Fórum - Téma


Vstřiky Mondeo 2.0tdci 96kw


Fórum Technický koutek Vstřiky Mondeo 2.0tdci 96kw




2012-09-09 12:30:11

Zdravim Dneska jsem chtěl vyndat vstřiky z motoru.Sehnal jsem si i trubkový klíč,abych se dostal na ten šestihran,co je utopenej v hlavě motoru,ale nějak to nejde.Sice jsem se dostal na ten šestihran co je na tom vstřiku a podařilo se mi ho i povolit.Jenže když jsem ho vytáčel,tak vršek vstřiku se netočíl.Bál jsem se že jsem povolil jenčást toho vstřiku,tak jsem se na to vyprdnul a zase zpátky utáhnul.Poradíte mi někdo jestli je to normální,nebo né.Já osobně si myslim že né.Ten vstřik by se měl točit celej né,když ho vytáčim ven.Nebo jestli někdo nemá odkaz na nějakej návod či video.Díky za veškeré info.

2012-09-12 15:01:52

čus já jsem je vyndaval včera.některej šel ven celej tou jednadvacítkou ale dva jsem musel vzít patnáctkou za vrch ale já mám TDDI když je vyndám tak celej vstři se v té jednadvacítce točí, špička vstřiku je asi pět cm a je na ní taková podložka a ta to tam drží, tak jsem s ním párkrát otočil a šel ven ale jak říkám já mám TDDI

2012-09-12 17:38:29

Děkuju za rada.Dneska jsem to zkoušel a zvládnul jsem to.Takže jsem rád že vim jak na to.Zejtra je přehodim,nakoduju a jsem zvědavej jestli to pofrčí.Už se chci zase pořádně svézd.

2012-09-12 18:53:46

jerryli

taky se ti může stát, že pokud ty vstřiky přehodíš auto nepojede už vůbec.Tak se moc neraduj

2012-09-12 20:25:08

proč by nemělo jed?

2012-09-13 08:47:20

jerryli:

každý vstřik se programuje na válec, několikrát se tu už řešilo, že si někdo vyndal vstřiky a vrátil je zpřeházeně a auto mu nejelo. musel vstřiky znovu naprogramovat. ale píšeš, že je budeš kodovat, takže by to mělo být bez problému.

2012-09-15 13:05:08

Tak vstřiky jsem zatim přehodil a kodování udělám až v pondělí.Jenže jsem je přehodil a to auto jezdí ůplně stejně jako stěma starejma vstřikama.Může to být tim že to neni nakodovaný,tak to jede furt v nouzáku?To auto prostě nemá žádnej výkon.Diagnostika mi hlásila klepání na 2 válci a špatnej tlak v pal.soustavě.Myslel jsem že to bude vstřik na tom 2 válci,ale koukám,že jsem si to možná myslel špatně.Neví někdo co by v tom motoru mohlo bejt za problém.A ještě jedna věc,to čidlo tlaku co je na vstřikovací liště když je špatný,může to mít taky na výkon motoru vliv?Nebo pak čerpadlo,nebo už nevim.Auto prostě nemá výkon a když je motor studenej,tak se mu v nízkejch otáček (1000-2000) moc nechce a kouří.Ale kyž se to ohřeje,tak je to v pohodě.Nemáte někdo podobnou,či stejnou závadu? Děkuji všem za radu.

2012-09-16 11:21:52

jerryli

...to je přesně to o čem jsem mluvil. Kde jsi ty vsřiky vzal? Kódování může pomoct,jestlito kouří ŘJ dávkuje palivo v nouzáku standartně bez ohledu na vstřik.Ale myslím že tvůj problém nebyl asi ve vstřikách.Bude to asi něco jiného?! Takhle po netu těžko říct.Jinak byl jsi na diagnostice pčed demontáží vstřiků? Kontroloval jsi je jestli ty tvoje jsou vůbec špatný?

2012-09-16 15:35:46

Byl jsem na diagnostice a tam mi řekl že nam špatnej tlak v pal.soustavě a že klepe 2 válec.Řikal že to bude pravděpodobně vstřik,že špatně dává naftu a je tam špatná detonace.Ale samozdřejmě to nemusí bejt vstřik.Tak jsem si sehnal jiné.Byli z auta které jezdilo a vstřiky na autě byli odskoušený.Takže vstřiky jsou dobrý.Nechám je tet v tejdnu nakodovat a uvidíme.Ale nevěřim tomu že to bude vstřikama.Auto kouří jen za studena a to v otáčkách od 1000-2000,jinak je to dobrý.Tam bude zakopanej někde pes.Budu to muset dát do servisu.

2012-09-16 15:39:30

jerryli

tak pokud je špatnej tlak v soustavě,zjistit zpětnej ventil tlaku z rampy,a nebo dává málo čerpadlo.

Pokud by protýkal vstřik, tak auto chcípne.Je to hlídaný aby se nepropálil píst.

2012-09-16 15:47:09

Tomenzino Takže nechat skontrolovat tu lištu a čerpadlo?

2012-09-16 15:51:23

jerryli

stejně to budeš muset dát na diag.a tam ti to zjistí

2012-09-16 15:51:49

A ještě jedna věc,pokud se to opraví,auto se samo vrátí do standartního nastavení,nebo bude furt v nouzáku dokud se to nevymázne?

2012-09-16 15:56:49

jerryli

pokud se odstraní závada,rovnou ti smažou závady. Jinak pokud se závada neprojeví kontrolka se po startu nerozbliká.

V opačném případě se ti rozsvítí kontrolka motoru,a ta sama nezhasne.Pouze přes diag.

2012-09-16 16:28:11

Tomenzino: jenom si dovolím doplnit, že kontrolka taky může zhasnout sama od sebe. stalo se mi to třeba v zimě se zamrzlou naftou.

2012-09-16 16:37:49

deli

ano pokud se závada neprojeví,může zhasnout sama


Odpovědět