Fórum - Téma


Turbo_Focus II


Fórum Focus II Turbo_Focus II

Informace o modelu: Ford Focus II



2014-04-18 18:27:55

Dobrý den,mám Forda po prvé a řeším nemilí problém .Turbo mi začne táhnout až po 3000 otáčkách.Když se roztočí tak jede ale nesmím pod hranici 2000 tisíc otáček .Jsem s toho tak nějak zmatený .Nehledě na spotřebu cca 9,5 litru na 100 km .Děkuji za rady

2014-04-18 22:20:32

a co mas za forda?

2014-04-19 08:18:03

jecma: Sice v hlavičce se píše, že má Ford Focus II, ale ostatní potřebné údaje tají. Kdyby si vyplnil registraci svého vozidla (kterou má ve svém profilu dole), tak by lidi věděli třeba to, jaký má motor a případně jaký rok výroby. Pak by mohl někdo na dotaz kvalifikovaně odpovědět, ale takhle to není možné. Zřejmě neví, že existuje víc způsobů ovládání turba. Možná, že si to časem uvědomí. No a pokud si to neuvědomí, tak možná zbytečně zaplatí v servisu.

2014-04-19 12:04:02

Omlouvám se,psal jsem to na rychlo.Je to Ford Focus 1.6 tdci 80 kw .Rok výroby 2005 .Turbo má více ovládání ?bohužel nejsem znalec nafty a ještě k tomu na turbu .Měl jsem vždy benzín.V servise mi řekli že to mohou dělat také vstřiky nebo egr i když chybu nehází nebo Katalisator .Bohužel vše je moc drahé,auto mám 14 dní a skládal jsem velkou akontaci tak si to nemůžu ted dovolit .A proto se snažím alespon to dostat nějaké rady .Diagnostika je čistá .

2014-04-20 08:15:28

many18: To, jaký vliv na ovládání turba má která věc se dá poznat asi jen forďáckou diagnostikou, která dovede přečíst v reálu (za jízdy) hodnoty všech tlakových čidel. Pokud se tyto hodnoty blíží ke hranici dovolené tolerance, tak se ještě nemusí zapsat jako chyba do paměti, ale ve výsledku už může mít vliv na výkon motoru. U starších typů měla těsnost hadiček velký vliv na ovládání klapky turba, u elektronického ovládání často stav znečištění mechanismu klapky turba, které kvůli zakarbonování vázlo. Diagnostika se pohybuje většinou okolo 500.-Kč (většinou cena za započatou hodinu práce) a opravu potom můžeš odložit na později.

O servisech je známé, že ti vyjmenují haldu drahých věcí s malým obsahem práce, aby si co nejvíc a nejsnadněji vydělali. Bohužel si při tom také testují to, co kdo o autě ví a na co jim naletí. Pokud se navíc jedná o výměnu dílů, tak vyndané díly často nechtějí vracet, aby se nepřišlo na to, že vymontovali díly zdravé a ty že jim zbyly na melouchy. Proto si řada lidí díly, které se mají měnit, nějak označí, aby takové černoty nemohli dělat. Na tohle jsou dobré servisy, které umožňují zákazníkovi přítomnost u opravy. Hlavně je dobré se něco o svém autě naučit, aby tě nemohli oblbnout. Když je někdo na auta antitalent, tak potom jenom platí a platí a...

2014-12-04 02:25:46

Ahojte.

Ja mám takýto problém:Mám problém možno s DPF. Moje auto FFocus 2.0tdci 100kW. Od posledneho doplnenia cca 62tis km.Predtým pravidelné dopĺňanie každých 60tis km.

Problém začal pri 61tis.

Pri prvej jazde cez deň ide auto-turbo normálne. Ako náhle vypnem motor a znovu nastartujem tak už nejde turbo. Musím zastaviť, vypnúť motor, znovu naštartovať. Niekedy chytí, niekedy musím znova zastavovať aj dva krat a štartovať. Potom keď nabehne turbo tak ide celú cestu bez problémov.

Bol som aj na diagnostike u známeho, urobili sme regeneráciu, prebehla v pohode, a potom vypísala chybu-čidlo rozdielu tlaku dPF. Toto čidlo sme vymontovali, vypadlo z neho 2-3 kvapky vody ako keby tam bola nakondenzovana. Jemne sme vodu ešte vyklepali o dlaň, znovu namontovali. Nepomohlo.

Žiadne kontrolky mi nesvietia.

Jazdím teraz každý deň krátku trasu 2x7km tam a späť. Cca 1-2, krát do týždňa 30 km tam a 30 späť.

Myslíte že stačí doplniť dpf alebo je čidlo zlé-kde ho kúpiť za dobrú cenu? Alebo zanesený DPF filter?

To čo som opisoval vyššie bolo cca 2 týždne dozadu.

Dnes jazda cca 30km. Auto sekalo medzi 1700-1900 otackami. Keď som pridal tak bez problémov túrbo ťahalo.

Potom tri štarty po meste bez nabehnutia turba A jazda domov. Cca po 10km som zastavil vypol, naštartoval a turbo išlo V pohode zbytok cesty. Svietila mi kontrolka motora. Ta mi posledny cca rok svieti a niekedy zase nesvieti. Nespájala sa s touto kontrolkou žiadna závada ktorá by sa prejavila. Prvý krát sa rozsvietila keď som kolesom trafil jamu na ceste. Odvtedy sa priebežne raz zazne a potom nesvieti.

Vie mi niekto prosím poradiť kde môže byť problém?

Ďakujem

2016-09-29 19:23:08

Ahoj fordáci 16tdci 66kw mám na vás dotaz při nastartování auta se mě uzavře klapka v turbu a neotevře se při přidání plynu.Jde o podtlakovou klapku.Neví někdo čím to bude? děkuji za každou radu jo diagnostika nez závad

2016-09-30 08:57:30

mirass: Nedávno někdo zmiňoval, že podtlakové ovládání turba u některých vozů ještě uzavírá elektromagnetický ventil, takže se podívej, jestli ho tam také nemáš.


Odpovědět