Fórum - Téma


Turbo+Transit-vymena za silnejsí


Fórum Transit VI / V184 / V185 Turbo+Transit-vymena za silnejsí

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2  3

2011-01-03 23:33:06

Ahoj chcem sa spytat ci je mozne na trandiku 2.4 Di vymenit turbo z 66kw na silnejsie ??? asi ma caka vymena a mam na ruke silnejse ,

Sedia tam rozmery ? a treba aj v compe preprogramovavat nieco ?

Dikes .

2011-01-05 11:53:14

rozměry stejny podle mě budou, to se zeptej ve fordu, určitě ti to zjistí, stačí na ně udlat habaduru že o ty turba máš zájem, ale myslím si že to bude chtít předělat i řídící jednotku, protože ta si stím asi vědět rady nebude....

2011-01-05 20:56:36

A co čerpadlo a vstřikovače jsou pro všechny výkony těchto motorů stejný?

2011-01-05 21:10:33

to je fakt, čerpadlo a vstříky budou asi taky upravený, vím že se to muselo měnit, když jsi chtěl zvednout u transita výkon z 52 kW na 59 kW

2011-01-06 20:21:42

yy bol som v CZ vo forde a pytal so sa na to , nijako extra sa nekrutili bolo mi povedane ze by to slo , len treba preprogramovat RJ a nejake drobnosti , ale kedze turbo mam dobre taK som to dalej neriesil ale mozne je to :)

2011-01-06 21:06:58

To je zajímavý,takže vstřiky a čerpadlo zůstávají staré i jejich původní naladění

2011-01-07 18:08:41

niesom si celkom isty ale nieco sa da pridat aj softwarovo . o cerpadle mi nehovorili myslim ze by to stacilo z compu doladit .

Este to vyzistim . :)) a mozno do toho aj pojdem lebo tych mojich 66 je bida :(

2011-01-07 18:29:36

Já mám 74 tj.100kobylek což výkon by dostačoval akorát mě štve,že mám pouze 5ti kvalt a dodneška mě není

nikdo schopen říct jestli tam jde namontovat 6ti kvalt jelikož jsem již dělal spojku a tehdy jsem si s touhle záměnou

pohrával když byla skříň venku.Ale nikdo neví a co je horší neví ani zastoupení Fordu.

Na jízdu po okreskách to stačí ale dálnice by 6ku snesla ,tam se to tahá od těch 120 již na plynu výš.

2011-01-07 18:57:30

ja som toto riesil na starom transite a poradili mi na vrakaci v prahe !! som tam volal ci nemaju ten typ a bolo mi povedane ze okrem jedneho srobu tam pasuje iny typ a aj pasoval , mozno za zavolanie by to stalo nie ???

2011-01-07 22:07:16

Kdyby tam šla,tak bych měl velkou radost,a to myslím i víc lidí.

Ten šroťák není špatnej nápad ,skusím Pardubice kdyby tam bylo něco rozstřelenýho na zkoušku.

Jediný co vím tak prej jiný poloosy,což by nebyl strašnej problem ale ostatní?????????????????

2011-01-07 23:59:10

aha ty mas predny nahom :(

ja som to riesil na zadny .

A preto do prahy lebo ich tam mali X rozobratych a porobenych celkom sa vtedy vyznali staci rada nemusis hned kupit

2011-01-08 00:04:04

tak to je dobry, tady u nás na vrakáči jsou hrozní pitomci co neporadí a jsou hrozně nafrnění a věčně nic nemaj...

2011-01-08 19:28:32

V Praze je vrakarna na Trandaky ?

2011-01-08 19:40:16

V těch Pardubicích si myslím celkem v pohodě pohodoví kluci.

Jsem se hodně vyptával ale nepochodil jsem.

Nemáš číslo na ten vrakáč nebo kde je ?Za zavolání nic nedám.

Stejnej problém jsem řešil s alternátorem,jelikož mě již jednou po 150000km odmítl spolupráci a opravdu na ideálním místě na slovači a bylo mínus20 tak jsem si chtěl pořídit náhradní a jelikož 2litry měli 105A a

nový model 2,2 má 140A tak jsem zatoužil po tom silnějším a jestli mají stejné úchyty,konektor elekřiny,řemenici,prostě jestli je možná záměna Ti nejsou schopný říct ani u Forda.

2,2 na šroťáku byl problém tak mám aspoň ten 105 A.

2011-01-08 19:48:37

Za sebe doporucuji zde :http://auto.bazos.cz/inze...-Transit-dily-Benesov.php

Rada neni problem a dily uz vubec ne.

2011-01-08 20:03:05

Dobrých typů není nikdy dost.

Na tohle by stálo za úvahu v sekci Transit to trošku zpřehlednit a rozšířit témata.

Stalo by se to přehlednějším.

Leo
Leo
2011-01-12 02:53:31

Na 66 kw (90) nepřehraješ program ze 115,120 a 125 koní to má jiné čerpadlo.Jsou to p..a že to nevěděj. Ty máš VP 30 a ty silněší TDDi VP 44. Já si na 90 dal turbo ze 120 je normální mechanické jen ventil je naštelovaný trochu jinde padalo to nouze, tak jsem dal svuj ventil z 90 a jen mu trochu přidal na 1Atm. Měřil jsem to a zlepšení žádné, nechal jsem vyměnit i vstřiky za 120 a zlepšení žádné, ucpal jsem egr, zlepšení žádné, vyndal katalizátor zlepšení žádné, byla to mrtvá cesta jen vyhozené prachy. Jediné co tomu chybí je dávka paliva. Načipované to jsem to měl už předtim to jediné trochu zabralo.Dopručil bych co čipvání týče, třeba poměr cena a výkon kluky z chuchle, běchovic a kladna. Nebudu je jmenovat zadej ve vyhedavači si najdeš sám. A aby při rozjezdu nechcípalo a i při startování dvojhmotnosťák předčasně nezničilo doporučuji ProTec nano sníží tření mortoru o 30% a to je při rozjezdu hodně znát. (6kvalt z 2,2 mám na ponku kdyby si ho někdo toužil oměřit a dřív jak do konce ledna to do auta nedám)Leo

2011-01-12 07:00:09

mám dojem že šstikvalt se pro tvou modelovou řad nedělal. je to tak ? pochází ta převodovka z toho novyho transita ?

2011-01-12 10:56:12

6ti kvalt je až nový model,ale šance,že připojení převodovky -rozměr-bude stejný jako u 5ti kvaltu tady je poměrně

velká.

2011-02-17 18:41:57

No tak dnes som bol zmechanikom :) a povedal ze silnejsie turbo je mozne prehodit bez vymeny vstrekov ale ze to prezisti .

Takze uz tam do moje 2.4.DI 66kw skusim supnut turbo 120ps co to povie :)) Vstreky ze by bolo treba iba ak by sa z turba malo vymcknut maximum co vie dat mne staci ked zacne skor zaberat a rychlesie . Ak sa podari .

Tak drzte palce :)


Odpovědět

1  2  3