Fórum - Téma


Volnoběh+Focus-kolísají otáčky


Fórum Focus I Volnoběh+Focus-kolísají otáčky

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3  4

2014-11-05 20:02:03

indian: ještě asi blbá otázka ale: snímač otáček a snímač rychlosti jsou 2 různé věci,že?

někdo tady píše, že problém padání otáček a chcípání motoru je snímačem otáček a někdo to svaluje na snímač ryhlosti.

2014-11-05 20:04:24

hruza1: jo jsou jeden je tuším u vačky a druhej na spoji motoru a převodovky.

2014-11-05 20:23:08

indian: baterka 44Ah 440A. tak co?

co to může dělat snímač otáček nebo rychlosti?

dík

2014-11-05 20:36:12

hruza1: Podle mne může být problém spíš s nějakým studeným spojem v konektoru. Tomu by i odpovídalo to, že je to závislé na změně teploty v motorovém prostoru. Ale to by mohla vypsat diagnostika. Pokud by to nevypsala přímo jako chybu, tak by se to mělo ukázat při jízdě na mobilní diagnostice (třeba pomocí diagnostiky v notebooku).

2014-11-05 20:58:36

hruza1: a jakou máš výbavu, co třeba klima digi nebo manual?

2014-11-05 22:20:04

indian: klima jen manuál,dík, jen radio, a okna na el. vepředu

petrdepo: díky za názor. takže musím někoho kdo má diag. na noťasu a za jízdy to napíchnout nebo udělat test jakmile to chcípne?

2014-11-05 22:24:41

to all: od hof jsem dostal vylágoš, že jsem svůj dotaz dal do dvou témat. Udělal jsem tak, protože jsem nevěděl kam můj problém přesně zařadit a ani pořádně nevím jak server funguje.

Jestli jsem v tom někomu udělal guláš - omlouvám se a zároveň děkuji všem odpovědím.

Vážně mě to aute teď štve a snažím se dopátrat řešení

díky

2014-11-06 08:16:23

hruza1: Server funguje tak, že si otevřeš "Fórum-Techniký koutek). do okénka hledání vložíš výraz, který hledáš a vyhledá ti to témata, která se ho týkají. Následně musíš všechna vyhledaná témata pročíst a vybrat správné. Je to dost zdlouhavé, protože některá témata jsou značně obsáhlá, ale jiný způsob zatím asi není.

2014-11-06 09:51:11

petrdepo: díky a jak to myslíš s tím studeným spojem v konektoru?

2014-11-06 12:10:14

hruza1: Všude, kde se může vyskytnout vlhkost, se časem může vyskytnout povrchová koroze, která pak vytvoří přechodovou vrstvičku, která zmenšuje elektrickou vodivost. Nejhorší to bývá tam, kam se může dostat za deště voda a nebo v zimě sůl se sněhem. To také ovlivňuje i změna teploty, kdy vlivem její změny může docházet ke vzájemnému mikroskopickému posunu kontaktů. Na její odstranění kolikrát stačí konektor rozpojit a znovu spojit. Tím se tato tenoučká vrstvička seškrábne a spoj znovu vodí. Aby se to nedělo, používá se na ochranu sprej, který brání té korozi (například kontaktol).

2014-11-07 17:52:19

Díky všem za rady a tipy.

už jsem resetoval baterii zatim nijak extra posun. testoval jsem volnoběžný ventil - po zahřátí motoru jsem ho odpojil a auto zdechlo, to by mělo znamenat, že je v pořádku. tak koumu co dál. chci zkusit přeměřit alternátor, ta povrchová koroze je dobrý tip. co bych měl rozpojit? ten snímač rychlosti nebo otáček - oboje vi´d.?

Furt mám v hlavě ten snímač rychlosti - lze ho nějak opravit nebo koupit nový?

díky chlapi

petrdepo a ostatní: poslední 2dny jsem si dával pozor na průběh jízdy: 1jízda)startování úplně bez problémů (bez potřeby přidat plyn), studený motor - tacho funguje, auto nechcípne, otáčky běží "normálně" , po zahřátí tacho padá, sníží se výkon auto (rádio se ztiší), otáčky rychle padají při řazení (zvláště směrem dolů) a při dojíždění na křižovatku i chcípne (blikne baterka).

2jízda) start,studený motor tacho jede(vše ok), i po zahřátí tacho ok - nechcípne.

tak nevím. víc mi to připadá, že v tom je zakopaný ten snímač rychlosti, pak to vysílá špatné signály a chcípne to.

Bateri mam 44Ah, 440 - to mi přijde dostatečný (klima manuál, jen radio)

Ještě jednou dík za nápady a názory jak ten oříšek rozlousknout.

2014-11-07 18:33:45

hruza1:

To že ti po odpojení volnoběžného ventilu chcíplo auto, je v pořádku. Ale ten ventil blbne hlavně když je motor studený, a blbne regulace, jeho krok. Když ho odpojíš, tak mu sebereš napětí, což se uzavře. Takže výsledek ventilu nemáš, ale taky teda netvrdim, že je to ta ona závada,

2014-11-07 19:09:52

tomenzino: aha, jsi mě moc nepotěšil, mám ho tedy vyndat a vyčistis? nevypadne mi nějaké těsnění, ložisko?

ale za studena ty otáčky drží úplně vzorně i při volnoběhu?!

2014-11-07 19:20:57

hruza1:

To asi proto, že tam jde více paliva, to dá povel ŘJM něco jako dříve sitič. Nic ti nevypadne po demontáži. Těsnění by mělo být nalepenē. Pokud ho neutrhneš, je vždy ok. Taky není záruka, že po vyčištění je v pořádku.

2014-11-07 19:33:37

tomenzino: jo máš pravdu. je tam nějaké červená hmota, cp když ho potrhám? musí se tam dát to lepidlo?

2014-11-07 19:46:47

hruza1:

Utěsněníý to být musí. Jinak by tam šel falešný vzduch, a to bude blbnout hodně. Pokud ho potrháš, musíš ho dát nový.

2014-11-07 19:47:56

tomenzino: tak to na to s**u.nejsem žádný technik

2015-06-03 12:43:56

Zdravím chtěl bych se zeptat zda někdo neví čím to může být když mi v prudší zatáčce padnou otáčky a rozsvítí se porucha motoru a po sešlápnutí spojky auto naskočí a je vše v pořádku a jede normálně mám 1.6 16v benzín a 1999 rok poraďte prosím

2015-06-03 22:57:57

dawson: Už jsem to několikrát řešil, je to dost mravenčí práce s lupou a led světlem. Pokaždé za to mohl bláznivej autoelektrikář, kterej napíchal káble jehlama když něco měřil a nezakáp je, došlo pak k jejich vyhnití uvnitř bužírky. Takže auto jezdilo normálně, ale při určitém režimu, rychlosti jízdy jak se to třáslo to právě padalo do nouzáku a nebo to totálně umřelo. Když bys to napíchl, tak tam se Ti to na diagnostice potvrdí, nebo to taky může ukázat na jinou chybu...

2015-06-04 06:12:09

povadi: Dobře zajdu na diagnostiku a uvidíme děkui


Odpovědět

1  2  3  4