Fórum - Téma


Vstřikovací čerpadlo_Focus I


Fórum Focus I Vstřikovací čerpadlo_Focus I

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2

2013-09-10 21:21:14

tomenzino: Kolik máš najeto ? Ročník ? nafta ?

2013-09-10 21:33:08

login8:

Nafta 2.2 2006 181 tis.

Kupoval jsem ho 3roky staré s 94tis šlape jako hodinky. Zatím vše orig

Nehledě na to, že to mám v profilu. A to mám zvýšený výkon, a jezdí jako pila. Tichej jako benziňák

2013-09-10 21:41:56

tomenzino:To je dobré..

2013-09-10 22:03:52

tomenzino: na 3 roky bych tipoval tak 150 000 km. Od Němců ?

Já jsem kupoval 2007 Galaxy, 4 roky staré, poctivých 195 000 km.

Němci s tím hrkaj. Je nadmíru podivuhodné, že obdobná auta mají v ČR poloviční kilometry proti Germanii a přece se odtamtud vozí.

To je opravdu velká záhada.

2013-09-10 22:25:35

login8:

Hele nech si to jo. Mám to z Belgie od staršího chlápka.Tam bylo i vyrobené. Dělaji tam modely Titanium X a podobně. A zjišťoval jsem si km a seděj. Mě jen tak nerozhodíš

2013-09-11 08:43:07

tomenzino: Promiň, já raději kupuji auta s větším počtem km.

Aspoň se tomu dá věřit. Třeba jo, třeba si měl jen těch 95 000 km.

Překvapilo mne, jak jsou Mondea venku levná. 3 roky staré kolem 90 000,- Kč. Manažerské auto.

Ale byly dobré, ročník 1998 ser povedl.

Focus 2004 se sype. Ještě mi odešly na Focusu kartáčky altíku. Po 300 000 km.

tomenzino: Pomoc ! Že by Ford vyrobil neopravitelné auto ? Focus I. Servis nedokáže sladit řídící jednotku se vstřikovacím čerpadlem !!

U Mondea jsem o motoru nevěděl. Olej jsem měnil sám, pomalu každý měsíc. průtokový ohřívač oleje. držák.

Dobrý den, někde na Ford Clubu má být návod, jak spárovat řídící jednotku cstřikovacího čerpadla s řídící jednotkou auta. Nevíte prosím kde ?

Spárování nedokázal vyřešit ani servisák od Bosche.

 petrdepo  
2013-09-11 17:11:32

login8: Okolo najetých kilometrů aut z něměcka je jednoduchá odpověď. Díky vyšším mzdám si němci mohou dovolit denně dojíždět do práce mnohem více kilometrů než český chudý človíček. U nás ten větší počet kilometrů lidi dojíždí do práce spíš hromadnými dopravními prostředky.

2013-11-25 20:40:49

login: dnešní auta vydrží sotva 100 000 km bez závady, a je jedno co to je,jestli ford a nebo audi. v připadě že je to ford tak je to ještě docela levný, v připadě audi focus tddi si myslim je docela spolehlivej. trošku nevim co čekáš 350 000 km v hrbu a že to bude bez problému? poslední dobry auto od koncernu bylo staré dobré tdi a ani to neni uplně bez závad (dvouhmota,těsnění pod hlavou ,turbo) dnes si nevybereš. Novější mondeo je taky se spolehlivostí na štíru, kdybych měl tddi co bych za to dal,mam tdci motor je v pohodě ale vstřiky a čerpadlo na 200 000 km v řiti a cena oprav je polovina cenny auta, a to nemluvim o tom co se může ještě po*rat. Chtělo by se to vrátit v čase a koupit si starý a poctivý auto což je dnes nemožné neboť maj najeto nesmysl viz stará klasika audi a6 2.5 tdi 103kw pětiválec ( a né sk*rvenej šestiválec) to byli auta běžně zvládali 600000 km bez vetších závad. Dnes je to fuk je to všechno podobný

 petrdepo  
2013-11-26 10:33:23

login8: Ještě doplním:

V Německu (a i v řadě dalších západních států) dojíždění do zaměstnání na delší vzdálenost je lepší režim pro motor , než věčné hrkání po městě. Důležitá je také servisní knížka a aby bylo pokud možno od jednoho majitele. Ale také se tam, při dojíždění do práce, běžně najede za rok 30000-50000 km. Pokud bys vybíral auto z Německa, tak se dá odhadnout jeho stav podle data výroby a počtu najetých kilometrů. Jednoduchý výpočet - stav najetých kilometrů / doba v provozu. Odchylka od průměru cca 20000 km za rok do plusu i do mínusu asi nebude ideální. Do mínusu bude asi auto často jezdit po městě. Karoserie bude asi v lepším stavu, pokud auto bude dovezené z jihu evropy. Tam se buď solí málo nebo vůbec. Řada lidí si chválí auta třeba z jihu Francie nebo z Itálie. Proto je možná dobré se zajímat i o tento údaj.

2014-12-27 16:30:30

Ahoj mám Ford Focus 2000 1.8 TDDi 66kw odešlo mi palivové/vstřikovací čerpadlo a je tudíž potřeba jej vyměnit ... Co se práce týče a postupu výměny s tím problém nevidím ... Potřeboval bych jen poradit jak je to s výběrem nového čerpadla ..? Je na jeden určitý modelový rok nebo konkrétní motor více druhů čerpadel ...? Vím že se pak musí na počítači uložit do paměti imobilizéru nebo prostě načíst ale je nějáký rozdíl přímo v jednotlivých tipech čerpadel ...?

Dělám automechanika v jiné značce a tam je třeba možné že na jeden konkrétní motor připadají třeba 2 druhy palivových čerpadel a rozdíl je znatelný jen ve vyraženém čísle na obalu čerpadla , je to u Fordu stejné ...?

Pokud ano může mi někdo poradit jaké tipy čerpadel se do těchto vozidel montovala a jak se případně dá postupovat když původní čerpadlo z vozu nemám nebo neni kod z čerpadla čitelný ...?

Předem děkuji za odpovědi , jakákoliv rada mi pomůže ..

2015-03-09 12:39:06

tomenzino: souhlasím .já nalítam cca 5000-10 000 km měs. bez investic to nejede.komlet čer.+ vstřiky 27 000 od ty doby 40 000km bez problemu jen olej a brzdy měl jsem 3-fel 1,9D 14 let 450 000 prav.servis každych 10000 km olej poslední 3 roky plný plyn německo 3x do měsíce bez problému 150 km/h v kuse 1 zastavka na tankování .Pokud to fordik nezvladne taky tak nevím . ale zatím to vypada dobře stejný servis stené km jen rychlost 180. 840 (800 na dalnicích) km za 5,5 hodiny čistá jizda 3x měs. tam a zpět

2015-10-26 21:55:34

Dobrý den, mam problém s vstřikovacím čerpadlem, potřebuji ho vyndat a poslat na repas. Tak sem se do toho pustil ale dostal sem se jen na kladku rozvodového řemene (ta se třema šroubama) a tu nevím jak sundat, začínám se bát co mne ještě zaskočí. Nevíte někdo jak se sundavá ta kladka popřípadě vyndavá to čerpadlo dik.

ddddd, 2015-10-26 21:55:34 napsal:

Dobrý den, mam problém s vstřikovacím čerpadlem, potřebuji ho vyndat a poslat na repas. Tak sem se do toho pustil ale dostal sem se jen na kladku rozvodového řemene (ta se třema šroubama) a tu nevím jak sundat, začínám se bát co mne ještě zaskočí. Nevíte někdo jak se sundavá ta kladka popřípadě vyndavá to čerpadlo dik.

2016-08-15 11:07:29

ddddd: čau na remenici 3šrouby ty odmontujes a sundas remenici, dále jsou tam 3 torxy 40cet,ty povolis ,nejdou vytáhnout úplně,a pak za cerpadlem je ještě úchyt ten musí dolů,pak celé čerpadlo sundas.

2016-08-15 15:56:00

Ahojky.Take vyndávám naftove čerpadlo.Ty tri šrouby na remenici jsme sundali v pohodě.Torx 40,ale ty další tri co drzi samotné čerpadlo a jsou schovany za kolem na řetěz,tak tam jsem v koncích.30 torx je mala a 40 tam nedáme.Pohledem jsou ty hvězdičky v pohodě,neorajblovane.Je možné,ze už tam mam nějaké jine?Máme ford focus 1.8tdci 74kw 2003r.v.Diky za rady.Lukas

2016-08-15 18:44:33

Ahoj.Tak tam máme torx 35.Problem vyřešen.Lukas

2016-08-26 03:31:10

Ahoj.Cerpadlo jsme vyndali a zrepasovali.Nez jsme ho dali do auta,tak jsme ho zaplavili a otocili hrideli.Krasne tlacilo naftu,uz pri pouhem toceni rukou.Tak jsme ho namontovali a nic.Nekde jsem cetl,ze se musi cerpadlo znovu nejak naprogramovat,nebo sladit s ridici jednotkou.Nevite nekdo,jak funguje?Ford Focus 1.8 TDCi 74kw 2003.Diky za odpovedi.Lukas

2016-09-14 14:40:07

gagulka: Ahoj... jo je to přesně tak musíš s autem zajet do fordu a oni ti to přez pc nakodujou bo co s tim dělaj mám pocit že je tam propojený něják čerpadlo s imobilizerem ale už sem to taky řešil ... vyměnil sem čerpadlo a motor točil ale nenaskočil tak sem zkoušel na delfi diagnostice to něják spárovat ale tam to nejde tak sem to vzal do fordu a tam mi to za flašku jeden týpek nakodoval ..

2016-11-07 12:21:59

Zdar potřebuji poradit rozblikalo se mi žaveni a chciplo a nemůžu ho nastartovat nevíte čím by to mohlo být


Odpovědět

1  2