Fórum - Téma


Vstřikovací čerpadlo_Focus I


Fórum Focus I Vstřikovací čerpadlo_Focus I

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2

2013-09-08 22:13:50

Prasklo mi těleso vstřik. čerpadla. Servis řekl, že přetěsnění bude za 18 000,- Kč. Obratem jsem z Brna přivez za 4,5 jiné. Byli nadšení v jakém je perfektním stavu.

Nyní začli vymýšlet, že může být pootočené, že je nutno vyměnit jeden řemen, že to bude trvat 3 dny,...

není to tak, že hoši chtějí dosáhnout své ceny 18 ?

Trvá to opravdu ta oprava několik dní ? V jakých cenách se to pohybuje ?

tomenzino: Focus r.v. 2004, TDDI, 1,8

takový to vozítko, motor mě stál 12 000,- výměna 6,5 a nyní tohle.

Nebylo by lepší německé auto škoda ?

2013-09-08 22:24:50

login8:

No prostě se to někdy stane. Není důvod hned panikařit. Ško****y se taky se**u

Když máš celý čerpadlo, vyměň ko sám a je to

2013-09-08 22:29:25

tomenzino: u škodovky to šlo, tyhle ty imperialistický auta,...si již doma neopravím.

Dokážu udělat sborku a rozborku jiných věcí. Fakt jim to musí trvat 3 dny práce ?

2013-09-08 22:34:11

tomenzino: Jsem šťastnej že slovo "škodovky" už bereš jako sprostý slovo.

2013-09-08 22:36:54

hupino:

Jak jinak, jsem na ně alergickej stajna jako na ty prasaty

login8:

Hele nevím, ale to co píšeš je práce na pár hodin, jde snad jen o výmenu ne?

2013-09-08 22:45:33

tomenzino: A mě je to fuk.

Auto je pro mne spotřební materiál. Stejně ho za 3 roky tvrdě ojedu. Škoda, nebo Nissan,...ve škodovce š 120 jsem hořel, renault 5 čelní náraz do š 1203, Renault 11 čelní náraz do stromu - bratránek za volantem usnul, mohu říci, že na čelní nárazy jsou Renaulty oK, jinak by tu již s vámi nepsal, auto zůstalo jako rohlík, místo pro nohy řidiče zmačkané jako papír, no pak Nissan Sunny 2,0 D a to byl držák, japonec až na konec, fakt, a pak několik fordíků ,...no Mondeo vydrželo asi 650 000 km, ted již takové Fordy asi nevyrábějí. Focus se po 350 000 km sype jako mouka z pytlíku.

Němce, němce jsem ještě neměl.

tomenzino: Kamarád, co jsem od něj kupoval Focuse, hodně precizní borec, Focuse nahradil Zafirou, a jezdí na Ethanol za 26,- Kč litr. Spokojenost.

tomenzino: V Praze, kde obvykle beru jetý díly na Fordy, mi řekli, že vstřikovací čerpadla u Focusů jsou úzký profil, chtěli za něj 6 a stejně žádné neměli. Poslední prodali před 2 týdny. Kolik stojí nové, jen tak pro legraci ? Po práci legraci, říkali nám před 20 lety.

2013-09-08 23:35:02

login8:

Většinou se podle toho dá lehce zjistit, které díly byla slabina. To není potom k sehnání

2013-09-09 22:51:17

tomenzino: Tak, zítr jdu pro povoz.

Nechcete si typnout, co si řeknou za výměnu vsřikovacího čerpadla, seřízení, nabuzení elektronické jednotky, výměnu 1 řemene + oleje ?

Dotáhnou to na 18 tku ?

tomenzino: Co se dá od Focusu 2004 TDDI po 350 000 km čekat ?

Mám se ho rychle zbavit ?

Letos : 1. se mi uvařil na D1 - odtah

2. přestává jet klimoška nad teplotu + 28 °C. Přestane kondenzovat chladivo, vypíná to vysoký tlak chladiva - zakouří se ( pára) z klimošky

3. odešlo vstřikovací čerpadlo

Loni vyběhla ojnice za jízdy na dálnici v zahraničí.

Kurńa, teď už mne asi jen čeká, že upadne kolo? Co se mi tam ještě může kecnout ? Skla nepočítám, čelní sklo letos jen 1 x.

No, jezdím, no. Fordy mám rád, ale Mondeo vydrželo 2 x víc. To již cítíte, že ten Focus dlouhými cestami trpí. Proti Mondeu.

tomenzino: Jak se řeší konstrukční vada rez nad znakem Ford na 5. tých dveřích ? Má to 80 % Focusů.

U š 120 bych to vydřel smirkem, natřel odrezovačem, zákadovkou, tmelem hnědým, pak vrchním, vyleštil, vrchní nástřik.

Fosus to taky snese ?

Chlapi říkají, že 10 let staré Audi je lepší, než nový Passat. Borec to vyměnil a litoval.

Co jetý Audi ? Pojede to ?

2013-09-09 23:16:57

login8: No je to občas bobřík odvahy. Soused před pár lety koupil audi 4 kombi za 250 k kč a za měsíc kupoval nové turbo. Cena 40 k kč.

2013-09-10 06:53:20

login8:

Toho Focusa, asi rychle prodej. Starší Mondeo bude ready!

2013-09-10 08:34:19

tomenzino: No, já bych potřeboval rady od někoho, kdo Focuse má a jezdí s ním. 5000 km za rok, to nic není. To odcouvám, jak říkají tiráci.

Informace, které se od prodavače nedozvím. Na to by asi měl být ten Ford Club.

Tranzit byl taky super.

Už sem tam všechno vyměnil ???? Na kolik km je stavěnej Focus I ?

tomenzino: Starší Mondeo nebude Ready.

Aspoň né diesel. Mám s tím dlouholeté zkušenosti. Při dnešním provozu začalo být životu nebezpečné. Ready bylo před 8 lety.

2013-09-10 14:45:09

login8:

Myslím starší ode dneška! To znamená tak do pěti let stáří. A diesel je dobrej, jen nesmíš tankovat nejlevnější naftu co potkáš, lejt něco do nafty jako přídavek a nejezdit kolem baráku Což asi nejezdíš. Pak není problém.

2013-09-10 15:11:49

tomenzino: Vstřikovací čerpadlo vyměněno, Focus, avšak samochod nejede, bo elektronika nepustila nové vstřikovací čerpadlo.

blbákov.

tomenzino: Bych změnil heslo.

Ne Fordem na výlet, vlakem zpátky,

ale Ford si najde vždy dostatek dobrých důvodů, proč nepojede.

2013-09-10 15:15:00

login8:

Kam ho nepustila?

Co je to za blbost? To je nesmysl

2013-09-10 15:29:43

tomenzino: immobilizer to nepustil. ten se musí nějak kodově sladit se vstřikovacím čerpadlem.

více elektroniky, není vždy lépe pro zákazníka, ale zase se se napakuje servisní síť.

Pardon, servisní síť tak lépe může pečovat o klienta. A to je důvod, proč mám strach z nových aut. Krátká životnost, nahoněný výkon, složitá elektronika - jedno takové , další, auto mám. Zase Ford.

tomenzino: Ford, to je oprava na týdny, měsíce roky.

Nebo navštívit značkový Ford servis a tam se chytnete kliky a vypláznete 750,- Kč.

Napíchnutí na diagnostiku. Bez toho vám nic neřeknou. Ani , co je to za poruchu.

A pokud tam něco necháte opravit, je to majlant. A nemusí to být qualita, ale to jsem již zde psal.

V zimě nešel natočit motor. Přijel jsem do servisu, napíchli to, celý den studovali a řekli :

Ono to chce natočit ale nejde to.

A za tuhle větu, plnou moudrosti, nadšení nových poznatků a informací jsem zaplatil 750,- Kč.

2013-09-10 16:11:41

login8:

Samozřejmě chápu, že elektronika je blbá, a čím více tím hůře. Ale zase vím, že samotné čerpadlo je na konektoru,

s kterému dává impuls ŘJ motoru. A tu jsi neměnil. Tudíž čerpadlo jako mechanická část jde vyměnit, aniž by to imobilizér poznal.

Zase nesmíš věřit všemu. Pořád je poháněno od rozvodů motoru! Takže nevím co s tím má společného imobilizér

Zase nesmíš být proti Fordům zaujatý. Ty kilometry co najezdíš jak píšeš, by asi vydrželo málo které auto bez opravy!

Prostě je to olítaný a je potřeba nové věci. Nic víc

2013-09-10 16:28:27

tomenzino: Modeo to vydrželo.

Fordy již ale asi nejsou, co bývaly.

Nejsem určitě proti nim zaujatý. Mám uživatelský přístup. Chci jezdit, ne stát v servise.

2013-09-10 16:35:26

login8:

No vydrželo, ale je téměř před svým koncem. Jezdit chce každý, ale po těch kilometrech co najezdíš, je odepsané asi každé auto. Ukaž mi někoho, kdo si od tebe koupí auto,

když mu řekneš že jezdí perfektně, ale má najeto 600tis. Ukaž mi ho

To je auto do sběru

2013-09-10 19:50:35

tomenzino: AAA to umí s kilometry.

Ale vážně. Po 650 000 šlo do šrotu. Proč by ale mělo jít do šrotu po 350 000 km ? To je přece dobře zajeté auto.

To najezdí běžný živnostník, to je normálka. Borec má prodejnu čerpadel a taky udělá 50 000 km ročně. To je normál. 10 let auto, 500 000 km.

2013-09-10 20:40:42

login8:

No to ne.Já mluvil právě o těch 650tis. To už je auto skoro na odpis.A o AAA mi tady ani nemluv, natožo stočených kilometrech.

Takovýmu šm***ovi bych uřízl pazoury


Odpovědět

1  2