Fórum - Téma


Transit-naskočí až po delším startování apod


Fórum Technický koutek Transit-naskočí až po delším startování apod




2011-02-08 22:34:35

Ahoj, začal jsem mít problém při ranním startování. Když byla zima, tak chytnul třeba až na po 4., ale starter udělal jen pár otáček a jako by se sám vypnul. Teď po denním stání, když je třeba teplo, tak chytne na 1. pokus, ale starter se dlouho otáčí a pak motor naskočí. Co to může znamenat, čeho to může být předzvěst? Jinak s autem nejsou žádné problémy. Když se zahřeje, je to v normálu, ale jak trochu vychladne, zase se mi zdá, že točí více, než bývalo zvykem.

Napadá mě:

  • přicpaný palivový filtr, sice jsem před zimou měnil, ale jak byly mrazy, vlil jsem tam přídavek do proti zamrzání od Wurth.
  • špatná nafta

2011-02-08 23:16:20

A točí dobře živě s tím starter? To mě jen tak napadlo,jelikož jsem nedávno dával dělat manželce starter na peugeotu

106 a teť s tím točí že mě to připadá,že chce motor opustit motorový prostor.

Před tím to bylo takový línější na to otočení motorem a bylo to znát na startu.

Já v tomhle nemůžu na Transita nadávat mě chytá na první otočení mrazy nemrazy až se tomu nechce věřit.

2011-02-09 12:55:33

no ak to toci ale pomali treba pozret kontakty a asi ten starter, ako som uz spominal v inej teme ja som mal problem ze pridrety starter trochu, proste netosil tak svizne a tocilo to dobre v zime, resp ked chavilo. ale ked som mal uz zohrity motor nie a nie natocit. lebo to nedokazalo tak roztocit. po oprave starteru to slo uz krasne aj ked bol teply motor...

2011-02-09 20:34:09

Starter točí svižně-normálně. Jak půjdu do auta, natočím video a dám tady odkaz potom na youtube.com Je možné, že to může být tím startérem a třeba na něm něco odchází. Táta má stejného Transita a mu starter oddělala strhnutá dvojhmota, tak si nechal ten starter opravit u moc šikovného pána a když ho namontovali pak, nešel skoro ani při startování slyšet a zlepšily se mu zimní starty! Takže teď na to přicházím, že asi každou chvíli budu repasovat taky, ikdyž už mám dávno vyměněnou dvojhmotu za jednohmotu.

2011-02-09 20:44:30

S těma kilometrama kdy to odchází je to zajímavý,mě odešel altík při 150 000km a vzal sebou i rele tak jsem dal i starter aby se do toho hoši koukli a bylo to tak akorát za 5minut 12.Takže jsem si sehnal na šroťákách

starter i altík aby tu byl do foroty vono potom ve finále když se to posere tak to stojí 10x víc.

Dřív jsem si to dělal sám ale dneska na to můžu akorát.....kousek ode mě se tomu věnuje známej

a dělá to perfektně,jenom než na netu do toho seženu nový věci a to si nikdy nemůžu bejt jistej že mě

přijde to správný.

2011-02-18 15:30:48

ahoj, tak paradoxně to asi bylo zřejmě zimním aditivem, který měl startování zlepšit..jednalo se o přípravek firmy wurth. vyjezdil jsem nádrž, natankoval plnou a spravilo se to

2011-02-18 16:14:40

Žes tam to aditivum nalil když bylo +5 stupňů nebo ještě lépe mrzlo?

2011-02-20 00:25:54

nalil jsem ho v pátek, když bylo -5 a hlásili víkendy až -12. u nás bylo v neděli -10 a startoval jsem v pondělí v -8 a nechtělo naskočit ani za nic. nakonec asi po 15. pokusu kopl, ale to už baterka byla skoro na dně...jak jsem vyjezdil nádrž, tak pak v -8 na první šup, sic jsem 4x žhavil. vím že nafta na pumpě by zamrznout neměla, ale na obalu toho wurthu psali, že to zlepšuju starty při nízkých teplotách a zvyšuje cetanové číslo, tak jsem to tam prostě nalil

2011-02-20 11:40:02

Tak to byla asi chyba.Ty sračky co dávám já pro lepší filtrovatelnost nafty se musí dávat do nádrže nad +5.

Si je připravuju zvlášť,vemu kanystr s 10l nafty dám tam to aditivum přileju benžínu,protřepu dám na noc

do kotelny a nalévám do nádrže teplé.A zatím jsem nezamrznul.


Odpovědět