Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 72

2012-06-04 19:15:43

No konečně jsem našel pořádnýservis snad, je to opravdu špatné palivové čepadlo repas 6000 až 12000 Kč

tak jsem to hned objednal, tak doufám že to bude OK dám vědět než pořád měnit čiddla atd, jen ve čtvrtek jsem platil 3000 za smímač na čerpadle a nic, tak teď to snad pujde

2012-06-04 19:20:14

Ahoj to je můj problém dnes dělám čerpadlo, tak ti dám vědět. Stejný kód P0251 tlak mimo rozsah

2012-06-05 07:10:46

..řešil jsem podobný problém v roce 2010 (Mondeo 2005 - 2,0TDCi) - po repasu čerpadla se chyba už neprojevila, ale po roce jsem měnil ještě žhaviče, ty původní se dostaly mimo toleranci. Servisák od fordu mi zpětně vynadal, že čerpadlo se vždy mění i se žhavičemi - a asi bych mu měl dát za pravdu.

2012-07-06 11:20:20

Tak jsem si to zde všechno přečetl, ale i když mám několik problémů srovnatelných, auto se chová podivě, není to úplně stejné. Popíšu přesně, jak se auto chová mě. Začalo to tím, že mi auto při nízkých otáčkách začalo cukat. Když jsem ale více přišlápl plyn, tak to jelo zase normálně. Ještě jsem zapomněl uvést, že při volnoběřných otáčkách se občas klepe motor a z prostoru alternátoru a kompresoru klimatizace se ozývá takový divný zvuk. To je ale podle mého mechanika problém s napínákem řemenu, tedy nemělo by s tímto problémem souviset. Dále když jedu z kopce na zařazenou rychlost, tak auto cuká, jakoby si samo přdávalo i když se nedotýkám plynu. Minulý týden jsem ráno auto nenatočil na první pokus. Točil jsem déle a na druhý pokus chytlo. Z vejfuku bílý kouř. Jinak auto jelo normálně, táhlo normálně. Jenže už druhý dense mi po chvíli rozsvítila kontrolka žhavení, začala blikat. Ato stále jelo normálně, žádnou ztrátu výkonu jsem nepozoroval. Pak jsem chtěl předjet auto a při sešlápnutí plynu auto najednou chcíplo. Zajel jsem ke kraji. Vypnul klíček, chvíli počkal pak znovu natočil a dojel domů. Následující ráno jsem zase nemohl nastartovat(jakoby padala nafta-nedovřenej vstřik-y). Když auto nastartuju a přidám, tak dost kouří černým kouřem. Je divný, že než se motor zahřeje, tak auto jede celkem dobře. Pak při větším přidání plynu začne blikat kontrolka žhavení. Když jedu dál, tak cca 10 km, tak to chcípne. Zajedu ke kraji, chvíli nechám, nastartuju a jedu dál. Stále to černě kouří. Vypadá to jako výše popsané poroblémy s turbem, ale auto neztrácí výkon, jede stále stejně. Neprosím o radu, spíš popisuju chování mého auta. Až to nechám spravit, tak sem napíšu co s tím bylo. Třeba to někomu pomůže. Dle mého názoru po přečtení všech příspěvků to vypadá buď na EGR ventil, nebo na špatnej vstřik(doufám, že jen jeden). Je to divný, auto má najeto jen 85000 km.

Mám mondeo 2.0 TDCi 96 kW r.v. 2007

2012-07-06 14:01:04

varuz:

no vypadá to že jsi četl pozorně. Ano tvůj problém podle popisu vypadá na EGR ventil.To dělá že špatně chytá a může se stát že i chcípne za jízdy.

Ale stejně tak jak píšeš,pokud taky kouří může to být i právě vstřik.Je tam snímač na rampě a pokud vstřik začne nedovřením protékat tak motor chcípne aby se nepropálil píst.

Jinak sis to správně vysvětlil a určitě až budeš vědět čím to bylo napiš.Bude to určitě další dobrý poznatek

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2012-07-06 14:41:52

Mně se to stalo taky zajel jse do servisu a občas jsou potřeba naprogramovat vstřiky. Nejde to, ale dělat pořád tak jsem nechal za 18.000,- udělat repas vstřiků a od té doby mám pokoj. Jestli můžu radit tak tankuj na Benzině diesel Verva. Teď v létě to nastartuješ, ale až bude zima nemáš šanci to nastartovat. (mluvím z vlastních zkušeností). Držím palce.

DELPHI DIESEL SERVIS, s.r.o.

Oprava vstřikovacích čerpadel Delphi a Lucas. Prodej náhradních dílů čerpadel a trysek. Provádění výměn výfuků a olejů.

Dnes otevřeno8:00 – 16:00Celý týden

Adresa: Malešické náměstí 22/1

108 00 Praha-Malešice

(areal Malešického statku)

Telefon: +420 274 781 570

Telefon: +420 274 784 049

Email: servis@delphidieselservis.cz

WWW: http://www.delphidieselservis.cz

Můžu doporučit pracují velmi rychle a kvalitně. Ahoj tycjos

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2012-07-06 14:47:07

dobrý den forďáci potřeboval bych sehnat servisní manuál na ford mondeo 2003 ( 2.0 tdci)

kde by se dal stáhnout? předem díky za odpověď

2012-07-06 14:59:37

červa:

máš na mysli knihu Jak na to?

Tomenzino, 2012-07-06 14:59:37 napsal:

červa:

máš na mysli knihu .. Jak na to?

2012-07-06 15:27:48

Manuál mám můžu poslat e-mailem ale je toho dost. Tycjos joseftyc@seznam.cz

2012-07-06 20:21:24

moje zkušenost je, že kontrolka se rožínala při studených startech a hlavně pokud se jen "popojelo" řešili jsme rozpohybování něčeho na turbu (fakt už nevím čeho,ale pánové budou vědět :D ), pak se rožínala i zajízdy, kdy výkon spadnul, řešení - klasivka vstřikym kdy u mě zkrátka nešly repasovat, takže nové, ale kontrolka poblikávala viz první popis pořád...ve finále mi to nejelo vůbec, cukání při určitých otáčkáchm kouř jako bych jezdila na černé uhlí....pořád jsem to viděla jako problém turba, jenomže blondýně nikdo nevěří, takže na mě čuměli jak na upadlou z jahody...no a byla to prasklá hadice u turba jede to opět svižně, jak má :)

2012-07-06 21:58:41

už jsem něco na netu našel děkuji za snahu

2012-07-07 11:52:20

Zdravím a mužu fakt nadšeně přispět i sem napišu to velice jednoduše..včera prí točkách 2900-3200 rozsvicení kontrolky žhavení + vypnutí TURBA dojezd z kopce cca. 500m zastavení znovu nastartovaní a kontrolka neblika a turbína šlape jako by nic.. tak si říkam co to muže být.. /motor ohraty najete pred vypadkem turba cca 50km sviznym tempem/

2012-07-07 12:06:28

pavlas.tdc...

no moc možností není.Buď EGR ventil nebo nějaký vstřik.Ono tam moc možností není.Pokud by byla jiná závada rozsvítí se kontrolka motoru.Blikající kontrolka žhavení signalizuje závadu na palivovém sistému

2012-07-07 12:13:50

Tomenzino

EGR ventil lepsi varianta...snad ne vstik ale je me zahadou ze dnes pri opetovnem zkouseni do kopce se zavada neprojevila

2012-07-07 13:16:38

pavlas.tdc...

no jestli se to neprojevuje pravidelně vypadá to na vstřik.Ale těžko takhle na dálku psát závěr.Zkus když je to studený se rozjet,a trochu víc přidat.Ne do otáček ale spíš hodně do tahu.Pokud to zarachtá a začne kontrolka blikat je to vstřik.

2012-07-07 13:19:21

pavlas.tdci: Ahoj, stejně se mi chovalo auto, když mi odcházelo turbo. Nejdříve se to stalo jednou pak dlouho nic, a postupně to začalo přidávat na intenzitě. Bylo to v turbu. Osobně bych to neřešil pokud se to nebude opakovat. Pak doporučuji diagnostiku, ta ti řekne kde by měla být chyba.

Tomenzino: Kontrolka žhavení může znamenat téměř cokoli. Divím se že nesvítí i při otevřených dveřích :-D. Na firemním nám odešel egr a blikalo žhavení a pak i kontrolka motoru svítila. Když mi zamrzla nafta tak to samé.

2012-07-07 13:26:13

deli:

ano kontrolka žhavení má opravdu spoustu úloh.Nejčastější je EGR.Pokud to je tím EGRem tak bliká kontrolka žhavení,a následně se po nějaké době rozsvítí kontrolka motoru.

Proto píšu aby zkusil opatrně postup za studena a pokud to začne blikat je to asi vstřik.Ale ten by byl v tom záběru slyšet.Takže jak píšu je to těžké na dálku něco určovat.

Jak píšeš dal bych přednost té diagnostice.

2012-07-07 13:33:24

Tomenzino: Já když měl problémy s turbem, tak mi to víc blblo za studena než za tepla. Proto řikám že to může být opravdu cokoli. Dokud se to nebude opakovat tak bych to neřešil. Je možné že třeba jen nějáké čídlo poslalo nesmysl.

2012-07-07 14:27:24

deli- Děkuji za radu .!

Tomenzino- Vecer se to ukaze stim svtrikem zkusim mu protahout trubky..a uvidime..

Jinak uz me taky napadla varianta že to byla jen naka chybu a JŘ ji spolkla.. napada me pak ze když se vypne a zapne motor tak se jednotka maže ne?

2012-07-07 16:25:22

pavlas.tdc...

přesně tak.Pokud je to chyba sporadická momentální,tak si řídící jednotka ověřuje sama tu chybu která nastala a pokud momentálně není kontrolku nerozsvítí.Pokud závada trvá dále rozsvítí už kontrolku motoru,která se smaže jen diagnostikou.Proto se spíše přikláním k jednomu ze vstřiků nebo ten EGR. Turbo bych bral jako krajní mez.To by byla jedině chyba zanešení a špatné naklápění lopatek.Jinak si myslím že turbo nemá kde mít jinou závadu.To už je pak spíše konečná fáze.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 72