Fórum - Téma


Topení_Tranzit obecně-nezávislé topení


Fórum Transit (obecně) Topení_Tranzit obecně-nezávislé topení

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 12

2011-12-02 18:37:27

Potřeboval bych zprovoznit can bufíka mimo canové auto. Jak jsem vyrozuměl mohl by jste mi pomoci. Jestli ano kontaktujte mě prosím buď na vaclavliska@email.cz či 604 268 729. Za reakci předem děkuji Václav Liška

2011-12-02 19:13:23

Tak to Ti může pomoci pouze ,,CAREL,, sem se s těma zasranejma canbusama natrápil,to bylo dní a nocí pokusů a internetovejch debat a vše na velký kulový,akorát ztráta času.Nakonec jsem jak u teplovodního Webasto C a horkovzduchu Webasto 3500 musel koupit analogové řídící jednotky.CAREL je asi jedinej,který tvrdí,že to dokáže,osobně jsem ještě od nikoho jiného neviděl ani neslyšel,že by se to někomu povedlo.Tak kdyžtak poreferuj.

2012-02-15 21:39:04

Zdravím, mám teplovodní topení, ale po několika dnech v těch mrazech už nenaskočilo, jen to hučelo a cvakalo (čerpadlo?) ale neblaflo to. Nakonec jsem zjistil, že je to slabou baterkou (topení má svojí baterku), tak jsem jí dobil, dva dny to fungovalo a třetí den zase nic. Při připojování baterky jsem si všimnul, že to má odběr (srší to:), takže teď po příjezdu odpojím baterku, ráno jí zase připojím, zapnu topení a to funguje bez problémů. Je to ale dost krkolomný řešení. Nevíte někdo proč a k čemu by v tom okruhu byla nějaká spotřeba, když to není zapnutý ?

2012-02-15 21:52:49

čau jen dotaz maš dvě baterky Jsou obě stejné?? ja mam origo horkovzduch a když jsem měl kazdou baterii jinačí taky to haprovalo je to propojený a dobíjený z jednoho zdroje takže pokud baterii připojíš (jedno kterou) poznáš to prostě zajiskří. Řekli mi - Obě baterie stejné a stejně staré aby se nehádaly

2012-02-15 22:11:05

Ty baterky jsou stejné, propojené podle mého mechanika nejsou, je tam údajně relé, které to propojuje jen při dobíjení, aby z té od topení nemohl jít proud na startér, vedou k ní jen slabý drátky. Ale jiskří to jen když jí dobiju, kdyby byly spojené i při vypnutém klíčku, tak by to muselo víc jiskřit kdyby byla vybitá (vyrovnávací proud). Navíc startovací baterku mám úplně novou, takže i kdyby se propojily, tak by se kapacity srovnaly a vlastně by se ta od topení dobila. Když jsem to koupil, tak ta od topení byla úplně vybitá a druhá normálně startovala, tak jsem koupil novou a posunul jsem to. Ale něco by na tom tvým nápadu mohlo být, kdyby občas viselo to relé, tak by ke spojení baterek mohlo dojít i bez chodu alternátoru. Zkusím odpojit hlavní baterku, jestli máš pravdu, tak by to mělo přestat jiskřit. Dík.

2012-02-15 22:19:51

no uvidíš ale ja to mam tak že mam krytí proti vybití startovací baterie ale startovat mužu na obě ale dobíjí se napřed hlavní a pak teprve druhá je to na mě velká alchymie

2012-02-15 22:25:16

Jo je to složitý, hlavně kupovat vždy dvě baterky současně by se mi nechtělo :), ale na druhou stranu to topení je skvělá věc, ostatní lítaj se startovacíma kabelama, škrábou skla, já sundám bundu, sednu, cvrnknu a jedu (teda když mám nabito) :D

2012-02-16 13:38:16

Vono to je takhlenc.Pokud jsou v autě použitý 2ks 12V baterií tak je nutnost aby měli stejnou kapacitu a výrobní čísla šli téměř po sobě.Protože v těch bateriích se pokud nejsou dobíjeny přelévá pořád proud z jedné do druhé a to je vlastně jak se říká cyklus.

A každá baterie má podle kvality danou životnost počtem cyklů.Proto je lepší tyto dvě baterie oddělit a spojovat je pouze pokud je motor v chodu,tj alternátor dobíjí.A úplně ideální je použít startovací baterii pro starter a zbytek auta napájet z trakční baterie,protože trakční baterie je na to stavěná,aby dodávala energii tj snese více cyklů a hlubší vybití narozdíl od startovací kde již vybití pod 11,5V může znamenat začátek sulface desek čili poznamenat životnost akumulátoru.Sám to tak mám a jinak bych to už neřešil.Můžu jen tuto úpravu doporučit.

2012-02-16 15:50:25

Milan1 - podle všeho to mám zapojené jako ty, proto jsem se ptal, co by tam mohlo být za odběr při stojícím motoru a vypnutém zapalování. To topení by mělo být bez odběru do doby, než ho spustím.

2012-02-16 18:38:29

Přesně tak.Nezapnuté topení by nemělo brát nic.

2012-02-16 19:20:04

no nevím kucí já to mám origo takže jak přesně to funguje netuším je to tak z výroby

2012-02-16 21:40:16

Tady je jeden kousek na prodej:

http://auto.bazos.cz/inze...nsit-NEZAVISLE-TOPENI.php

Leo
Leo
2012-03-03 12:54:28

V 2,4 hydronik 4kW pod schodem od šoféra dost trpěl od soli. Do 2,2 je ideální nad pravým podběhem, hadice protáhnout pěkně za palivovým filtrem. Ještě musím sehnat nádržku z nějakého pracovního stroje která se nad něj krásně vejde at¨nejsem odkázán na směs v nádrži ale dle mrazu mohu petrolejovat dle libosti.

2012-03-03 13:12:32

Leo : No v nádrži do auta petrolejuj dle libosti - petrolej je mastnější než Benzín a stejně tak nezamrzá jako benzín je to lepší s ohledem k mazání čerpadla vstřiků atd. ale k tomu topení rači přidávej Benzín je to lepší to topení se samo čistí tím benzínem lépe spaluje a dává lepší výkon déle vydrží plamencová roura žhavící kolík - neusazují se na nich saze topení jsem opravoval a opravuji stále takže k tomuto tématu mam co napsat

Leo
Leo
2012-03-03 13:46:54

Sakra a já měl mylný strach, že benzín naftovému topení ublíží, jaký je tedy maximální poměr benzínu a nafty? Mám přebytky od lidi co benzin do nafty omylem natankovali, je to tak 1:5 ?

2012-03-03 14:35:30

Leo : to nevadí nene nezničí ba naopak je to ku prospěchu ale jestli je tam víc benzínu než nafty tak to zredukuj naftou přeci jen to topení pracuje na Diesel a ne na Benzin a v létě ho občas pusť aby se proběhlo a nespadla ti nafta za pumpičku pak se to mizerně odvzdušňuje ta pumpička neumí nasávat pouze posunovat

Leo
Leo
2012-03-03 15:50:05

Jiří, ještě tedy jeden dotaz na ladiče přídavných topení, týká se možnost částečného přikrmení přídavného naftového topení benzinem i teplo vzdušných topení co zpravidla nesou název Air?

2012-03-03 19:02:18

Horkovzducha mám a sežere všechno co motor a v zimě přidávám benzín do nafty.

2012-03-03 20:33:22

Leo: To topení ať ohřívá vodu nebo vzduch pořád spaluje stejný produkt a to je Diesel nebo Benzín u Benzínu je to snažší že není nutno nic moc přidávat.U toho Dieselu je to horší leč snadné přidáním benzínu lze to provést u všech tipů přídavných topení která spalují Diesel včetně přihřívačů

Leo
Leo
2013-01-10 23:46:45

Ahoj Jiří. Mám jedno konstatování, kterým tě rozhodně nechci rozčilit! Po nalití cca 20% benzinu do nafty. Nádrže naftového Webasta došlo ve velmi krátké době k tomu, že padlo do nouze a běželo vždy jen cca 1 minutu a po burácení následovalo jen jeho vyvětrání. Pouze příjezd technika, smazáni chyby kterou čerpadlo hlásilo a výměna paliva za naftu tuto potíž odstranilo.

Muj dotaz je ale jiný :

Po motáži přídavného topení z Tddi do 2,2 Tdci následuje jedna ukrutná potíž kterou předchozí model snad kuli větší kompresi nebo větší startovaci dávce paliva nikdy nedělal. Např.:(bez přídavného topení studený startv - 10C, 3 x otočí a s koktáním chytne, proti starému modelu zoufalství, ale budiž) s přídavným topením -10C, 30min dopředu 1xotočí a běží jak švýcary. Potíž nastane, když pustím topení a chci odjet za cca 10 min. voda na teplotním čidlu motoru má kolem plus 15C ale motor nechce chytit ani na 3x 10 otočení a je absolutně mrtev, točí jak zběsilý ani nekopne. Nepomuže ani připojení další aku abych si byl jist, že startovací napětí pro řídící jednotku je dostatečné. Válec s pístem je ještě samozřejmě promrzlý a řídící jednotka dá zřejmě povel pro start vlažného či teplého motoru. A domnívám se, že vstříknutá dávka je tak malá, že s motor s kompresí jen 17,5 prostě neroztočí do volnoběžných otáček. (Nehledejme chybu v hustotě motorového oleje, nebo žhavičkách). Řešení mě napadá toto: Změřit co má za hodnotu čidlo vody v -20C a odporem s vlastínm vypínačem simulovat studenou vodu.(Tím by šla třeba vyřešit i potíž při rozjíždění s těžkým vlekem, když je studená voda, je po startu hlučnější motor, má větší předvstřik a asi i dávku paliva. Člověk se rozjede jen po ránu bez potíží se chcípnutím a celý den je při všech dalších rozjezdech za idiota).Přecvaknu na svuj odpor-nastartuju, rozjedu a vypnu, při každém dalším náročném rozjezdu přepnu na svuj odpor rozjedu a vypnu do polohy na standart čidlo.Co na to někdo kdo už to přelstil?


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 12