Fórum - Téma


Transit * nejede,ztráta výkonu


Fórum Technický koutek Transit * nejede,ztráta výkonu



1  2

2013-09-02 18:19:29

Dobry den mam auto Ford Transit 2.5 Di r.v.1999 51,4kW a stalo se mi ze po dvou dnech stani jsem skocil do auta a nechtelo nastartovat tocilo pekne ale nechytlo treti den jsme se nechal roztahnout auto chytlo nic mene vykon byl zdrcujici jelikoz nechtelo jit do otacek a jelo jen na tri valce a po ohrati se chytil i ctvrty valec ale vykon byl porad mizerny po vymene palivoveho filtru a vycisteni palivoveho systemu vcetne nadrze je sice hezke za auto startuje ale porad ma maly vykon. Uz si nevim rady co stim muze byt hledal jsem na nekolika forech i internetu ae nic jsem nenasel prosim o radu a vsem predem dekuji

bob
Bohuslav
2013-09-03 00:07:58

coudy: A když jedeš kouří to ?

2013-09-03 18:28:23

coudy: vypada to na vstriky nebo cerpadlo a co rozvody kdyz si to roztahaval nepreskocil remen o zub pak je rozhozeny casovani a straci to vykon

2013-09-05 13:38:47

Jo kouri to takovej bilo modrej dym spise vice bileho a co se tyce rozvodu ty byly posunuty o jeden zub uz od koupe a auto jezdilo perfektne

2013-09-05 14:50:22

coudy:

to koureni by mohlo znamenat tesneni pod hlavou a to ze byli soupli rozvody a auto jezdilo perfektne to se mi moc nezda ale v dnesni dobe je vsechno mozny

2013-09-06 05:57:28

určitě rozvody a kontrola střiků.

2013-09-06 12:34:27

v striky jsou ok a bouzel je to tak rovody posunute o zub a v pohode to jezdilo auto uz mam cca tri roky a nebyl problem az po tech dvou dnech stani

2013-09-07 05:49:20

coudy: ja jsem měl to samé mam teda 2,4 tddi a rano jsem nenatočíl a hulilo to bíle . Povolil napínák tak jsem dal novej výkon nikde a hulil .měl jsem na sací vačce natažené šrouby takže málo vzduchu a hodně paliva. Hlavu zatím nesundavej a koukni pod ventilové víko. a pak mu dej napít TEC 2000 je to bomba.Já bych ti mohl vyprávet o závadách třřeba hodinu hrabal jsem se v něm od pondělka do pátka . Dostal díly za 12tis. a asi jsem neskončil . Běž do nej po hlavě. Já jsem eště neviděl že by nekomu zakukaly vstřiky nebo čerpadlo když to stojí. A na nějaký roztahovaní motoru kterej smrdí naftou zapomen vždy je to potom pakec. Nejseš sám komu se to nepovedlo je to mazec na řemen! Ono ti to skočilo o jeden zub ale kolik kol je to jen guma.

2013-09-12 13:34:02

Moc dik za radu vrhnu se na to. Neskolocilo ale puvodni majtel menil rozvody a o jeden zub to pousunul a auto jezdilo bez problemu cele tri roky pak dva dny stalo a konecna. a stim roztahavanim nevim jelikoz jsem ho nechal az na patej kvalt a to delam se vsema DIckama fakt nevim ae jelikoz jsi zkusenejsi tak ti dam za pravdu ja zas tolik zkusenosti nemam

a moc dik

2013-09-12 15:53:21

coudy:

zdravim te a jak vis ze to posunul jen o jeden zub. prskocenim nebo posunutim dojde k vyraznymu poklesu vikonu nasledne motor Ko. roztahavat naftaka je rysk a kdyz uz tak v nouzi s pomoci starteru pres petku nebo ctyrku kazdopadne dej vedet jak si dopadl

2013-09-12 17:25:12

helmut: Jenom upřesním. Ozubené rozvodové řemeny nejsou jenom guma. Gumové jsou jenom zuby. Ostatní část přenášející tah je složena z textilních vláken zavulkanizovaných do gumy. Samotná guma by nemohla přenášet takový tah a v podélném směru by pružila a časem by se vytahovala, což je nežádoucí..

2013-09-19 10:36:57

zatim jsem jeste nijak nedopadl jelikoz nepreje pocasi a posunute je to jen o jeden zub jelikoz to jednak rikal ten frajer a jednak mu to rikal i automechanik nevim jestli nemel prachy aby mu to prehodil ae to je jedno to auto jezdilo dobre zas tak velka ztrata vykonu tam neni je to atmosferak tak ze zazraky se cekat nedaj. A kdyz necham udelat rozvody tak mi to stejne nepomuze jelikoz je tam zrada nekde jinde. neverim tomu ze po dvou dnech stani prestane auto jezdit protoze ma posunute rozvody o zub kdyz tri roky jezdilo v pohode vstriky jsou taky ok. po vycisteni palivoveho systemu vcetne nadrze auto chytne v pohode ae pokud se zahreje a nenecha se dostatecne vystydnout tak nechytne a musi se roztahnout aby chytnul zatim se nam to stalo jen jednou ale je pravda ze se stalo ze ani po sesti hodinach stani nechtelo chytnout a musel se roztahnout jinak bych se nedostel domu jeste musim vyzkouset jak psal kolega hodne paliva malo vzduchu jestli si dobre pamatuji a kdyz to nebude ani tim tak uz nevim jelikoz moznost diagnostiky nemam

2013-09-19 15:00:41

coudy: Ještě zkus auto nastartovat s odpojeným filtrem sání. Možná, že má opravdu málo vzduchu. Roztahování může být nebezpečné, protože může řemen přezkočit o další zub (nebo víc zubů). To v okamžiku, kdy motor chytí (dojde ke škubnutí v rozvodech).

2013-09-19 17:55:06

coudy: čau za filtrem vzduchu je na bloku malý hříbek, to je podávací čerpadlo sundej ho ( Dvě matky na 13,dvě hadičky na rychlospojkách) pracuje podobně jako AC pumpa,skontroluj jestli dává pak přejdi hadice, ja mam auto 5let a ted jsem kompletně měnil hadice a divil by jsi se kolik má ten dědeček najednou sil,je možné že to někde saje vzduch a padá nafta jak to stálo spadla nafta a furt se někde drží vzduch. Diag nemaš na čem udělat.taky se podívej jestli se dobře vraí sitič a jestli dobře chodí táhlo na klapku vzduchu jestli není třeba ten plastový kloub prasklý kdyžtak napiš nebo zavolej

2015-05-03 15:18:54

Zdravím, máme doma Transit 2.4 96kW, r.2002, zadní pohon, začal jsem s ním více jezdit a má najeto 450tis. Je strašně líný, přes 2500 otáček nejde a víc jak 70km/h se z něj nedá vytáhnou. Neškube nic takové starty kdykoli krasně napoprvé, na volnoběh se nechá vytočit a na jedničku i dvojku docela taky ale pak to je mrtvé. Jako by bylo někdě něco přicpané nebo nefunkční turbo?? EGR ventil?? popř. nedal by se tu najít manuál jak na to nebo rozbor motoru někde v manuálu zde?? Olej je nový, filtry jsou nové, palivový filtr též.

Ještě jsem vložím dnes foto, našel jsem nějaké nezapojené hadice a tak. Děkuji moc za pomoc

A pak maličkost. ručička palivoměru je pořád jako že je plno.

Děkuji moc za nasměrování a za rady a případnou pomoc.

2015-05-03 16:45:28

kropm: Jednak nech změřit tlaky ve válcích a nebylo by od věci napíchnout ho na diagnostiku .

2015-05-03 18:00:11

kropm: Tak další poznatek a foto. Z egr ventilu kape olej a z mezichladiče doslova leje ať jde o hadici z turba nebo k egr je to plný oleje cca litr tam byl. ost. viz foto nezapojené hadice a podtlaky. prosím o radu děkuji

2016-01-08 14:37:11

Dobrý den,prosím o radu. Motor nemá výkon,zvíšila se spotřeba,ale nekouří,dobře startuje a diagnostika nic nepíše.

2006 Transit / Tourneo Connect

2016-01-08 17:09:20

petrp1: Může to bejt spousta věcí, proto Diagnostika je nutná, ale pořádná Žádnej univerzál zn. Bosch, Delphi atd.

2016-01-08 18:03:16

Zaměřil bych se na EGR ventil. Ten zmetek se nemusí ani projevit na počítači a jednoho dne nemusíš nastartovat díky němu.


Odpovědět

1  2