Fórum - Téma


Transit * diagnostika + chyba P2085


Fórum Technický koutek Transit * diagnostika + chyba P2085



1  2

2012-09-16 08:34:01

"Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Intermittent"

toto mi napíše diagnostika na fordu transit z roku 2011,jde o diesel 2,5l/74kw po ujetí cca 20 tisíc kilometrů.

Hledal jsem všude možně co to může být.

Kontrolka MIL se rozsvítila z ničeho nic při normální jízdě, na výkonu nebo jízdě to neubralo jede to normálně. Po vychladnutí motoru kontrolka na cca 24 hodin zhasla a další den se zase rozsvítila při rozehřátém motoru.

Prosím o pomoc co s tím nebo jestli někdo neví co by to mohlo být.

Jde o auto s kterým se denně najezdí 130km.

Díky moc

2012-09-18 15:22:10

Prosím o pomoc rozsvítila se mi další kontrolka "Varovná kontrolka pohonu"

snad to není nic vážného, když to jede normálně, ale bojím se že se něco po....... při další jízdě.

Pokud už se někdo s tímto setkal u nového auta prosím napište nebo nějaké nápady ať vím čeho se chytnout!

Díky moc všem!

2012-09-18 21:41:51

ypsilonx

"Teploty výfukových plynů v obvodu snímače Přerušovaný"

2012-09-18 21:52:12

prdel si dělej z někoho jiného já čekám odpověď smysluplnějšího významu a ne takový výkřik do tmy

Fakt dík

2012-09-18 22:01:28

ypsilonx

bez prdele chtel si vedet co ti pise diagnostika tak jsem ti to napsal zrejme lambda v haji lidi se tady snazi podelit se svimy skusenostmi neni to jednoduchy radit kdyz to auto nevydis neslysis taze necekej ze si nekdo veme naradi a online ti to spravy pises ze rok vyroby je 2011 tudiz skoro novy a vzaruce tak to reklamuj jed do nejblisiho servisu ford a tam poznas vykrik do penezenky i kdyby si to spravil sem tak stejne by byla dobra diagnostika kvuli vymazani chyb.

2012-09-19 05:40:28

no jako díky za podporu ale odpověď typu -> překlad z GOOGLE překladač to umím i sám! Jinak díky těším se jak několik měsíců nebudu mít co žrát kvuli opravě!

2012-09-19 08:31:43

ypsilonx

snad to nebude tak drasticky vzdyt by si to auto mel mit jeste v garanci ta to zavada neni spusobena tvoji vynou ale pokud si psal ze to nema vliv na jizdni vlastnosti tak to zatim ignoruj

2012-09-19 13:25:28

njn ale pokud sis všiml zapla se mi další kontrolka a to pohonu mám to objednané tu diagnostiku u fordu ale z toho čekání nemohu spát!

Navíc není to moje auto ale firemní!

2012-09-20 21:05:34

for all

omlouvám se všem za zmatky -> auto je ještě v garanci a už vím co u tohoto modelu bylo za problém nikdo ani manuál neupozornil na hodně důležitou věc a to, kdy probíhá regenerace DPF

první prosvitnutí varovné kontrolky motoru byl start regenerace a tím pádem je třeba prohnat auto na 110km/h nebo prostě při vysokých otáčkách a to po hodně dlouhou dobu! bohužel jelikož se jednalo o firemní auto a zrovna jsem dojel na pobočku z rozvozu auto vychladlo a bordel v dpf se nestačil spálit a při další jízdě už bylo pozdě na nějakou regeneraci pak přišla druhá kontrolka varování ohledně pohonu a to už byl DPF ucpaný!

Tím chci Varovat ostatní aby u modelů s dieselem co nejezdí na dlouhé trasy mají krátké intervaly v přejezdech aby občas proháněli autíčka po dálnici v jednom záběhu kvuli pročíštění (regeneraci) DPF. U nových aut se to projeví jak jsem psal kolem 20000 km na tachometru.

Díky některým za odpovědi.

hof  
2012-09-20 21:36:39

for ypsilonx - ahoj, omluva se obecně přijímá, i když ještě teď zírám v němém úžasu, jak jsi málem sežral petra12 za to, že se ti pokusil poradit ...... omlouvá tě to, žes byl asi trochu na kraji hysterie, nový auto a tohle ........

...... a druhá věc, to chceš naznačit, že když si koupim novýho dieselovýho Transita a budu ho jako živnostník využívat ke kratším jízdám pouze po městě a když ho neproženu jednou týdně jen tak pro nic za nic po dálnici, tak že mi po pár měsících chcípne?

A ještě jedna věc, jestli se neobejdeš bez silných slov typu prdel, tak i takový silný slovo se dá zjemnit tak, že ho napíšu ve formátu prd*l a stejně všichni pochopí, co myslim

2012-09-20 21:49:50

hof

není to tak že by chcíplo úplně ale nastane tzv. omezený režim nebo tak nějak jako snížený výkon a omezení funkcí.

DPF -> filtr pevných částic je položka ted u nových modelů něco kolem 50 000 kč, což není fajn, ale díky garanci si za toto po****í auta může FORD sám, jelikož je toto nemoc u takových modelů.

Navíc náč model o kterém píšu nemá palubní počítač co by tě přímo upozornil hláškou "probíhá regenerace" takže proto jsem byl zoufalý. Takže u modelů s DPF bacha na to a s tím proháněním si nedělám prču. Bohužel to tak je. Už mi to ted potvrdilo více lidí osobně. A zrovna fakt u takových tras jako je rozvoz zboží po zákaznících ve městě bych si dával bacha. U nového auta by to mělo být kolem toho 20 tísíce KM.

tož tak chlapi

hof  
2012-09-20 21:55:06

ypsilonx - díky za odpověď, ale stejně je to hrozný, koupíš si pro rozvoz po městě auto s úsporným motorem a pak tě porazí částka za opravu čehosi v motoru - tím mám na mysli koupi ojetiny, v tvém případě to řeší záruka

2012-09-21 03:29:44

ypsilonx

S tím DPF filtrem je to složitější.Mám ho v autě také.Jak píšeš není to pro městský provoz.Ale to že to někde proženeš kilo nemáš vyhráno.

Protože na regeneraci DPF filtru je potřeba, aby si jel nějakou dobu na určitý rychlostní stupeň ,určitou dobu v zátěži, a teprve když nastane ta správná teplota ve výfukovém potrubí a ŘJ dá povel začne regenerace. Je to tak že se začne vstřikovat do válce více nafty, která se nespálí, a vyhoří až v tom DPF filtru.Tím se vyčistí.Ale pokud začne tento proces, a ty ubereš plyn, nebo zastavíš, regenerace se přeruší.Také se tím stane, že pokud se o to pokouší vícekrát a přeruši se,přibývá v olejové vaně olej, neboli se spíše ředí tou naftou.Takže se musí třeba i odsát.Takhle se to opakuje až se potom ucpe filtr.Ještě je možnost,že ve značkovém servisu vyvolají regeneraci uměle, ale to už se nemusí povést. Pak je ta nejhorší varianta a to nový filtr DPF

Ještě jsem chtěl dodat, že u některých značek, je ještě pátý vstřikovač, a ten je právě Před DPF filtrem.

2012-09-21 15:46:26

Tomenzino

no právě problém je v tom že člověk nepozná zrovna u mojeho modelu že nastala regenerace takže mi potom řekni jak mám jezdit? -> průser byl ještě v tom, že to všechno začalo když bylo hnusné počasí a mrtě chcalo!

2012-09-21 16:17:22

ypsilonx

Já bych ti to rád řekl.Sám bych totiž rád věděl kdy proces probíhá. Ale bohužel. Nevím to také. Asi je to chyba

ale neviděl jsem auto které to umí.

Ve městě ten proces stejně nevyvoláš. Jen se ucpává DPF filtr.

Je to škoda

2012-09-21 20:14:21

Tomenzino

No právě proto si říkám kdo udělal v naší společnosti chybu a koupil nám na novou pobočku transity na diesel s DPF. Na rozvozové trasy by bohatě stačili transity benzináky a byl by klid. Popojížděčky s tímto autem co má DPF je to o hubu hlavně pokud už auto není v záruce. Já měl ještě to štěstí, že mělo teprve prvních 20 000km.

2012-09-21 20:25:22

ypsilonx

no chyba to je.To co se ušetří na naftě dají za opravy. V tom je benzín lepší.Diesly nemají rádi krátké vzdálenosti a časté starty.

Ale mám pocit že se dá koupit diesl bez DPF filtru. 100%jistý nejsem ale myslím že ano.

2012-09-22 22:10:16

On výrobce počítá s tím,že auto bude pravidelně servisováno a v tom případě mě na regeneraci upozorní diagnostika.Jak píše kolega pokud je potřeba,nastaví se regenerace diagnostikou,motor se nechá běžet ve zvýšených otáčkách,tak aby teplota spalin byla min.600 stupňů,po celou dobu regenerace,což je cca 10 min.Je jasné,že u nás málo lidí auta pravidelně servisuje,důvody všichni víme.

2012-09-23 14:08:02

Jon29

pravidelný servis po každých 20 000km??? což je v naší firmě cca za 7 měsíců???

no výrobce je prostě asi hňup jinak si to neumím vysvětlit!

2012-09-27 08:29:43

Co třeba jeho odstranění,něco to stojí,ale to se nedá nic dělat.

http://www.odstranenidpf.cz/


Odpovědět

1  2