Fórum - Téma


Volnoběh+Escort-seřízení


Fórum Escort Volnoběh+Escort-seřízení

Informace o modelu: Ford Escort


1  2  3

2013-06-13 09:09:01

popelka: A to má tendenci chcípnout i pod plynem ? A za jízdy při jakých otáčkách ? Pokud ti motor při jízdě při cca 2500-3000 otáčkách v tahu začne ztrácet výkon a zpomalovat, tak by to vypadalo na to, co jsem psal - filtr nebo dopravní čerpadlo. Ale pokud to dělá jenom při připojení váhy vzduchu, tak to také může dělat lambda sonda, protože ta hlídá bohatost směsi ve spolupráci s váhou vzduchu, aby nebylo moc škodlivin. Pokud tahle spolupráce není vpořádku, řídicí jednotka může rozházet běh motoru a dá se to právě zkontrolovat asi jenom tou diagnostikou. Pokud by byl problém s některým čidlem, tak by ti asi svítila kontrolka poruchy motoru. Vyčištění součástí motoru není takové jednoduché, jako kdysi u karburátorového motoru.

2013-06-13 09:31:32

petrdepo: Pod plynem asi ne hele ,ale jak se pustí plyn tak to zlobí pod plynem si myslím ze to je v pohodě. ale pri rozjezdu na krizovatce to taky chipne. Tak to vypadá na lambda sondu. nu to bude 3000,- nová a nebo mne napadlo ji vypojit co rikas ? zapojit ten gabl do vahy vzduchu s vypojenou lambda sondou se jezdit da ne ? a s vypojenym gablem do vahy vzduchu asi taky ??? no vycisteni bych nechala na automechanikovi. Skoda ze bydlis daleko no 1669* kontrolky jsou gut obcas neco problikava abs nebo airbag ale to spis nejakej kontakt blbej ci co.ale to je jedno.

2013-06-13 09:56:59

popelka: Odpojení lambda sondy je taky špatné. Kolísání otáček by mohlo sice přestat, ale může se rapidně zvětšit spotřeba paliva. Krokový motorek také sice může být příčinou. Ten se ale skládá z několika cívek a ty k sobě přitahují kotvičku klapky, aby se podle toho natočila. Ten se asi dá jenom vyměnit. Jeho čištění nepomůže, protože vadnou elektrickou cívku neopravíš. Podle mne by tohle všechno zjistila jenom ta diagnostika. Ta najde podle vypsaných chyb z řídicí jednotky problém s údaji z čidel a potom teprve automechanik určí, kde je problém.

2013-06-13 10:04:30

petrdepo: Aha no dobře no nechám to na automechanikovi snad neco diagnostika ukáže. No hele já mám vypojený ten gábl co vede do váhy vzduchu a je to OK nu trošku víc asi žere no., Ale muze se stat neco jiného ? POkud bych to nechala ještě vypojený ? DO té doby než bych s ním jela k automechanikovi?

2013-06-13 10:11:23

popelka: Pokud necháš kabel odpojený, budeš mít vyšší spotřebu a snížený výkon, protože motor bude mít nesprávnou bohatost směsi. Servis s diagnostikou si můžeš vyhledat z tohoto odkazu:

http://www.firmy.cz/Auto-...hocesky/jindrichuv-hradec

2013-06-13 10:14:11

petrdepo: jj Díky no já už jsme s jedním automechanikem domluvená Měla jsem tam jít už zítra ,ale musím počkat na výplatu. :) Takže mu potom zavolám.Nedokážeš odhadnout cca cenu .Viď? Kdyby to byla lambda sonda?....

2013-06-13 10:25:32

popelka: Cena za diagnostiku bývá ve značkovém servisu bývá 500.- až 700.- Kč podle jejich hodinové sazby. V jiném servisu než značkovém bývá cena nižší. To by ti řekli, když tam zavoláš. V každém případě si ale nech vytisknout výpis chyb z řídicí jednotky a nebo si je alespoň opiš. Potom tady na Fóru někdo bude vědět, co se s tím dá dělat. Cena za opravu může být různá, podle toho, jaký díl by se případně musel měnit. Také tam ti podle toho řeknou odhadní cenu za opravu. Možná že se potom ani nebude muset na opravu do servisu a nebo se některé díly dají sehnat levněji, než za kolik je mají servisy (v servisu to má jenom tu výhodu, že od nich máš časovou záruku 2 roky na díl a 6 měsíců na práci).

2013-06-13 10:39:55

petrdepo: za diagnostiku mi řekl tak 300,- což je gut uvidim snad drahej nebude. diky moc

popelka: Nevíte ještě někdo kolik si dneska bere automechanik za práci :D

2013-06-13 17:24:32

popelka: V normální dílně tak okolo těch 300.- za hodinu, ale ne každý si počítá započaté hodiny. Ve značkových asi tak těch 500 až 700 Kč za každou započatou hodinu a kolikrát to natahují, aby ta další hodina vždycky započala. Proto taky kolikrát mají málo zákazníků a menší tržby (i kvůli často vyšší ceně náhradních dílů než jsou jinde). Zkrátka hřeší na to, že zákazník lecos spolkne. Také málokdy umožní zákazníkovi, aby byl přítomný u opravy (vymlouvají se, že mu nemůžou zaručit, že nepřijde k úhoně a tak je také nikdo nemůže kontrolovat, jak pracují.

2013-06-13 17:27:51

petrdepo: Ok Díky Uvidím, to budu řešit až budu mít po výplatě teď potřebuju poradit jak se čistí volnoběžný ventil :D

2013-06-13 17:40:28

popelka: Nech to až po té diagnostice. Všechny práce před ní můžou být zbytečné. Mechanik by ti měl říct, co je s tím. Dej potom vědět, co najde. Čištění volnoběžného ventilu, pokud to bude třeba, zvládne také a ví co je k tomu třeba za kapalinu a jak na to a za pár korun. Jen mu koukej na ruce a hodně se ptej. Tobě, jako hezké ženské, rád odpoví a vysvětlí..

2013-06-13 17:53:14

petrdepo: začínám se červenat :) Dobře souhlasím, takže já si to asi technickým líchem nevyčistím vid? No Netuším ,kdy tam pojedu možná za měsíc možná za dva jsem trošku na suchu s korunkama.

2013-06-13 18:00:48

popelka: Ahoj, já to tady už psal, ale říkám znova, raději ventil nečistit ! ( stejně už bývá kaput ) já to dělal a není do něho pořádně přístup a taky si myslím že je to docela choulostivá věc na nějakej manuální zásah a mě se to vymstilo ! Snažil jsem se ho čistit šetrně a už když jsem to dělal, nějak jsem nevěřil v nějakej zázrak a výsledek byl ten, že mi pak motor vyskočil na 3000 otáček a nešlo to dolu. Asi jsem tam sekla pružinka a už jsem stím nemohl nic dělat ! Sehnal jsem skoro novej za 500 kč a teď to šlape jak hodinky ! Ale jak chceš, můžeš to zkusit, ale já bych to už nedělal

2013-06-13 18:01:17

popelka: Některé kapaliny na čištění použít nemůžeš, protože narušují plasty a izolaci. Některé zase nerozpoští usazeniny. Ale já si myslím, že na samotnou diagnostiku budeš mít. Pak se uvidí.

2013-06-13 20:33:13

pavlousek: Já se na to asi taky vyprdnu radši at neco nezmrvím

2013-06-13 20:34:57

petrdepo: Na diagnostiku říkal 300,- Uvidím no,Pak mu zavolám a domluvím se chtěla jsem zkusit sama nebo někoho kdo by mi vyčistil ten volnoběžný ventil ,ale jsem z toho jelen bude asi lepší nechat to na automechanikovi.Nebo to mám zkusit

Damián  
Zdeněk
2013-06-13 20:40:11

popelka: Můžeš zkusit takové preventivní čištění, vymontovat a ponořit ho na noc do technického benzínu, tedy kromě konektoru.

Vyndat, profouknout a namontovat

2013-06-13 20:43:27

damián: DO benzínu normálního benzinu co tankuju do auta ? A technický lih by nesel ? Asi ne vid .

2013-06-13 21:12:22

popelka: ahoj,jezdim s odpojenou lambdou uz pul roku a bez problemumam totez auto co ty.

2013-06-13 21:57:40

pintas:Tak to si mně docela uklidnil já na to jezdím taky docela dlouho ,ale tak ráda bych aby to auto v cajku,ale uvidim no :) třeba to bude drobnost.když ne tak se uvidí zatím jezdi v pohode


Odpovědět

1  2  3