Fórum - Téma


Topení_Tranzit obecně-nezávislé topení


Fórum Transit (obecně) Topení_Tranzit obecně-nezávislé topení

Informace o modelu: Ford Transit


1  2  3  4  5 ......... 12

2011-02-01 18:28:36

Nijak,jelikož má zvlášť ovládání takže je to samostatná jednotka. která funguje i při vyndání klíčku.

Tohle je klasika Thermo Top C stejné mám.Ale můžeš koupit jakékoli.To že je tohle pro transita je jenom v

tom krycím plechu topení,jinak je to úplně stejné s univerzálem.

Ještě k té klimě,to má spojené W T5 a co jsem četl na forech tak na to dost nadávají a někteří i přes

velkou investici měnili CANBUSové řídící jednotky za jednotky analogové u obou topení a předělávali elekřinu zpět na manualní ovládání.Ale osobně nikoho neznám co to špatného dělalo či nedělalo.

2011-02-02 07:13:45

Základ je si ujasnit co očekávám od toho topení,jestli teplé raní starty a rychlé ohřátí motoru,nebo jen teplo v interiéru .

2011-02-02 10:41:06

Tak jak píše jajarin.Pokud někde dlouho čekáš nebo v tom i někdy nocuješ tak potřebuješ horkovzduch.

Pokud jen jezdíš tak teplovodní.Příjemné je mít obě dvě.

Horkovzducha vodním nenahradíš.

2011-02-02 13:46:13

JJ to ujasneni musi bejt. Nad tim ted badam. A prisel jsem nato ze bude vhodnejsi horkovzdusne.

Jeste otazka neni misto Termo top C jen jaky si ohrivac motoru ?

Kolik stoji analog jednotka ?

2011-02-02 13:58:23

Analogová jednotka na Webasto Thermo Top C má momentální ceníkovou cenu 7843Kč bez DPH dopr......

sem se málem skácel ....před dvouma rokama sem za ní dával jestli se dobře pamatuju 5200,-

Jestli parkuješ doma tak tam můžeš nacpat někam spirálu na 220V.Cokoliv,dělají se takové zahlé do bloku Avia,Liaz,Zetor,ale doporučoval bych silnější.Mám to u starýho Ducata tím nejjednodušším způsobem.

Spodní hadici chladiče jsem rozříznul,kus trubky,zavařit dýnka udělat osazení na spirálu a na soustruhu vytočit dva holendry na hadice.Bandasku přidělat ke kastli a je to.Samozřejmě nejlepší je dostat topnou spirálu do hlavy

nebo do bloku.A taky to funguje pomalu 15 let.

2011-02-02 14:08:35

Takze to nepripada v uvahu. To ho nechci ani zadarmo

Pouze koupit orogo analog. Pozna jse to nejak podle neceho? Silel? Tvaru?

2011-02-02 14:32:57

Ty topení jsou úplně stejný a líší se pouze řídící jednotkou.Jak to poznat? Nepoznáš.Něco napoví pokud tam je znak

nějaké automobilky,že je to CANBUS.Mě vodrbal jeden prodejce při tom posledním z Mercedesa.Je teda nový

ale strhnul štítek s hvězdičkou mercedesa a fotkách poznáš kulový.Jedině nějakej známej co dělá topení aby poslal

číselný údaj z topení-ze štítku na zastoupení v CZ a tam to rozkódují přesně co to je.Takže jedině kupovat topení analogové pro univerzální zástavbu.Pokud ho kupuješ někde osobně tak je nejjednodušší k tomu připojit kabely

a hned zjistíš jestli je to analog nebo canbus,protože při spuštění na hodinách se ti ihned rozběhne větrák a když připojíš i bez nafty podávací čerpadlo,tak Ti začne cvakat..Dalším takovým pomocným vodítkem může být,že všechny CANBUSOVKY se prodávají bez kabelů-elektroinstalace a to z důvodu,že elektroinstalace je součástí kabelových svazků vozidla,kdežto univerzál má v 99% svoji kompletní elektroinstalaci. A ještě pozor na přihřívače,to jsou ty topení které mohou být v chodu pouze při běhu motoru.Nejdou zapnout samostatně.Musí se dokoupit rozšiřující sada na nezávislé topení a stojí nesmysl.

2011-02-02 14:44:06

jj tak nejak jsem si to i predstavoval. Takze kupovat jen z nejkou instalaci. Ale jak poznam ze instalace je kompletni ? Asi vzdy obsahuje i hodiny.

A asi posledni utazka ? Kdyz koupim zastavbovou sadu do daneho vozu tak se pocita z nejakym umistenim. Kdyz zmenim umisteni tak zase sada nebude ale dostacovat.

2011-02-02 15:00:44

Univerzální sada je prostě univerzál je tam všechno,skládá se z topení + instalační material-hadice,sponky,T-čka,svazek elektroinstalace,vodní hadice,držák topení............ , akorát si většinou dokupuješ ovladač-hodiny a maximálně pokud dáváš topení někam daleko tak si dokoupíš kousek vodní hadice.

Zástavbová sada pro daný model vozu obsahuje držák topení,že Ti to přesně pásne tam,kam to výrobce topení vymyslel zabudovat.. Jenže když se dozvíš katalogovou cenu té sady tak si to taky můžeš rozmyslet a těch pár plíšků

si naohýbáš sám. To mluvím když kupuješ fungl nové topení.

Pokud koupíš jetý z bouračky tak tam máš jen co se vytáhne z daného auta a zbytek si musíš dokoupit,elektroinstalaci třebas prodloužit ,to je již co kus to original.

2011-02-02 20:35:02

Ten horkovzduch není jediný řéšení, našel jsem možnost topení i v zadní části vozidla. Jde o přídavný radiator. Zde jsou odkazy: http://www.eberspaecher.c...enu/1048624_l1/index.html a http://www.webareal.cz/fimas/eshop/15-1-TOPENI-12V a pak ještě http://www.dalix.cz/eshop...ymeniky-tepla-kalori.html

2011-02-02 21:09:24

Tohle je dobrá věc na zimu pro druhou řadu,jelikož když přijdou opravdu mrazy tak v zadu je zima.

Ale neřeší to jak ohřát studený motor nebo jak se v zimě v autě vyspat.

Abych řekl pravdu,tak jsem o tom taky přemejšle,některé Ducatí minibusy to mají sériově a jestli se nepletu tak od určité doby to má i Transit u nějakých modelů jako příplatkovou výbavu. ale kam s tím.To bych to musel zastavět do úrovně předních sedaček jelikož zadní musím nechat aby se nechala vyndat , bohužel to tak musím párkrát ročně řešit.

Po montáži horkovzduchu mě to již vypadlo z hlavy.Řešitelné by to asi bylo ale bez řezání do auta aby to nepřekáželo

by se to asi neobešlo.Ale dobře,žes to nadnes,tenhle typ se určitě někomu hodí.A ještě nutno poznamenat

že není nutno kupovat nic novýho drahýho a stačí se porozhlédnout po šroťákách a jen najít vhodný výměníček

s ventilátorem.Za totáče se přidávalo tohle topení do Avií ze starých Octávií nebo Žigulíků.

2011-02-02 21:20:06

Jak že to neřeší ořev studeného motoru. Nezávislé topení se napojí normálně na motor, akorát se přidá odbočka pro radiator, a navíc se muže do cesty namontovat klasický ventil co je na domovním topení a dát termostatickou hlavici, a je vyřešena regulace.

2011-02-02 21:33:47

Ted mam pred sebou papir z roku 2004 kdy Ford nabizel priplatkove veci.

Tedy :

Pridavne topeni vc.zdvojene baterie: naftove s teplovodnim vymnenikem,vykon 5000W,automaticke zapinani/vypinani na zavisloti na okolni teplote a teplote motoru.Provoz pouze pri bezicim motoru.........cena 16400kc

Nezavisle topeni vc.zdvojene baterie: viz pridavne topeni ,navic oproti pridavnemu topeni:manualni zapinani/vypinani elektronickym ovladacem z pristrojove desky .Moznost provozu pri stojicim motoru.NELZE S KLIMATIZACI......cena 25000kc

V pripade pozadavku kombinace predni klimatizace a nezavisleho topeni je treba objednat predni klimatizaci s pridavnym topenim.Pridavne topeni lze potom za priplatek upravit na nezavisle topeni ,pomoci specialni sady od vyrobce prid.topeni.

2011-02-02 21:35:40

Jo počkej ty to myslíš takhlenc,sory to jsem Tě blbě pochopil.

To jsem ale v praxi ještě neviděl.Jako nějaká nouzovka,možná ano.

Myslím,že brzda asi bude ve ztrátě přenosu tepla voda-vzduch a bude to i o dost větší žrout proudu z baterek

než klasický teplovzduch a to když to počítám z hlavy tak celkem o dost.

Ale zajímavý nápad přidat k horkovodnímu radiator.

nartan01: To co nabízí Ford postrádá logiku.

George_S: tos mě zase nasadil brouka do hlavy zas mám o čem přemejšlet.Ale něco takového dělá Eberspacher

pro karavanisty je to horkovzduch s bojlerkem-ohřev vody.Kdysi mě to nabízeli kluci z Dalixu když jsem vybavoval nákladní přívěs- skříňák- na dílnu ale když mě řekli cenu tak jsem se málem skácel.

2011-02-02 21:46:00

Já stejně plánuji ve svých autech vyměnit origo větráky za ventylátory z počítače který je mnohem tiší a z menší spotřeou samozřejmě jestli tam budou pasovat, ale třeba u toho radiatoru co jsem obr. vložil tak tam takový asi jsou.

2011-02-02 21:57:47

No záleží na odběru proudu,to by se muselo spočítat kolik to veme za noc jak velká baterka by k tomu musela být a pak pro někoho kdo to má jako nouzovku by to bylo třebas řešení,trojcestný ventil a chodilo by to.Ovšem další otázka je jestli teplovodní topení je schopno pracovat třebas 10hodin v kuse,jestli je na tohle vůbec stavěný.

2011-02-04 00:12:04

Male povidani o zapojeni CanBus.

http://dieselpower.cz/for...a4df7bba34addbc020d8f7066

2011-02-04 08:34:40

Nevim proč to tady takhle řešíte,včera jsem byl u ebersprecheru na kontrole, mám vodníka od listopadu v transitu, předtím jsem měl ve starym vzduch,ptal jsem se na přídavný výměník, řekli žádný problém, ukáží, poradí a jsou ochotní .Sídlí v Praze Dobronická 50°0'31.416"N, 14°28'8.763"E.Jo amám ebersprecer+hodiny +dopravní čerpadlo na 24v 7kw skoro nepoužitej za 6000kč

2011-02-04 08:42:09

Teplovodní topení může pracovat nepřetržitě, má několik automatických režimů 1.maximální a potom při určitý teplotě začne automaticky ubírat(třeba to jenom šolichá) a při dosažení +-85 se vypne a při poklesu teploty se zase zapne.Takže když jedeš topení topí stoupne teplota vody na provozní teplotu a topení se vypne zastavíš teplota klesne a topení se samo zapne.

2011-02-04 09:03:23

no a proty co to maji blíž do brna mam kontakt na ofi zastupce v brně


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12