Fórum - Téma


Motor_Galaxy I-turbo


Fórum Galaxy I Motor_Galaxy I-turbo

Informace o modelu: Ford Galaxy I


1  2

2007-05-22 22:09:29

Ahoj úřátele kamarádi. Dnes jsem se stal (ne)šťastným majitel Fordu Galaxy1.9 66KW. Již během cesty autíčko přestávalo jet. Když bylo studené, tak spočátku jelo jak z praku, ale když jsem sešlápl pedál k podlaze tak turbo ztratilo výkon a konec... Nevíte někdo kde by mohla být závada? Nutno podotknout že při bližším ohledání jsem našel jednu visící hadičku(právě zřejmě z turba) ale nenašel jsem kam by měla ústit...

Děkuji za každou radu. Krtek

2007-05-22 22:37:06

Ta závada je zřejmě opravdu v té hadičce. Pokud vede směrěm k turbu, tak je vypadlá od podtlakové regulace tlaku turba. Hledej na turbu takovou plechovou bandasku, která má vývod pasujicí na hadičku. Mám ale pocit že odshora ji budeš těžko nahmatávat.

2007-05-22 22:40:30

Zdravím. Bude nutno podívat se na vrtuli turba, .Chybí regulace . Zřejmě nedostatečné mazáni .A zase jedna rada, je třeba po jízdě nechat motor chvíli běžet na volnoběhu, aby turbína mohla snížit otáčky. Jinak může dojít k poškození uložení z nedostatku mazáni .

2007-05-22 22:42:20

no na turbu právě ta hadička je, ale nevím kam s tím druhým koncem. Sundal jsem ty horní i dolní plast, ale stejně mi to nikam nepáslo Je dost dlouhá tak jsem předpokládal že to půjde někam ke vzduch. filtru... Když ono se tady ke všemu tak geniálně nemůže

2007-05-22 22:45:03

To že mám chvíli nechat běžet motor před vypnutím už jsem někde slyšel. Každopádně děkuji za radu. Alespoň už vím proč. Nečekal jsem tak rychlé reakce na dotazy. Dík moc.

Je to můj první diesel. Doufám že tomu přijdu na chuť...

2007-05-22 22:47:55

Ta hadička by měla být napojena někde na elektroventil, myslím.Mimo vše hledej za filtrem, určitě to nejdeš. Hodně úspěchů v práci.

2007-05-22 22:52:50

někde Zítra s tím sklouznu ke známému do servisu. Sám jsem na to nepřišel. A jen pevně doufám že to bude opravdu jen tohle. Nerad bych pořizoval nové turbo či nějakou další nákladnější záležitost.

2007-05-22 22:53:08

Ta hadička skutečně vede na selenoid, který reguluje podlaky. Měl by být umístěn na stěně mezi motorem a kabinou. Má tři vývody + el. konektor

2007-05-22 22:57:31

Máš pravdu, díval jsem se nato.

2007-05-22 22:59:28

Kluci dík moc. Zítra ráno na to vlítnu. Hned mám lepší náladu. Už po cestě jsem měl výčitky co jsem si to koupil zase za hrůzu...

2007-05-22 23:01:46

Hlavně klídek na všechno se přijde. Tak držím palec ahojky.

2007-05-22 23:05:24

Díky díky. Zítra hnedka udělám pár fotek, ať toho krasavce taky může dát k vám do galerie.

A ještě dotaz trošku mimo téma. Sháním roletu do kufru. Neválí se vám doma někomu jedna zbytečná. Případně poraďte prodejnu či vrakoviště kde by se dala sehnatiti. Dík moc

2007-05-23 14:13:14

Děkuji všem za rady. Závada odstraněna. Autíčko si přede tak jak má.

Jen ještě další dotázek pro odborníky. Při zatáčení doleva je motor hlučnější. Může to být třeba náklonem? Špatná některý silentblok?

2007-05-23 21:00:25

Tohle asi nepůjde řešit na dálku. Otázka je, jestli je hlučnější motor, nebo servopumpa. Je v nádobce serva dost oleje?

2007-05-23 21:07:43

myslím že to není záležitost serva. To by přeci dělalo podobný zvuk na obě strany. Tohle je vyloženě motor...

2007-05-23 21:16:50

Nechci tě strašit, ale pokud bylo tvoje auto havarované, může být hřeben řízení na jedné straně ohnutý. Pokud je to na levé straně, při zatáčení do leva má hřeben větší odpor a servopumpa spotřebuje velký výkon motoru na překonání tohoto odporu. Potom je chod motoru nevyvážený.

2007-05-23 21:25:49

Jasně omlouvám se, špatně jsem se vyjádřil. To co popisuješ by se zřejmě projevilo v točení volantem na místě. Tohle se projevuje v rychlosti. Vyloženě si myslím že se motor nakloní a tím je i hlučnější.

Auto jsem kupoval jako nebourané. Při prvotní prohlídce se tak i jevilo. Zdá se že i původné majitel se o něj pečlivě staral...

2007-05-23 22:01:51

Aha. Takhle se opravdu špatně určuje závada. Spíš byto chtělo, aby se s tím svezl mechanik. Nemůže třeba taky jen hučet ložisko kola?

2007-05-23 22:54:37

TO ALBI: máš pravdu to se musí slyšet.

2016-11-23 13:07:32

Ahoj! Stává se mi pravidelně taková dost nepříjemná věc: když jedu v létě do Švýcarska, tak při překonávání průsmyku Julier Pass (max. 2280 m) dochází ke snížení výkonu turba při dosažení nadmořské výšky někde kolem 1800 m. Turbo ztrácí výkon poměrně fest a jak je to fatální v tomhle bodu cesty asi ani nemusím psát... Přitom v Česku vše funguje jak má, diagnostika nic neukazuje... Neuměl by mě zde někdo poradit, prosím? Díky předem za jakýkoliv tip!


Odpovědět

1  2