Fórum - Téma


Turbo+Mondeo-různé závady,poruchy,výměny


Fórum Mondeo MK III Turbo+Mondeo-různé závady,poruchy,výměny

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 10

2011-07-05 14:37:53

Cau panove. Prosim vas praskla mi hadice od turba, tak jsem to dal doporadku a auto jelo perfektne, jenze jsem ji spatne pritahl a rano jsem zjistil ze je vyskocena tak jsem ji nasadil poradne a od te doby mi snad nespina turbo ci co proste to nema tah. Kontroloval jsem turbo samotne a to nastesti zadrene neni. Mate nekdo nejakou zkusennost? Moc diky Kassa

2011-08-24 12:45:32

Čus borci sháním hadici na turbo spíš hadici od spodu od intercoleru na eger ventil takový dvojitý kolínko s vnitřím průmerem 57 mm na obouch koncích dnes už se nevyrábí ve fordu říkali že to jsou první mondeo rok 2001 a že bych musel měnit potrubí od intercoleru + hadici a vyšlo by to na 4500kč a to je haffo potřebuju jen tu hadici nemá ji někdo pls za rady díky

2011-08-24 13:20:48

nějákej vrakáč si nezkoušel? kdyžtak se optej u tutoho týpka auto.marek@o2active.cz (mam na něj jen mejla). má celkem dost dílů na fordy tak se ho zkus zeptat. já už od něj bral nárazník a motorek zadního stěrače. vše ok. má to i za slušné ceny. je z Bečova nad Teplou, samo že může aj poslat.

2012-06-15 22:23:01

Měl jsem podobný problém, taky hučelo, takový skřípavý zvuk, po otevření kapoty a prohlídce motoru jsem zjistil, že bylo povolené to gumové koleno vedoucí k turbu, utáhl jsem montexpásku a bylo po problému, takže bych závadu hledal nejprve v tom přívodu vzduchu k turbu, Luboš.

2013-06-12 20:14:58

Zvláštní problém s turbem .. Takže co jse mi dneska vlastně stalo. Začalo mi docela silně pískat turbo ale. Když motor vytočím na neutrál tak se začne pískání objevovat až u 3000ot/min a nezní nijak moc silně. Zato pokud jedu tak je pískání pěkně slyšet už od 2200ot/min. Když ho příšlápnu tak citím ve 3000ot/mim takovej menší škub. Podotýkám že jsem ani ne před rokem menil hadici od vzducháče k turbu + kolínko od interkoleru. Zejtra sundám dekl a promačkám to znova ale na hadice se mi to moc nezdá protože když byli před rokem prasklé tak vůůbec žádné pískání slyšet nebylo.

 petrdepo  
2013-06-12 20:54:46

krotitel88: Tak to vypadá na problém s turbem. Když je motor v záběru, tak má turbo mnohem větší otáčky a plnicí tlak vzduchu je větší než na volnoběhu. Možná, že budeš muset zase zkontrolovat hadice a jejich spoje, protože to pískání bude asi dělat unikající plnicí vzduch.

2013-06-12 21:04:29

petrdepo: Jo zejtra to zkouknu. Repas turba je tak za 3-4 tisíce co jsem slyšel, prej to dělá pán ve strakonicích.

2013-06-14 19:35:35

petrdepo: Hadice jsem zkontroloval (kam jsem se dostal) a žádnou prasklinu jsem nenašel. Turbo je zevnitř špinavý jak prase ale vrtulka na ose žádnou vůli nemá. Samozřejmě auto už tolik netáhne. Ted otázka jestli turbo vyndat a poslat na repas a nebo auto ještě nekam závézt aby zkoukli všechny hadice a trubky a třeba něco najdou co já ne. A jezdit s tim asi nebude moc dobrý.

 petrdepo  
2013-06-15 05:34:28

krotitel88: Existuje jeden způsob, který používali staří mechanici, jak zjistit, v jakém stavu jsou ložiska. Buď se dá použít lékařský fonendoskop a nebo nějaká tyčka nebo pravítko, které se vezme do ruky a jednou stranou se opře v místě, kde chceme kontrolovat ložisko a druhou rukou se přes prst opře do ucha. Tím se přenáší všechny zvuky, které vznikají v ložisku. Někdo si řekne, že je to primitivní, ale funguje to. Tím můžeš vyloučit to, kdyby zdrojem zvuku bylo ložisko.

2013-06-15 15:03:09

petrdepo: Tak tedkon jsem natočil video jak mi píská turbo tak se kouknětě. Zajímá mě co nato budete řikat.

http://www.youtube.com/wa...GyuOVinI&feature=youtu.be

 petrdepo  
2013-06-16 15:27:22

krotitel88: Tak podle mne to není zvuk, jehož příčinou by byl unikající vzduch. To mi spíš připomíná zvuk něčeho, co zvyšuje svoje otáčky, například jako něco co je poháněné mechanicky, protože je to úměrné otáčkám motoru. Kdyby to souviselo s turbem, tak při zatížení motoru by se zvuk měnil podle přidání plyn ihned i když se nezmění otáčky motoru (například na vyšší převodový stupeň při jízdě po rovině.

2013-08-06 14:15:19

Zdravicko fordaci. Mam takovou otazecku. Davam doculu auticko cepy stabilizatory proste veskere bouchani od podvozku na aute je vse original na nic nebylo sahnuto a po vymene cepu kdy sem odstranil dost bouchani od podvozku zjistuji v posled i dobe ze kdyz mi sepne turbo auto tah ma jede to ale zvlastne huci tak si rikam jestli neni spinave a nepotrebuje vycistit. Jelikoz sem momentalne imrvere v praci nemuzu auto rozdelat pac snim do prace jezdi. Ceho sem si jeste vsiml z vyfuku mi jde cernej kour kdyz to trochu vic rozslapnu aby se turbo seo ale dela mi zo jen na jed icku ostatni rychlosti turbo pouze huci jinak nevidim nic ze by se nejak z neceho kourilo. Motor mam tddi 85kw. Nevedel by nekdo co stim ?

2013-08-12 07:18:49

.. hoj Panove,

prosím Vás mám cca rok mondeo 2.0l TDCI,tento meíc mi začlo z ničeho nic vypnechavat turbo,za jizdy ,spadne teplota a nejde turbo.Když vypnu motor a znova nastartuji tak beží zas klasicky.A minuly tyden se mi na palubovce rozsvitila i kontrolka na motor,ale ta dalsi den zas zhasla.

moc vás prosím o nějakou radu.

diky mockrat Dan

ještě abych nezapomnel rok vyroby je 2006,a najeto cca 170tisic

2013-08-12 09:02:09

Měl jsem podobný problém a byla zanešená váha vzduchu.

2013-08-12 09:10:50

kani: musísm to davat někam do servisu nebo staci jen kdyz to uděla nejaky automechanik doma?popripade kolik jsi te to stalo?myslel jsem si že budou v haji vstriky,tema by to byt nemohlo?hlavne kdyz vypadne to turbo a spadne teplota,tak nejde skoro ani vube klima,fouka teple

diky

2013-08-12 09:40:05

To: Brok404

Jo uděláš si to i doma, váha vzduchu je drahá proto bych našel někoho kdo by to s tebou vyměnil ze svého mondea aspoň na zkoušku. stojí cca 3500-5000. Kdyby to byli vstřiky tak se ti rozbliká kontrolka žhavení a nejelo by to skoro vůbec + horší starty. Každopádně může být i zanešené turbo (lopatky) nebo jeho ovládání a to máš ty nejspíš elektronické. Každopádně bych si nechal auto napíchnout na diag ta ti někdy řekne i víc.

2013-08-12 10:07:28

brok404:

To bude nějaký jiný problém. Nevím proč by padala teplota? To je více závad najednou! Buď neukazuje teplota motoru,

Nebo neběží turbo. Musíš to oddělit

2013-08-12 11:26:29

kani: tak ty starty si celkem uhadl sam,taky obcas zlobeji za studena to chytne vše ok,po zahrati musim treba 3otocit starterem aby chytnul.ale nekdy treba vubec.Na diag jsem to napichnuty mel ale nic to nezjistilo! mel jsem to i ve fordu tam nic a u kamose taky nic.teplota spadne okamzite jak se vypne turbo.ale jak pisu kdyz vypnu motor a znovu nastartuji tak zas vše běží jak ma.

2013-08-12 11:27:20

tomenzino: Jak jsem odpovidal predtim,teplota spadne okamzite jak spadne turbo,po vypnuti motoru a znovu nastartovani je vse ok.

2013-08-12 19:49:33

brok404:

To je divný, protože teplota motoru, nemůže najednou padnout dolu, při padnutí do nouzového režimu. To jsem ještě neslyšel.

Budeš muset ještě zkoumat


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10