURO 3. U EURO 4 (elektronické řízení) instalovat záslepku lze také, ale je nutné do ní vyvrtat alespoň 8 mm díru. Já to tak mám udělané už 2 roky a kontrolka mototru se mi nerozsvítila. Když sjem tam díru neměl, tak se kontrolka rozsvítila po cca 400 - 500 km

2013-04-16 09:20:30

koudak:

O zaslepení elektronického EGRu, se tu píše. Vysvětli mi, proč bych tam dával záslepku, když v ní máš díru? Ano rozsvící se kontrolka, protože to pozná když je tam záslepka plná .Ale tím že to zaslepíš, a necháš dírku, může se za čas ucpat celá trubku, která k němu vede.A ta je pak na vyhození. Jinak to nemá žádný význam. Díru tam máš stejně, takže nevím co je to za vylepšení?

2013-04-16 09:26:11

tomenzino:

trubka se zanést asi může, to máš pravdu. NIcméně by se zanesla u zaslepení a případné číštění bych neviděl tak dramaticky.

Vylepšení u mne znamenalo odstranění kouřivosti, lehký pokles spotřeby. A rozhodně snížením průtočného profilu (z cca DN 25 na DN8) znamená výrazné snížení průtoku spalin a sazí zpět do spalovacího prostoru.

2013-04-17 08:03:52

koudak:

Tak samozřejmě to co píšeš chápu, ale zaprvé.Ta trubka pokud se ti ucpe, tak věř tomu, že už jí nevyčistíš.Udělá se tam takový škvarek, že to nevyčistíš.Ale to je asi jedno.

Jinak spotřeba, možná je.Jen asi to nebude v té kouřivosti.To budeš mít jiný problém,nebo počátek problému, protože kvůli EGRu by to nemělo kouřit.

Možná bych hledal jinde,protože to zaslepení, není si vyřešení navždy

2013-04-19 14:20:23

Já měl vyndanej EGR a žhavící svíčky trochu sem to očistil moc tam toho nebylo, svíčky sou tři po smrti dal sem to do kupy a auto mi padá od tý doby do nouzáku.Byl sem s tim u kámoše na diagnostice a napsalo to tam cyhyby P0251/P1211 což sou problémy se vstřikováním. Může to rozebrání mít vliv na system kterej tlačí palivo? Týpek od nás se ptal jestli sem dal všude nový těsnění a tím že by začal.Tak navim, máte s tim někdo zkušenost?

2013-04-20 15:05:58

Ahoj všem potřeboval bych poradit co s tím mým mondíkem 2 tdci 96 kw R.V 2002 mám udělat aby frčel?Byla s tím manželka nakoupit a cestou se jí rozblikala kontrolka žhavení a snížil se výkon ale do nouzového režimu nepad.Když to natočím tak je cítit naspálená nafta a kouří bíle okolo 1000 ot/min-2000 ot/min a v těchto otáčkách motor poskakuje jak kdyby v tom aute už nechtěl být přes 2000ot/min pak beží dobře jen se sníženým vkonem pořád.Byl jsem s tím na diagnostice a tam mi řekli že je to klepání na 4 válci kód:P2339.Kde mám jakou chybu a včem hledat?Předem děkuji za každou dobrou radu.Jirka

2013-04-20 16:54:40

jirih: podle čísla kódu je to problém se snímačem turba P0239 Turbocharger Boost Sensor B Malfunction

2013-04-20 17:47:11

jon29: Ale ono mám kód P2339 a né P0239.

2013-04-20 23:59:16

jirih: omlouvám se,blbě jsem četl,opravdu se to týká 4.válce a vypadá to na vadný vstřikovač.Dává zřejmě více nafty a čidlo klepání zaznamená zvýšené detonace.Vstřik se dá vyčistit ultrazvukem,nebo repase.


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 72