Fórum - Téma


Volnoběh+KA-vysoké otáčky volnoběhu


Fórum KA I Volnoběh+KA-vysoké otáčky volnoběhu

Informace o modelu: Ford KA I


1  2

2011-01-20 12:47:28

Zdravím fordáky mám problém s károu Ford KA zničeho nic mi začali držej otáčky zhruba 2000-3000 otáček vymenil jsem regulátor ventilu a menič na uhlíky u altíku dal nové svíčky a postup sem udelal stejne jako že jsem odpojil baterku ešte jsem otočil klíčkem abych vybil el.v okruhu zhruba po 1H.jsem po zapojení nastartoval a držel tak zhruba ve 2tis otáček 1,5min. aby se to srovnalo, a furd nic žádná zmena nechápu tak vás žádám o pomoc dík a pro zmenu se rosvítila kontrolka jak dobíjení tak i ABS. Poradte

2011-01-20 13:20:16

Tohle by mohlo být vlivem odpojení baterie. Zkus znovu odpojit a připojit baterii, mělo by to pomoci, pokud by nepomohlo, tak bych začal problém hledat jinde.

2011-01-20 13:58:09

a například kde ? sem stoho úplne mimo

2011-01-20 14:20:49

Volnoběžný ventil, škrtící klapka, lambda sonda a další, ale napřed zkus odpojit a připojit baterii, mělo by to pomoct.

2011-01-20 14:29:54

To mám za to že už bylo udelaný snad 2x tak to ješte skusím jednou lambda sondu mám novou to se pořídil denzo lamdu páč se mi rozvítila kontrolka motoru a po vymene zhasla ventil je vymenen a výmeník uhlíků na altíku taky a svíčky jsou též vymeneny. už nevím jinak co

2011-01-20 15:20:19

To chce prověřit všechny čidla řízení motoru, váhu vzduchu, snímač tlaku sacího potrubí, pokud tam je a spoustu dalších senzorů, kdy se ten volnoběh chová tak, že vyleze na tyhle otáčky? I když přeřazuješ rychlosti, nebo jenom při tom když vůz stojí na místě nebo zajízdy při vyřazení rychlosti? Potřebuju víc informací...jinak se nemám moc čeho chytit.

2011-01-20 16:34:48

Dělá to i za jízdy mám to i jako nechtenej tempomat a delá to i když auto stojí, zkusil jsem odpojit tu baterku znova a zse zapojit držet otáčky a furd ale kontrolky třeba zhasli to dobíjení a to ABS, nedelá to když to prej studený ale jakmile se to postupne ohřejvá tak to leze nahoru zkusili jsme odpojit váhu vzduchu a nebylo to ono vynechávalo to a bylo to takové furd vysoké otáčky sice né tolik, ale byli mám typ motoru BAA takže motor mám otočenej že mám sání ve předu a svody vzádu u kabyny. MMyslíš že by to mohlo bejt třeba tou váhou.? už se mi chce stoho auta blejt

2011-01-20 17:25:01

Tohle nebude asi tou váhou, ta by se při odpojení takhle nechovala. Zkuste se podívat po snímači rychlosti na spoji motoru a převodovky. a odpojit ho. Jak je to strý to Káčko?

2011-01-20 17:31:48

Haled první registrace 2006 a jsem první majitel klasika Káčko 96.vůbec mi to hlava nebere nemůže to být třeba Snímač tlaku sacího potrubí EPS .?

http://www.autokelly.cz/#...T=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0|

Takhle podobne vypadá můj motor http://www.albiaraba.net/img6786.htm

a motor obrácene z váhou vzduchu hnetka za airboxem ,já tam ani snat váhu vzduchu nemám.

http://www.google.cz/imgr...12,s:226&biw=1280&bih=781

2011-01-20 22:07:28

Příteli, jsem tu každý den a tyhle problémy vyhledávám a řeším. Takže na odpověď čekáš pouze tak dlouho než se sem vždy vrátím

A teďka k problému, motor je tedy duratec? Váhu vzduchu tam mít budeš, může to být i jenom taková krabička někde na boku co jí nahrazuje u menších aut. To čidlo bude nejspíš ono, ale jistej si nejsem. musel bych ti prověřit podle vinu. Nekoukal si náhodou na snímač rychlosti u převodovky?

2011-01-21 08:51:36

Jj přesne duratec. vin bych ti mohl poslat, na ten snímač jsem nekoukal a myslím si že to nebude tím, to bude nikde u toho sacího potrubý

2011-01-21 09:44:12

No tak na rovinu to tím snímačem být může pokud nefunguje správně, mě se to tak stalo třeba na escortu, ale dělej jak myslíš.

2011-01-21 10:23:53

Tak já to řeknu klukům teda at zkusej to čidlo pročistit. A mám tady pro tebe ten VIN: WFQXXWPRB6L26293

ješte se cápek ptá jestli to je elektrickej nahon to cidlo rychlosti, prej tam sou tak tři. :-D nemůže to bejt třeba řídící jednoutkou .? občas se tam rozvítí nesmyslný kontrolky ale včera když jsem přišel a odpojjil baterku a zase zapojil nechal to chvilku šlapat tak ABS zhaslo a dobíjení svítilo a tak po 2minutách držení otáček aby se všechno dostalo do správných poloh tak kontrolka dobíjení zhaslo ale otáčky to furd drželo na prošlápnutí to občas spadlo do nižších otáček ale furd ty otáčky byli vysoké a kolísali bylo to proste takové fur na hov... ne jako předtím že to bylo plynulé

2011-01-21 11:05:16

Jo jo to by mělo bejt už elektrický, ale je možný že tam bude i čtyřhran pro otáčkoměr, pokud jím máš vybavené auto.

2011-01-21 11:08:52

otáčkomer bohužel nemám ani není potřeba teda až tet přečti si ješte ten předchzí příspevek

2011-01-21 11:29:35

V řídícií jednotce problém nebude, tam bude něco špatně jinde. A podle čeho si teda určil že má motor vysoké otáčky, to ti tak ten motor řve, nebo jste to zjistili na diagnostice? Odkud jsi, tohle bych chtěl totiž docela i vidět. Máš tam někde i ventilek pro kontrolu tlaku paliva co jde do motoru? A v jakém stavu je filtr vzduchu a palivový filtr, měnil si to už někdy? A škrtící klapku si měl venku z auta, je čistá? A nezadrhává plynové lankov bovdenu?

2011-01-21 11:51:52

Řídící jed.teda ne , to se taky práve snažím zjistit kde je problém, určil jsem to práve podle řvoucího motoru jinak to ani nejde se jim ta jejich diagnostika nechce spojit, takže to děláme naslepo, jsem trouba že jsem to neodvezl tomu druhému známému co delá fordy a tu diagnostiku na to má, Jsem s Králova Dvora kousek 1km od Berouna, haled tak to nevím jestli tam nejakej ventílek je,vzduch.Filtr je úplně novej páč jsem si ho pořidil ze všema filtrama když jsem menil filtry ale vzduchovej filtr jsem tam mel od simoty v karbonovím krytu a tu přepadovou hadičku jsem mel navedenou zpátky do saní jak má bejt. Palivovej filtr menej ješte nebyl, škrtící klapku už klucí meli venku snat 4x a už jí čistil,a veškerý čidla taky a regulátor volnobehu byl vymenen, a vymenník uhlíku taky za novej, svíčky sou tééž nový, už nevím co dál. lanko je vcajku to funguje v pohodě. Prej kdyby to bylo chybou paliva tak to nemá vykon .

2011-01-21 12:15:03

A co podtlakový hadičky? Když by nějaká podfukovala nebo sála falešnej vzduch, tím by to mohlo taky být.

2011-01-21 12:21:48

To sme zkoušeli a hledali taky,ale bohužel nic, když jsem vyndal podltakovou hadičku od posilovače brzd a zacpal jí prstem tak to bylo v pohode ale furd to nebylo ono ale kdybych to mel odpojený tak by mi nefungovali 100% přední brzdy ale když je hadička zapojená tak to brzdí tak jak má.

2011-01-21 15:33:36

To auto je potřeba napíchnout na diagnostiku, takhle nic nezjistíme. Já už nevím kudy kam, je taky možné že ti odešel třeba gem modul a to jinak než diagnostikou nezjistíš nebo alespoň nevím jak jinak to zjistit.


Odpovědět

1  2