Fórum - Téma


Volnoběh+Transit 2008-nedrží za studena


Fórum Transit VII V347 / V348 Volnoběh+Transit 2008-nedrží za studena

Informace o modelu: Ford Transit VII V347 / V348



2012-02-20 20:17:33

Zdravím, mohl by mě prosím někdo poradit ?

Mám Transita r.v.2008 2,4 - 85 Kw.

Když ráno nastartuji tak kolísají otáčky volnoběhu a někdy motor zdechne, po zahřátí už to nedělá, jen když jede na volnoběh víc než cca 5 minut, pak začne občas mírně kolísat ale nikdy ne tak moc aby zdechl.

Palivový filtr jsem vyměnil. V neznačkovém servise mě řekli že to tak ty novější transity dělají a že si toho nemám všímat, když to po zahřátí už nedělá.

Fórum jsem pročetl celé ale nenarazil jsem zde na stejný problém.

Předem děkuji za radu. Pavel

2012-02-21 21:28:31

Mám tdci dělolo mi to samé byly to špatné redukční ventily na na naftě jeden je pojišťovací je na čerpadle a druhý udržuje určitý tlak ten je na ,,trubce"z které jdou trubičky ke vstřikovačům.zjistili to po připojení na počítač Ford Mareš Poděbrady cena +-6000 s prací teď pohoda.

2012-03-03 09:48:33

tak čím to bylo

2012-03-03 10:04:33

Zatím nevím, natankoval jsem u benziny Verva disel a zmizelo to, teď jsem natankoval zase u benziny ale jen ten disel + a teď to dělá zase něco jinýho, volnoběh je v pohodě ale okolo 2000 otáček to začne jakoby vynechávat. Tohle mě teda Transit s klasickým čerpadlem nikdy nedělal, už fakt nevím co si mám o tom myslet, do servisu se mě nechce protože tam vymění všechno možný a já se nikdy nedozvím čím to bylo.

2012-03-21 21:42:15

Zjistil jsem další příznak, na tu Vervu to nic nedělá až do té chvíle, než je v nádrzi míň nafty (dojez pod 200 km) čím mín jí tam je tak víc kolisají otáčky a je nepravidelný chod okolo 2000 ot/min, dokonce když bylo v nádrzi pod 10 litrů tak ráno motor čtyřikrát zdechl a když chvíli jel tak jen tak na dva válce. Na popátý už se rozběhl normálně, s plnou nebo s půlkou nádrže to nikdy neudělalo, myslel jsem že je to podávací čerpadlo ale ve fordu mě tvrdí že tam žádný není, že si to nasává rovnou z nádrže ten comon rail čerpadlo. Kdyby někoho něco napadlo, byl bych rád.

2012-03-22 09:53:10

Podle mě to neni zrovinka moc dobrý jestli takhle kucká a jede na dva. Navíc jestli je problém někde v palivu (málo, vzduch) tak čerpadlo bez nafty taky dostává čoud. Podle toho co popisuješ bych to typnul na nějakej sajrajt v nádrži nebo odvzdušnění, ale zas když se ohřeje tak jede normálně...

2012-03-22 18:29:58

Tak dneska jsem to nechal napojit na diagnostiku a ukázalo to chybu EGR ventilu, jinak vše v pořádku, tlak v čerpadle super. Ještě tak ten EGR ventil najít, je totiž někde jinde než byl na starší verzi z roku 2007.

Mechoš říkal že pokud je u studenýho motoru ten EGR otevřenej tak to může ten motor udusit, může to vypadat jako by neměl naftu.

2012-03-23 17:56:48

Dneska ráno před nastartováním jsem dolil do filtru naftu a chytlo to bez problémů. A konečně jsem zjistil že podávací čerpadlo tam skutečně je a přímo v nádrži, mají ho všechny ty novější Transity s nádrží na 103 Litrů, je docela velký na to že ve Fordu stojí "jen" 2.500 Kč.

Takže ho vykuchám vyzkouším jestli jede, když ne tak koupím nový, vyčistím EGR a dám vědět jestli to pomohlo.

2012-03-24 19:07:06

myslím že pomůže, ve fordu vědí prd...

2012-03-25 11:59:22

Tak jsem, vyndal nádrž a čerpadlo tam nebylo, přitom podle vinu tam má být, no tak ho aspoň nemusím kupovat, pak jsem velmi důkladně hledal ten EGR a ten tam taky není, schválně jsem se byl podívat na stejnej motor ale o 2 roky starší a ten ho má, tady na tom novějším není ani ta trubka co k němu má vést, jedinej rozdíl je v tom že na tom novějším je pod turbem filtr pevných částic.

A nejlepší na tom je, že jak jsem hledal ten EGR, tak najednou slyším takový slabý pískání, tak jsem prohmatal všechny spoje od nafty a zjistil jsem že když se dotknu zadního vstřiku na přepadu, tak to přestane.

Takže jsem oddělal ten pojistnej plast co drží přepadovou hadičku přitlačenou a co nevidím, ve spoji byl malinký zelený kousek plastu díky němuž byla přepadová hadička nakřivo a nasávala vzduch.

Tak jsem ten drobek vytáhl, zajistil tou plastovou západkou a syčení zmizelo a je to téměř neuvěřitelné ale díky téhle drobnosti zmizely všechny výše zmiňované problémy, pořád tomu nemůžu uvěřit ale motor šlape jak hodinky


Odpovědět