Fórum - Téma


Závěs+Transit 06-el.ovládání tažného zařízení


Fórum Transit VI / V184 / V185 Závěs+Transit 06-el.ovládání tažného zařízení

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185



Leo
Leo
2012-04-12 18:51:59

Na Transitu 2006 a mladší je nutno při montáži tažného zařízení použít ovládací universální krabičku třeba Elsa za cca 1600,-.

V případě originálního tažného zařízení je krabka FO MO KO i s pojistkou ukryta pod L plastovým schodem který musíte povolit zespodu. Při přepálené její pojistce, při zapojení zástrčky vleku přestanou blikat zadní blinkry na autě.

2012-06-15 20:33:45

Ton je dobry pri pojistce sundavat celej schod.

K cemu to tak je ? Proc neni el stazena ze zadnich svetel jako je tomu u starsich modelu ?

Leo
Leo
2012-06-15 23:53:51

U většiny nových aut, kde to naštěstí ještě není po zběrnici či optickými kabely, jsou jen chytrý blinkry závislé na odporu žárovky, připojením další žárovky (vleku) změníš odpor a to je vyhodnoceno jako chyba a na palubce i venku přestanou blinkry blikat. Ta krabička slouží k tomu aby jsi ty chytrý blinkry přesvědčil, že to nejni nějaký šlus ale že jsi připojil vlek. Jo přebytek levných v číně vyrobených krabiček nám ten život zbytečně komplikuje.

2012-06-17 15:43:26

čoveče mám v práci transita 2010 skříňáka 2,2 TDCi 63kW a kolega zapojil kabely normálně k zadnímu světlu "klasicky" nic nesignalizuje chybu a bliká i vlek...

Leo
Leo
2012-06-17 22:36:48

Jé to je dobrý já už 5 nefordích zánovních nepřelstil a musela tam krabka Elsa. Známej na 2007 Transit 2,4Tdci 6 místo nepřelstil a musela tam krabka. Já na 2,2 140 Ps 2008 závěs z fabriky nebylo co řešit. Až do mometu kdy jsem šikula musel soupravu zlomit ve vinglu tak, moc, že jsem zkurvil zásuvku, mezikus z němce na čecha i zástrčku. Po namotování nové zásuvky jedíný blinkrový proud nešel opravit výměnou pojistky v jedné ze 4 pojistkových skříní, nastalo hledání po kabelu od zásuvky až ke schodu co nakonec tu správnou krabku zkrýval viz popis výše.

Tudíž jsem nezkusil na svém voze dát k zadní blinkrové zásuvce další žárovku a simulovat vlek. Jen jsem z výše uvedených zkutečností soudil že to tak musí být. Zkusím to tedy protože nechápu proč by to tam fabrika montovala a vyhazovala si prchy z kapsy.

Leo
Leo
2012-06-25 20:17:40

Extremehany musím potvrdit co si myslíšZkusil jsem na z fabriky krabkou vybaveném Transitu 2,2, 2008, připojit k zadnímu blinkru vozu další žárovku a při zatížení třeba i 100 waty to bez potíží bliká. Přestože model je už vybaven blinkrem s automatickým trojím bliknutím i u něj krabka nejní potřeba. Původní německá zásuvka byla vybavena kontaktem který pozná moment zasunutí zástrčky a to pak při vadné žárovce vleku může vyvolat chybu která se znázorní na palubce.

2012-06-25 20:47:58

Aneb- proc to neudelat lehce kdyz to jde slozite.


Odpovědět