Fórum - Téma


Vstřiky+MondeoTDCI 96kw-divný zvuk motoru


Fórum Mondeo MK III Vstřiky+MondeoTDCI 96kw-divný zvuk motoru

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 9

2012-10-15 20:30:23

Ahoj všem dnes jsem se objednal na ten bankový test bud ve čtvrtek nebo v pátek takže natočím a pak poreferuju.

Doufám že budu chytřejší.

2012-10-15 21:06:50

Držím palce, ať to dobře dopadne!

2012-10-16 02:51:21

tak trochu vám poreferuji.

Tím že jsem jel po normální běžné silnici a najedsou mi docházela nafta,a dojel bych ještě 100km ale rozhodl jsaem tankovat u stanice GLOBUS.Nejdříve jsem myslel že je něco z motorem.Ale po tom co jsem vždy jezdil bez obav a poté co jsem kdy jezdil do svého oblíbeného stanoviště OMV není co řešit. Beru teď ze své zkušěenosti a né jen z doslechu.Preoto pozor!! Sedíme na zemi

2012-10-16 20:02:18

Ahoj všem nevíte kde by se nechala otestovat nafta na přítomnost pilin a odkud jí vzít aby to bylo nejlepší já myslím že si ponechám tu s toho baňkového testu což je z přepadu.

2012-10-16 20:33:42

Sice jsem neřešil sám, lale doporučil bych diesel servis delphi. A Autodieselu vyšla mapka doporučovaných DS, záleží odkud jsi, kam to máš nejblíž. Ústav paliv a maziv bych vynechal

2012-10-16 20:37:53

Příbram - jak tak koukám do mapy, nejblíž asi Dobříš Autodílna Pecka, Jankov, Autoservis, Dlouhá 159. Ovšem kapacita v oboru je Autoservis Petra Rady v Soběslavi, ten umí vše a na nejvyšší možné úrovni,

2012-10-16 20:41:01

kacer.donald

Díkes mrknu na to co myslíš ta nafta z přepadů by měla být na zjištění asi nejlepší ne pokud tam mají piliny být tak tam musí mít největší koncentraci.

2012-10-16 20:49:07

Petr Rada je vyhlášený odborník. Zajel bych k němu, ten ti pomůže. To jsou chlapi, kteří dělali i náhrady v dobách, kdy oficiální výrobci ještě neuvolnili ND. Prostě machři Podobně Opravárenství v Rasoškách u Jaroměře,

TP Spol Kladno nebo pražské servisy Delphi Malešická nebo Hale.

2012-10-16 20:53:42

Chci nejdřív naftu někam poslat na tes protože cesty navíc jsou prachy na víc. A podle toho se rozhodnu zda do servisu jede celý auto nebo jen vstřikyhele myslíš že když to bude bez pilin tak udělám jen vstřiky a na kontrolu čerpadla se vykašlu neboho mám nechat zkontrolovat newvím jestli to nejsou vyhozený prachy.

2012-10-16 20:59:09

Nejsem kompetentní. Zavolal bych těm, co tomu rozumí. Zkus zavolat do Soběslavi, popiš problém a zda něco poznají z nafty. Oni ti řeknou, co s tím nejlépe udělat. K nim bych měl důvěru.

2012-10-19 20:04:34

Ahoj všem tak test vstřiků se zatím nekonal mechoš nemá čas ale v pondělí už to bude.

Ještě mě napadlo zda ten zvuk nemůže dělat vyběhané turbo ale to by asi vyhodilo chybu tlaku což se taky neděje.

Takže v pondělí budu chytřejší doufám že top do té doby bude jezdit. Pokud to potrvdí vstřiky aspon se bude dát jednoznačně říct podle zvuku o co se jedná.Jinak s testem nafty jsem zatím nic nezjistil protože mám v praci a doma fofr. Takže taky po neděli.

2012-10-22 18:00:58

Ahoj všem před chvílí jsem přijel z fordu kde mi dělal můj mechoš ten baňkový test s výsledkem že do přepadu jsou vstřiky naprosto v pořádku když jsem to porovnal s videem na youtube kde dělá test přepadů nově dělaných vstřiků na mondeou TDCI tak je to téměř stejně rychlé a všechny moje vstřiky jsou na přepadech vyrovnáné ve všech hadičkách bylo stejně nafty takže jsem ani videáč nedělal. Takže ted už musí vstřiky ven. Zvuk motoru napovídá že je něco mechanického špatně ted jen aby to byly opravdu vstřiky. Mechoš říkal že nespíš nekterý nebo některé vstřiky nerozprašujou ale kapou. Ted kde je otestovat mechoš říkal že všude řeknou že jsou špatné stejně všechny a já jako spořivec nechci vyhodit prachy zbytečně. A ted babo rad.

2012-10-22 18:26:13

Ještě mě napadlo nemůže třeba ten zvuk vydávat vyběhané turbo nebo nějaký hydroštel a škubání dělat třeba blbá váha vzduchu nebo ucpanej KAT. Mám takovou obavu abych nezrepásl vstřiky a bylo to furt stejné vim jak líp investovat prachy než je vyhodit oknem. Ještě mi řekněte jak je odkalovácí šroub na palivovém filtru když z něj vypustím naftu je to z toho místa kde se zachytává bordel nebo není chci ještě před návštěvou diesel servisu nechat zkontrolovat naftu na ty piliny někým nezávislím.

2012-10-22 18:48:25

martass, a kolik mají ty vstřikovače, resp. motor, za sebou?

2012-10-22 18:53:42

kacer donald

No jestli souhlasí tacho což snad jo tak 147tis ale s jistotou to samozřejmě říct nemohu auto je z DE od přímého majitele.

2012-10-22 18:56:39

Po takové porci km si už vstřikovače zaslouží kontrolu, příp. odbornou opravu. šel bych do toho už proto, že včasná diagnostika a odstranění malé závady předejde velkým problémům

2012-10-22 19:07:28

kacer donald

naprosto souhlasím jen nechci udelat tu výměnu a pak zjistit že to bylo zbytečné.

Na origo IDS žádná chyba není ale to je nejspíš vlivem toho že vstřiky kapou to se neprojeví jako ztráta tlaku takže jediná možnost je jejich test. Mechoš mi říkal že k nim do forda jezdí mondeo co má na origo vstřikách 400 tis a jsou OK. A otec má 150 tis na TDCI z roku 2005 a po vstřikách ani zmínka.

2012-10-22 19:15:00

Bez diagnostiky se neobejdeš. Už jen pro klid duše. A není to taková pálka. Záleží, co mají vstřiky za sebou. Sám jsem udělal 2 věci: Nalil do nádrže STP čistič vstřiků a koupil 5 litrů VIF aditiva. Budu do nafty stále přidávat, abych předešel problémům a prodloužil životnost.

2012-10-22 19:16:00

Chci to projít tak abych věděl případně že v naftě piliny nejsou a pak tam pošlu vstřiky na kontrolu a případný repas a nic jiného a nebo že tam piliny jsou a že musí celé auto do diesel servisu na všechny náležitosti co k tomu patří..

2012-10-22 19:17:39

kacer donald

a kolik máš najeto ty STP jsem lil taky ale nic moc vlivVIF tam občas taky dávám přes zimu stále.

Myslím že ůnavě vstřiků aditivem nepomůžes.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9