Fórum - Téma


Vstřiky+MondeoTDCI 96kw-divný zvuk motoru


Fórum Mondeo MK III Vstřiky+MondeoTDCI 96kw-divný zvuk motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9

2012-11-06 19:27:38

Mondikletoun

Ahoj čističe jsem zkoušel bezvýsledně. A tobě to dělá kolísání otáček a ten zvuk co je na videu? Já mám 12/2003 naštěstí DPF nemám mám EURO4. Ty jsi z PB?

2012-11-06 19:41:01

martass

Poraď se se skutečnými fachmany, ale pokud jsou piliny prokazatelně z čerpadla, pak se repasuje a čistí celý systém.

Pokud jde o čistič EGR, zajímá mne víc informací. Jak se používá JAKOU MÁ ÚČINNOST?

2012-11-06 19:49:24

tomenzino

Ahoj hele zapomněl jsem se tě zeptat máme v nádrži podávácí čerpadlo nebo to vysokotlaké je sací.

Asi sací ne jinak by se to nezavzdušnovalo.

2012-11-06 19:59:59

martass

Podávací čerpadlo máme.Dává asi 0.8baru tlak.Není přímo v nádrži.

2012-11-06 20:04:32

tomenzino

No u některých značek aut se jim přidírá i to nadržové. Zejtra sním proberu jestli použil mikroskop a co nám řekně test vstřiků na stanici třeba bude stačit je jen vyčisti. je mi totož divné že ty přepady jsou všechny 4 fakt OK.

2012-11-06 20:07:05

martass:

myslím,že pokud by dávalo špatně,hlásilo by to nízký tlak v rampě.Vynechávalo by to a třeba chcípalo.

Zjisti to a zítra dej vědět

2012-11-07 19:37:43

Ahoj jsem z přibrami.Čističe zabiráj áž po delši době.Ále tá nafta co je ná pumpě normalně otáčký házi táky-mirně.Tankuji omv maxxmotion á po druhé nádrži jé to hodně lepši.

2012-11-07 20:00:06

Ahoj všem tak mám nové info ze včera z večera ale PC už se měl vyplé.

Servisman mi volal kolem 9 večer že vstřiky otestoval a že dva jsou brutálně přidřené a dva mají na mále po pročištění ultrazvukem se ty dva otevírají při několiknásobně vetším tlaku než by měly takže uplně v prdeli a ty druhé dva jsou na tom sice líp ale taky přesahujou limit takže musí na repas všechny 4. V pátek snad budou vstřiky v motoru tak pak dám vědět jak to frčí.

2012-11-07 20:07:52

Mondikletoun

Ahoj

Čističe jsem samozřejmě používal delší dobu ale bez výsledně jinak než se mi to pokazilo otáčky byly 100% v klidu na jakou koliv naftu. Já sem samozřejmě musel ted už jednat jelikož jsem měl přepady v pořádku hrozilo propálení pístu jelikož mi to hulilo jak dýmovnice. Takže ted budu mít klid. A s tou PB OMW šes si jistej já tam nejezdim spousta lidí na ní nadává. Ty už máš ten novější model s protaženýmá světlama nebo to máš nachipovaný myslím podle výkonu co uvádíš. jinak by nebyla špatná fotka auta v Profilu.

Ahoj

2012-11-07 20:49:06

Náftu béru jén premiovou,aditivá castrol tda.Tohlé zvedá mázivost,ale tohle huleni á ráchot mně delál egr.Auto mam rok 2006-3.Fotku náhraju musim dobit baterký fotáku.Jo á kde tankuješ tády v přibrami?Problemý zé vsřikamá snážim výhnout všemý spusobý.Mám najéto 138tis.á kolik tý?Auto jsem nechipovál á jezdim ták zá 6litru kombinovanou spotřebu.

2012-11-07 21:22:03

Mondikletoun

A máš kombi nebo 5 dvíř a jakou barvu jestli tvoje auto znám. Jinak já mám EGR novej ale když je špatnej tak to nědělá tenhle zvuk a určitě to hulí míň. Naftu beru převážně na Buku nebo Agip nebo Verva a leju tam VIF. Těd jsem město jezdil za 9 a venku za 7 ale to teď klesne jak budou vstřiky ok jinak já to mám chiplý na 114KW. Rozhodně ted budu VIF pužívat na každou nádrž a do každý nafty bez ohledu jaká je. A STP čistič jednou za čas.

Jinak mám najeto 147tis a co jsem všude pročet tak vstřiky končí kolem 160tis a náhoda je když vydrží dýl třeba mi tam přišla nafta s vodou nevim no.

2012-11-07 21:58:53

martass

Takže to vypadá vcelku dobře, né? Přidřený VT čerpadlo asi není, jen zvýšené opotřebení vstřikovačů? Hlavně, že to není totální kolaps vstřik. soustavy. Jsem zvědav na další info. Hodně štěstí v servisu!

2012-11-07 22:13:53

kacer.donald

No vypadá to jen na ty vstřiky. To co bylo v tom filtru sme se shodli že bude asi jen bordel z tankování a taky podle toho že nemám problém se starty a s ničím jiným než jsem uvedl by mělo být čerpadlo OK.No doufám že to v pátek klapne a budu jezdit jinak až tak v příští Pondělí.

2012-11-07 22:18:32

Fajn, to je docela dobrá zpráva. Kolik jsou odhadované náklady na opravu?

2012-11-07 22:54:43

kacer.donald

No repas 4ks vstřiku je cca 19600 kč filtr Delphi 2uny 928 kč a ktomu vyndání a nandání vstřiků a nakodování nevim kolik si řekne kdyby 2000 kč tak je to 22500 kč což ještě není k Takže asi tak

2012-11-08 10:38:28

martass

Pokud pak budeš mít na dlouho klid, investice se vyplatí. Taky jsem uvažoval, že se vyplatí koupit diesel, který je o desítky tisíc levnější než benzín, se nést riziko choulostivějšího systému vstřikování. Do 25 tisíc Kč je to v pohodě, jinak motor by měl vydržet spoustu dalších kilometrů.

Držím palce!

2012-11-08 18:34:40

Ahoj dnes jsem přivezl domů filtr Delphi HDF924E nevím jaký je rozdíl od původní verze HDF924.

Jinak jak jsem ho vzal doruky něco vněm chrastí jakoby kulička tak jsem pohledal na netu a mrkněte sem je tu nafocena rozborka filtru Bosch a je ůdajně stejný jako delphi.

http://acemajky.rajce.idn....cz/Filtr_BOSCH_-_Mondeo/

2012-11-09 20:07:55

Ahoj všem tak teď jsem přijel domů hotové vstřiky jsem předal mechošovy málem jsem je němel dnes doma protože ten co je měl přivézt měl dnes dovolenou ale zachránil mě brácha a vstřiky z Říčan přivezl. Asi mi není přáno to jednoduše opravit protože mechošovy odešla IDSka a ve Fordu jim prý taky exla. Nemáte někdo diagnostiku please aby se načetly nové kody.

2012-11-10 08:20:05

Ahoj mužeš zkusit diezelservis bosch v suchodole.Václav Horký sé jmenuje.Koukni ná nétu.Tam to má

2012-11-10 09:07:41

martass

Tak snad se to dnes povede nakalibrovat a vyjedeš!

O filtrech píše Vaculík v Autodieselu č. 5

Flitry Delphi mají schopnost nejen zachytit 2 mikronové částice, ale díky bimetalu spojit krátký okruh, kdy přebytek nafty z motoru jde do filtru a tam má za úkol rozpustit případně ztuhlý parafín. S vyšší teplotou motoru se otevře větší paliv. okruh. Delphi má spec. filtr. papír, který váže vodu. Pokud je vody zachyceno víc, filtr se chová jako ucpaný a motor se zastaví.

Zástupci Delphi tvrdí, že i renomované značky filtrů sice vypadají jako originál, ale nemají všechny vlastnosti orig. (zřejmě Bosch). Uvádějí, že značky FIAMM, Fram, Purflux, Technocar a Mahle jsou jen přeznačkované filtry Delphi a ty můžeme použít jako rovnocennou náhradu.

Jak jsem koupil, tak prodávám.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9