Fórum - Téma


Vstřiky_Mondeo III-divný zvuk motoru


Fórum Mondeo MK III Vstřiky_Mondeo III-divný zvuk motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 5  6  7  8  9

2013-03-17 20:26:20

Hart:

Jasně, nalej všechno jako normálně, plus lahvička STP na jeddnu nádrž.Stačí 50 litrů

2013-03-17 22:18:18

Hart:

Přesně tak jedna lahvička na jednu nádrž dáváš to jako prevenci nebo máš vstřiky v háji.

Hart: Chtěl jsem se tě zeptat kolik si pro boha dal za to kmotrovský číslo myslim SPZ

To muselo bejt mastný.

2013-03-18 12:18:54

martass: nene to číslo jsem předělal na PC ani bych tkovou SPZ nechtěl,, měl jsem dřív na golfu dobrou SPZ a s Policisty jsem stál každý den :-D

2017-08-06 16:51:11

Tak se přesouvám se svým klepajícím problémem tady.Šel jsem po řemenicích atd, ale vše vyloučeno výměnou viz mé příspěvky v tématu volnoběh. Vypadá to že odchází vstřiky.Začalo se přidávat více příznaků. Klepavý zvuk je slyšet i v tahu, jakmile dám nohu z plynu je klid. Navíc když auto déle stojí, třeba 12 hodin, po startu vyletí obláček bílého dýmu,pak už ale nic. Klepání v tahu je po zahřátí mnohem menší, ale na volnoběh klepe stále. Studené na volnoběh občas neklepe, ale zahřáté vždy. Chyby nehlásí žádné, korekce vstříků do 1,8. Tlaky v railu se zdají taky OK. Na volnoběh cca 27Mpa a po zvýšení otáček leze až pomalu na 70. Palivový filtr jsem vyměnil vylil obsah do sklenice a nafta byla čistá. Z odkalovače vytekl nějaký bordýlek hnědo-černý. Filtr jsem pak rozebral, a zbytek vylil opět do sklenice. Nejdříve jsem zkoušel jen tak magnetem přejíždět po dně sklenice, ale nic nebylo pořádně vidět. Hodil jsem to pod mikroskop a jsou tam vidět nějaké šponky, které reagují na magnet plus nějaký usazený bordel, který ale podle mne neprojde filtrem. Množství šponek těžko posoudit.

Ale co mi vrtá hlavou je to, že auto nepadá do nouzáku ani když mu naložím a jede normálně.

Pročetl jsem snad celý net ohledně problémů s TDCi, ale všem to nestartovalo, padalo do nouzáku, nebo cukalo apod. Nic z toho se mi neděje.Startování jak studedného, tak teplého motoru je super.. Ale ten klepot, hlavně na volnoběh, nebo při rozjezdu s nízkýma otáčkama je celkem dobře slyšitelný a jednotce to nevadí? Napadlo mne, že by mohlo být vadné čidlo klepání? Občas se stane, (tak jednou z 10ti jízd) že se můžu rozjet i bez plynu a po klepání není ani památka a většinou je to když je motor jen mírně prohřátý.

Jsem z toho nějaký zmatený. Nesetkali jste se někdo s takovýmto chováním TDCi? Popřípadě nevíte někdo o dobrém diesel servisu v okolí Nového Jičína? Na netu jsem nic moc nenašel, jen Sobka ve Frýdku, ale má i dosti špatné recenze. Díky za trpělivost při čtení a za případné reakce.

Jo a auto je Mondeo TDCi 96kw 2005 euro 4 bez DPF.

2017-08-07 01:49:42

pavel85:

No tak podle toho co píšeš,tak pokud jsou špony v naftě je to špatný. Odchází čerpadlo a hází špony do vstřiků. Otázka času.

Taky bacha na to, aby ti třeba současně neklepal dvouhmoťák a pak to mate

Ale špony jsou rozhodující.

2017-08-07 07:56:40

tomenzino: Dvouhmota to nebude, ta si klepne při prudším pouštění spojky, ale úplně jinak. Těch šponek tam nebylo zas tak moc a ty okem viditelné byly před filtrační vložkou, vůbec ji neprošly. Pod mikroskopem ale bylo v naftě vidět takové malé flíčky, ale ty nereagovaly na magnet.

2017-08-07 12:04:43

pavel85:

Dvouhmota klepe i na volnoběh a při rozjezdu. Je to u každé jinak.

Ale jestli tam máš špony tak se mikro částice dostávají právě do vstřiků a ty je total vyřídí.

2017-08-07 12:58:39

tomenzino: s těmi vstřiky máš asi pravdu. Teď se rozhoduju co dál, jestli to spravim nebo prodám.

A vím jak klepe dvouhmota, několik jsem jich už slyšel, ale vždy se zvuk měnil při sepnutí nebo rozepnuti spojky, ale to mi nedělá.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9