Fórum - Téma


Volnoběh+Focus-kolísají otáčky


Fórum Focus I Volnoběh+Focus-kolísají otáčky

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3  4

2015-12-16 23:58:38

zdenča: Ahoj měl jsem stejný problém,tak jsem dvakrát měnil snímač klapky a nic,pak mi někdo řekl že to může bít odvětrávací hadička klikové skříně a měl pravdu motor běží jako hodinky.Oprava mě stála 1500 Kč tu hadičku jsem měl problém sehnat,stála 1000 Kč. tak ahoj.

2016-05-03 10:12:37

Dobry den mam fokuse a ted my zacly blbnout otáčky kdys viradim tak se drzi na 3 tisicich a kdys seslapnu spojku tak jdou as na 5 tisíc nevite někdo co by to mohlo byt předem dekuji

2016-05-03 23:09:56

trantajo: dekuji hned zítra to skusim

2016-07-05 15:06:38

zdar chlapy , potřebují poradit. když je venku teplo tak mě kolísají otáčky a někdy to chcípne a někdy třeba dlouho trvá než nastartují musím tomu pomoci s plynem a i když to chytne tak to musím proturovat aby to chytlo otáčky ale někdy se stane že to při nastartování turuju a asi 5 vteřin se to jako dusí ale pak to přestane a jen kolísaj otáčky a někdy to chcipne jen když sou vedra

když je venku chladno tak je to v pohodě všiml sem si že pokud je motor studený nebo teply nemá to vliv má to vliv na venkovní teplotu

byl sem v servisu napich to na počitač a ukazovalo to vysokou venkovní teplotu teplotu ( to sem nechápal protože mě v autě venkovní teplota neukazuje )

řekl mě že musím vyměnit váhu vzduchu a když to nepomužu tak vyčistit klapku to vše sem nechal udělat a zbytečně proto žádám o radu tady už nechci zbytečně vyhazovat peníze

jedná se o ford focus 1,8 16v

( motor táhne krásně tahá hned do otáček ale má velkou spotřebu i když jedu jen 90 )

2016-07-05 15:12:25

Je taky se pridavam. Jsem v chorvatskuna dovo. Sjizdim tady na neutral kopecek asi 1km k mori a vzdy nastartuju,rozjedu se a vyradim. Ihned zacne na volnobeh kolisat ukazatel otacek od 800 do cca 1300 otacek.proturuju a je to pryc tak na 10 vterin a pak se to vrati. Mam motor 1,8 tdci. Pocitac bez hlasek. Oleje filtry nove. Mazel ma full servis

 petrdepo  
2016-07-07 08:15:32

steinieot3: Může to být začínající problém s čidlem otáček klikové hřídele. Bez diagnostiky je těžké něco radit.

2016-07-13 12:05:37

Ahoj lidičky,

Řeším problém u svého Forda Focuse 1.6 74kw 1999 FYDA. Jde o to, že auto za studena startuje asi 3 vteřiny a za studena běží normálně. Za tepla startuje na brnk. Jakmile se motor ohřeje na provozní teplotu, začnou problémy. Když dojíždím ke křižovatce na neutrál, otáčky jsou na té jedné rysce pod 1000 ot/min. To je ještě dobré, ale když úplně zastavím, tak otáčky klesnou pod rysku a auto začne najednou celé vibrovat a motor malinko hází a má divný přerušovaný zvuk. Na křižovatce nechcípá. Tankuji Verva 100. Jinak byly měněny tyto věci: volnoběžný ventil, filtr paliva, filtr vzduchu, čidlo teploty motoru,čidlo otáček motoru, čidlo vačky, svíčky, kabely ke svíčkám, cívka, olej (bohužel jsem tam dal 10w/40, ale za měsíc tam dám 5w/40 a nový filtr).

Když jsem auto koupil, tak jsem musel do motoru dolít asi 3 litry oleje a olejová měrka má na sobě kousky koroze. Dále byla prasklá hadice odvětrávání klikové skříně a další byla ucpaná, kvůli tomu taky teče těsnění pod vanou. Dále mám praský střední tlumič výfuku.

Nevíte čím to může být: Váha vzduchu, lambda sonda, nízká komprese ve válcích, čidlo rychlosti, použitý olej či benzín, tlak paliva, vstřikovače, čerpadlo??????

Ještě jedna poznámka. Když chci nastartovat, tak se mi zdá, že čerpadlo je nějaké tiché, protože např. u Opla Omegy b 2.2 bylo čerpalo slyšet krásně a to má Opel dobře odhlučněný interiér. A u Forda nemám koberce a ani zadní sedačky.

 petrdepo  
2016-07-13 18:54:13

patmat: Ověř funkci dopravního čerpadla. Při studeném (ale i teplém startu) vždycky počkej až naběhnou ručkové budíky. To už by i dopravní čerpadlo mělo mít natlakováno. Diagnostika by asi nebyla na škodu. Čidlo rychlosti normálně zvedá otáčky jen o cca 150-200/min (podle některých zdrojů aby se zvýšila účinnost posilovače brzd). Vadná váha vzduchu se často projeví u studeného motoru při pokusu o akceleraci při nízkých otáčkách škubáním (které zmizí při plném sešlápnutí plynu).


Odpovědět

1  2  3  4