Fórum - Téma


Turbo+Mondeo-různé závady,poruchy,výměny


Fórum Mondeo MK III Turbo+Mondeo-různé závady,poruchy,výměny

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 10

2009-11-23 15:24:46

Zdravím všechny chytrý hlavy!! v polovině minulýho týdne mi začalo hučet turbo, zvuk bych přirovnal hučení zapnutého ventilátoru klimatizace na maximum. nevím jestli na to nemá vliv nafta, kterou jsem ten týden tankoval nebo co. motor má pořád stejnou sílu, nepociťuju známky zmenšení výkonu motoru. prostě je to divný a znervozňuje mi to :( Díky za rady, postřehy, zkušenosti s obdobným problémem

2009-11-25 21:10:03

zeptám se tě co spotřeba nešla na horu ? pokud to sičí hlavně při přidávání plynového pedálu mohla by to být naprasklá hadice od turba, často to povolí v místech kolínka jukni na to a dej vědít, každopádně ta hadice nová ve fordu není až tak nejlevnější tuším kolem 800kč

2009-11-27 07:22:31

Mě se ten zvuk hučení nezdá. Většinou turbo syčí (prasklá hadička) a auto ztrácí výkon neboť uniká tlak prasklou hadicí nebo většinou vyběhané turbo "píská" Pokud by byly v turbu vylámané nebo zdeformované lopatky, zase by to jelo na nouzovej režim, neboť ŘJ vyhodnotí jiný měřený tlak než je požadovaný. Je to vážně turbo? Turbo je složitá věc a je hlídaná ŘJ. Pokud se vyskytne sebemenší závada nebo změna plnícího tlaku, auto ihned přejde do nouzového režimu jízdy a bliká kontrolka žhavení. Máš podtlakové řízení turba nebo elektronické řízení? Jaký máš rok výroby auta? Nemůže ti náhodou hučet ventilátorek na cirkulaci vzduchu v autě? Ten ventilátorek pokud je v háji tak také dělá pěkný kravál...

2009-12-03 12:36:03

spotřeba nestoupla, výkon motoru taky stejný, jen to hučí když přidám plyn a zapne turbo při cca 1800ot. zítra jsem objednanej do servisu, tak pak poreferuju. jinak rok výroby je 2006

2009-12-03 15:01:01

Určitě poreferuj, držím palce ať to není nic vážného. Kolik máš najeto?

2009-12-04 19:39:27

tak docela prkotina, technik sed do auta, jel se project a po 20ti metrech konstatoval, prasklou hadici nebo objímku u nasávání, proto ten hučivý zvuk. takže výměna hadice s prací cca 1500,- ale jsem rád že to nebylo nic vážnýho.´najeto je cca 87tis.

2009-12-05 16:40:47

Tak to máš štěstí že jsi narazil na technika, který závadu hned objevil a že jsi neměnil deset dílů kolem, na to je servis Ford machr

2009-12-08 06:48:24

co psal Boban už sem jich pár na vrakáči zháněl pro kluky od nás

2010-04-23 21:11:29

Ahoj.Četl jsem jaký si měl před časem problém.Já mám úplně to samé.Dneska jsem jel do Prahy po dálnici v klidu,jelikož jsem neměl kam spěchat 120 km/h.Zdálo se mi,že auto trošku poškubává,jako kdyby mi ho někdo tahal vzadu za nárazník zpět.Když jsem jel zpátky,tak jel za mnou maník s Monndeem kombi a přejel do levého pruhu a jel současně se mnou a ukazoval mi,že se mi moc kouří z výfuku a je to hodně cítit.A měl pravdu byl jsem jak Avie.Auto trochu při přidání škubalo a já jel radši pomalu cca 100 km na pětku abych dojel domů.Do kopce,když jsem přidával,tal se mi hulilo z výfuku černý kouř a ty samé zvuky v autě jako ventilátor od klimi při přidání.Tys měl taky černý kouř sz výfuku?Auto mi nic nehlásilo jako závadu i otáčky byly normální neklesali nic.Spotřeba mi taky nestoupla.Napiš prosím.Kde se to turbo nachází?Kdo ti to opravoval Ford?Nové turbo by stálo asi balík co? Mám Mondeo MK3 r.v.2005 2.0 TDCI 96KW

2010-04-25 11:22:36

A co zvuky? Neslyšíš syčení? Co tah motoru? nemáš pocit že ti motor ztratil výkon při akceleraci? Jako první bych zkusil nastartovat a poslouchat motor jestli se neozývá syšení z třeba prasklé hadice od turba, dost často praskají a právě se projevují syčením, ztrátou výkonu (úbytek tlaku) a hulením černého kouře. Jinak nové turbo stojí i s montáží kolem 30 tis v neznačkovém servisu. V autorizovaném servisu Ford stojí 40 tis. Mě osobně odešel před rokem elektronický regulátor turba (VGT) a nezbylo nic iného než koupit turbo nové za 32 tis i s montáží. Od té doby mám klid.

To pocukávání může také způsobovat zanesený EGR ventil.

2010-04-25 13:06:29

Ahoj.Syčení ne.Když nastaruju,tak motor jde pravidelně bez syčení.Při přidání jako vysavač nebo klima na plno to je slyšet v kabině.Otáčky na volnoběh normál,startování taky,chod motoru taky.Jen když přidám na ostro,tak z výfuku černý kouř,třeba i na neutrál když sešlápnu plyn.Když jedu v klidu plynule do těch 70 km na čtyřku,tak se nic neděje.Z vrchu jsem prasklou hadici od turba neobjevil.Tak snad někde ve spod.Co jsem se tady různě na netu dočetl,tak 99% ta hadice.celou dobu auto bez problému jezdilo.V zimě do nafty aditivum od VIF a nafta většinou od Benziny někdy verva a jinak TopQ.Žádný problémy jsem neměl.Kde sis to nechal ty dělat?Ty jsi měl příznaky jako já stejné?Prostě auto stratilo náhle výkon a zvuk při přidání jako když někde prdla hadice.

2010-04-25 20:38:17

Počkej počkej, tomu nějak nerozumím... Píšeš že na volnoběh ti nic nesyčí a s přidáním plynu syčí? To je jasně prdlá hadice mezi turbem a intercolerem nebo dokonce ještě za intercolerem. Pokud máš pochyby jestli to není klimoška, tak klimošku vypni a vypni i ventilátor a uvidíš. čím víc přidáš plyn tak tím víc to syčí, to je logické. Tak to zkus a pak dej vědět.

Mě turbo neodešlo mechanicky, ale odešla na něm ta řídící elektronika, která se nedá nikde sehnat samotná, už jsem o tom psal v tématu Bliká kontrolka žhavení.

Koukám že jsi z Teplic, já jsem z Ústí, tak pokud bys měl zájem, můžu na to mrknout.

2010-04-26 07:23:07

Ahoj.Přesně tak.jen při přidání plynu.Budu rád,když to bude tou hadicí od turba.Jinak bych se z toho asi po.....Klimačka ne.To jsem jenom přirovnával jako,když bys dal od klimi nebo topení ventilátor na plno takový zvuk foukaný(vysavač).A asi to bude prdlý někde za tím intercolerem.Nevim teda co to je ten intercoler.Protože z vrchu nebylo nic vidět.Dám ti vědět jak jsem dopadl.Dneska jedu k vám do Ford Homolka.

2010-04-26 07:49:36

Intercoler je mřížkový chladič stlačeného vzduchu. Čili turbo stlačí vzduch, ten se stlačením ohřeje, ale intercoler ho zase zchladí a pak jde vzduch do sání. No s Fordem Homolka mám samé mizerné zkušenosti. Ti by nejraději vyměnili celý motor než něco hledali a opravili.

2010-04-26 07:59:21

Ahoj.Je mi to jasný.Kam jinam zajet.U nás zase Mlčák ten je úplně na nic.Už jsem jim volal a jsem odsud z fora sečtělý a o něco chytřejší.Hnedka jsem to na ně vybalil co s tím mám asi na 99%.Nejsem žádnej trobubelín.Ať to na mě ani nezkoušej,že mi vyměněj půlku auta.Kam jezdíš ty na servis?.

2010-04-26 10:43:00

Tak jsem si odychl.Byla prasklá hadice od turba. 1418 kč hadice a za práci 396 kč za půl hoďky.Tak to jde si myslim.Doufám,že mám na čas klid.

2010-04-26 10:46:13

Tak to ti věřím, že máš radost, kdyby se taková věc stala mě a nakonec bych zjistil, že je to taková prkotina já bych to sem napsal aspoň 5x

Ne, dělám si srandu mě tady taky občas něco uklouzne mezi prsty

2010-04-26 11:54:54

Tak vidíš, tu hadici od turba jsme celkem s přehledem trefili Já jezdím na servisy i na diagnostiky do Auto Bohemia. Je to neznačkový servis v Ústí nad Labem v Krásném Březně. Za hodinu práce si účtují cca polovinu toho co Homouš a vše s tebou zkonzultují a vysvětlí a zatím samá spokojenost. Taky ti dají na výběr jestli originální díl Ford nebo nějakou repliku. Vloni mi tam měnili celé nové turbo a prostě spokojenost. Letos v únoru mě trefila srna a i s tímhle si poradili, takže doporučuji

2010-04-26 14:34:11

Ahoj.Díky za tip ne servis.Jsem rád,že jsem nedopadl hůř.

2010-05-30 19:04:35

zdravím chci se zeptat při rychlém řazení mi vypne turbo nevíte někdo čím to je


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10