Fórum - Téma


Transit * 2,4 TDCi r.v.2007


Fórum Technický koutek Transit * 2,4 TDCi r.v.2007




2012-11-07 14:11:29

Ford Transit 2,4 TDCi r.v.2007 85 KW

Ahoj,mám na autě naběháno 625 000 km. Pravidelný servis, výměny atp. Celou dobu jeden majitel, auto udržované, jen ten motor. Naposlady se před 10 000 km měnily kladky, rozvodový řetěz, napínák. Ty kilometry to má naběháno na dálkových trasách , při 400 000 se měnila převodovka. Zatím se neměnilo turbo a vstřikovací venitly.

Problém začal tím že před zhruba 1000 km auto začalo strácet výkon. Vyměnil jsem palivový filtr, hadičku na podtlaku. Chvíli vše v pohodě a znovu ztratilo výkon. Někdy zabralo, ale většinou jelo do max. 3000 otáček. Teď už je to úplně v řiti. Motor bez problémů nastartuji, běží v klidu cca. 900 ot. Jakmile přidám plyn většinou nezareguje vůbec, nebo se postupným houpáním na plynu dostane do otáček. Jakmile ho houpáním na plynu dostanu přes 3000, dál už letí do vyšších otáček bez problému. Jakmile ale uberu plyn, otáčky prudce klesnou a motor chcípne. Po nastartování ( to zase v pohodě ) na plyn motor opět buď nereaguje, když se na něm chvíli houpu, dostanu ho pomalu zase do vyšších otáček. To vše na neutrál bez zatížení motoru.

Můžete mi nekdo poradit co to je ? Jsou to vstřikovače ( to se mi nezdá když to občas vyhnat do otáček jde ) , nebo čerpadlo , nebo turbo. Nebo je motor zralý na výměnu ( to bych opravdu nerad) .

Víte o někom kdo se tím zabývá za rozumnou cenu, míním tím opravuje, ne jenom vyměňuje( někdy je to nutnost ). Můžete poradit co zkusit a jak si pomoci.

Díky za každou reakci a pomoc.

2012-11-07 17:53:59

skopcem

Ahoj ideální by bylo to nechat načíst v diagnostice. Takhle na dálku a jen podle popisu se nedá jasně určit co to může dělat. Jak ale píšeš, že zatím se nic nedělalo se vstřikovačema ... může být problém právě v nich. Někdy taky zlobí regulační ventil na vysokotlakém čerpadle, ten se může přidírat a pak v systému vstřikování dochází k kolísání tlaku nafty. Podíval bych se taky zda se na turbu pohybuje ovládací páčka, pokud to ovšem není již elektronické turbo. Stávalo že zmíněná páčka zatuhne a pak motor někdy vykazuje právě ty symptomy co popišuješ. Zkontroluj případně taky zda není prasklá některá trubka, hadice turba případně i chladič turba.

2012-11-07 18:18:13

panpipe

Ahoj ideální by bylo kdyby diagnostika něco ukázala. Bohužel i když to bylo ve Fordu, proběhla výměna filtru a tlakové hadičky. Chvíli v pohodě a znovu problém. Takže došli k tomu že to budou vstřikovače. Což o to já bych je i vyměnil, ale opravy stylem pokus omyl mě moc neberou. Nechám vyměnit vstřikovače bratru za 30 000,- a pak se zase přijde na to že je to něčím jiným ? To bych si to šel hodit.

Ale díky za info, prověřím možnosti co jsi popsal a když tak dám vědět.

2013-05-27 10:47:07

nedal si vedieť...zaujímlo by ma to...mám podobný problém...

2013-05-27 14:23:58

Takže auto je již v pořádku. Co mu vlastně bylo ? Úplně všechno. Motor částečně zadřený, vstřikovače kromě jednoho KO. Čerpadlo a turbo repase, přebroušení hlavy atp. Spodek motoru ( půlmotor ) daný nový. K tomu ještě generálka převodovky a 158 000,- je fuč. Prostě totálka a kompletní generálka.

Tohle je asi nejhorší případ co se může stát , tak snad nebudeš mít ten samý problém.


Odpovědět