Fórum - Téma


Turbo+Mondeo-různé závady,poruchy,výměny


Fórum Mondeo MK III Turbo+Mondeo-různé závady,poruchy,výměny

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 10

2014-06-03 12:18:10

petrdepo: to chrastění zmizí i při lehkym sešlápnutí spojky... přijde mi to ale divný protože to mam všechno komplet vyměněný... spojku, setrvačník i ložisko

 petrdepo  
2014-06-03 13:39:53

bossbass: Přesto to vypadá na to spojkové ložisko, protože se lehkýn sešlápnutím spojky vymezí vůle a tím přestane to chrastění.

 petrdepo  
2014-06-03 13:41:18

bossbass: Lehkýn sešlápnutím spojky se vymezí vůle a tím přestane to chrastění. Ještě by to mohl dělat vystavovací mechanismus spojky.

 petrdepo  
2014-06-06 08:27:49

rastibicek: Někde nějaká netěsnost bude. Budeš muset znovu zkontrolovat těsnost hadic a jejich napojení. Před časem někdo psal o podobné závadě a nakonec to byla svlečená upevňovací spona.

2014-08-06 09:06:56

Ahojte fordaci.

Uz si nevim rady tak to zkusim tady. Mam mondeo kombi 01 tddi 85kw a auto je stale line nema zadny tah.

Je možné to, že pokud jedu venku je nvm 24*C topení mam zapnuté a nastavené na 19*C manuálně aby mi to foukalo jen do kabiny vozu nicméně vzduch je příšerně studený jako by se s ofukem zapínala klimatizace, kterou mam přeci jen vyplou a auto opravdu nejede? Vyměnil jsem palivový filtr, vyčistil vahu vzduchu a pořád nic auto stále líné. Avšak na první kvalt který kdyz roztočim na 4tis otáček auto se na ten zbytek tak rozjede, že to není možné. Po výměně palivového filtru to zřetelně hulilo jako fík což je normální. Ten první kvalt při roztočení víc jak 4tis otáček taky občas zahulý... Stále hledám problém. Pak už to vidím buďto na přicpané střiky,turbosání...

Nicmene jsem dostal tip od Petrdepa, ze by to mohla byt regenerace (klapka) turba ktera se ocividne zanasi karbonem. Nemate stim nekdo zkusenost? Treba jak ji zkontrolovat popr.vycistit?

2014-08-06 23:07:12

chaozz: stačí nastartovat a jít se podívat jestli podlaková regulace na turbu zatáhne za tahlo lopatek nelepši na to 2 jeden startuje druhej čučí, a nebo po startu odpojit podtlak na tý podlakový regulaci, je to taková bańka na turbu a vede do ni hadička když jí odpojíš a sikne to a táhlo od bańky zajede tak máš jistotu že tam je podtlak, nemusí to totiž být zaseklá regulace ale jen to že k ní máš přerušenej potlak kterej jí ovládá. a lopatky vyzkoušíš samostatně tak že na baňku nasadíš hadičku a na druhej konec dáš potlakovou pumpičku a nebo když jí nemáš tak do pusy a tahat a když se budeš dívat na tahlo který vede od bańky k turbu a táhlo se bude bez potíží přitahovat k bańce a po uvolnění potlaku se táhlo bezproblému vrátí tak by mělo byt mechanicky naklápění turba v pořádku,dále taky zaleží jestli máš turbo s lopatkama a nebo jenom obyč který přebytečný tlak odpustí klapkou pryč. No ale je to podobnej princip tak jako tak ty tahla musej chodit sem a tam bez drhnutí

2014-08-07 22:12:59

Kubix31:

Zkousel sem to nastartovat a tu hadicku odpojit ale je tam tak napraskana ze se bojim ze ji utrhnu. V hadicce cejtim tlak vzduchu tahlo je vsak zavrene v bance a kdyz hadicku zaskrtim ani se nehne ze by vyjizdelo ven z te banky porad je v poloze v bance prave :-/ no zkusim ji odpojit...

Nasel sem nejake video z youtube to tahlo se mu odkloli kdyz hadicku vytahne ja ho mam porad ve vnitr jko kdyz ji pripoji mno zaskrceni moc nejde ocividne zkusim ji odpojit

Pulmón turbo mondeo MK3 tddi 115cv pata negra

 petrdepo  
2014-08-08 07:51:58

chaozz: Pokud v hadičce cítíš tlak, tak je to jenom klam. To by totiž táhlo z baňky muselo být vysunuté. Takže je to nesmysl. V té hadičce má být podtlak ze sání motoru. Nebo-li ta hadička má z baňky vzduch vysávat. Nesmí být měkká, ale naopak tuhá, aby se působením podtlaku nemohla zbortit dovnitř. Proto si klamně myslíš, když ji zkoušíš zmáčknout, že je v ní tlak. Podle toho, že ti z baňky táhlo nevylézá ani při stopnutém motoru, kdy má táhlo vytlačit z baňky pružina, tak se bude muset turbo demontovat a zjistit důvod nepohyblivosti regulace. Nedá se totiž předpokládat, že by pružina v baňce byla prasklá.

2014-08-08 16:09:15

Petrdepo:

Tahlo odzkouseno, pri vyplem motoru je tahlo vysunute nastartuju a zajede dovnitr ... jj hadicka je tvrda podtlak drzi tak se jde hledat dale.. :-D

 petrdepo  
2014-08-08 16:31:54

chaozz: Tak to už ti asi odpoví jenom diagnostika, proč obživne až od 4000 ot/min výše, aby se ověřil stav vstřiků a čerpadla..

2014-08-10 13:51:06

chaozz: Nedávno jsem řešil egr ventil byl podtlakový a dělal bordel byl zasranej a přidíral se a pouštěl spaliny do sání v nevhodnej okamžik motor neměl vzduch a auto nejelo vyřadil jsem ho a bylo po problemu. je to ho vic co tohle co máš ty může bejt, zaměřit se na turbo byla dobrá věc, ještě bych zkontroval jestli to turbo tlačí, dale ten blbej egr,ale zkusil bych to na diagnostiku, mohlo by to být i čerpadlo i když si myslim že by vykazovalo trochu jinou závadu ale mohlo nejlíp na fordí idsku, u focuse tddi který někdy jel pěkně nekdy ne zjistila ihned že to je čerpadlo vyměnilo se a lítá jak drak

2014-08-10 15:15:23

Kubox31:

No je pravda ze egr ventil sem mel v hájí co mi zjistili v servisu následně mi ho zaslelil ale jak to netusim. Prý se musí ještě něco udělat když se zaslepi EGR ventil. Hlavni je ze sem se ptal servisaka jestli to bídě mít nějaký vliv na výkon a on tvrdil ne a od te doby to je nějaké line. Po 25.srpna jdu na diagnostiku velkou tak uvidíme. Ještě prozkoumam turbo a tlaky no a jestli je to čerpadlo tak to by bylo zle :-D

2014-08-10 19:07:33

Zdary, chtel jsem se zeptat, jestli je mozne zamenit turbo s podtlakovym ovladanim za turbo s elektronikou (za predpokladu, ze elektronicky ovladani funguje)? Respektive, nechalo by se to prestavet?

Mondeo mkiii 2.0tdci 96kW r.v. 2004.

 petrdepo  
2014-08-10 21:38:07

misterjohnny: Co máš na mysli pod pojmem "za predpokladu, ze elektronicky ovladani funguje". Máš tím na mysli funkčnost regulace klapky na turbu a nebo jestli řídicí jednotka motoru umí klapku ovládat ?

2014-08-10 22:16:58

No myslel jsem tím, že když bych měl v pořádku ono elektronické ovládání, jestli se nechá koupit turbo s podtlakovým ovládáním a elektronické na něj přehodit.

 petrdepo  
2014-08-10 22:23:17

misterjohnny: Takže se ti vlastně jedná jenom o výměnu mechanismu ovládání na turbu jako takovém. To by ti asi řekli v každém servisu Ford, pokud se ti tady nikdo jiný s odpovědí neozve.

2014-08-11 09:56:24

ahojte tak po vymene intercolerove hadice auto cuka stale vice diagnostika nic neukazala. a motor zacina byt i vice hlucny mate s tim nekdo zkusenost: dokonce se stava že turbo se samo spusti pri volnobehu zacne fucet. mame mondeo mk III 85kw 2l tdci 04 rok.

2014-08-11 09:57:00

asi nas bude cekat orignal diagnostika ve fordu

2014-08-12 19:01:41

Zde vám posílám krátké video co mi dělá fordik když jedu do kopce noha na plynu az k podlaze mám tam druhý kvalt poté přeřadim na třetí ale důležité jsou prvních 5 vteřin videa kdy mi otáčky nejdou nahoru přes 3200ot. udělá to takový zvuk a kolísnou kousek zpět

Ford mondeo mk3 problems

Noha na plynu až k podlaze druhý kvalt a do kopečka to prostě nejede

2014-08-12 20:56:23

chaozz: a na místě to auto vytočit jde? divně to řechtá jako když neni vzduch ale z videa to neni moc poznat nekouří to auto taky?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 10