Fórum - Téma


Topení_Tranzit obecně-nezávislé topení


Fórum Transit (obecně) Topení_Tranzit obecně-nezávislé topení

Informace o modelu: Ford Transit


1  2  3  4  5 ......... 12

2011-01-29 22:27:59

Jake nezavisle -pridavne topeni do modelu MK6? Tedy model roku 2001-06

Jake jse davalo v originalu a kde jej umistily?

2011-01-29 22:43:52

S jakou firmou má Ford dohodu to nevím, třeba do VW transporter se origo montuje VEBASTO. Vpodstatě na výrobci nezáleží, zaleží jaký tam chcete a naco buďto vodní nebo vzduchový. Na vytápění zadního prostoru je lepší vzduchový.

2011-01-30 12:01:04

Uvažuješ o horkovzdušném nebo teplovodním? Oboje je prima.Zástavba je jen o fantazii kam to namontovat,aby

to co nejméně překáželo a bylo na bezpečném místě. Original sériová zástavba u Transita nikdy nebyla.

Za příplatek se dodávalo horkovodní a v roce 2001 to byl Eberspacher.Webasto má zase zástavbový kit.

To co použiješ co se týče vodních je úplně jedno jestli Eberspachra nebo Webasto.Záleží na vkusu každého soudruha.

Pro teplovzdušné platí to samé ale tady pokud se kupuje nové tak vítězí Eberspacher cenově.

Já mám horkovzducha Eberspacher Airtronic D2 2kW a dal jsem ho pod jednosedačku spolujezdce.

U větších aut by se možná sneslo silnější 3,5-4KW ale to je již ranec.

Pokud bys nekupoval nové tak při koupi staršího je třeba počítat,že pomalu všechny topení u novějších vozidel jsou ovládané přes CANBUS tj spolupracují s řídící jednotkou daného auta.Takže pozor na výhodné nákupy i když někdy se to vyplatí.Musí se dokoupit analogová řídící jednotka,elektroinstalace koupit komplet nebo sehnat konektory a udělat a ovladač-tzv hodiny.Takhle jsem řešil horkovzducha Webasto AT 3500ST 3,5KW.Nový stojí přes 40000,-a to je již raketa.A Wolkswagen T5 má jak toto horkovzdušné tak vodníka Webasto Thermo Top C 5,2kw což je taky raketa přes 30000,-za nové - ve standartu,jestli všechny modely nevím nebo jen ty lepší verze ale v tovární

zástavbě.Takže záleží za kolik se povede koupit ,vyměnit výše popsané a máš zánovní topení za slušnou cenu.

2011-01-30 14:35:40

Já mám Webasto 5kw teplovodní stálo 42000kč je tam od října a ještě teď se z toho vzpamatovávám.Mám u něho týdení hodiny, ale jinak je to bomba ráno venku -20motor předehřátej na 40-50( podle toho jek to nastavíš) rozmrazený sklo, chytne na otočení,stojí to za to.

2011-01-30 15:03:45

Takze mam par otazek. Teplovodni je spojene hadicema z motorem a teplo jde z palubni desky a zaroven zahreje motor ?

Horkovzdusne jen fouka horky vzduch a je potreba jej umistit do interieru vozu. ?

2011-01-30 15:09:03

.

2011-01-30 15:16:08

Horkovzdušný dáváš do auta a nasává vzduch z kabiny který po ohřátí vystupuje zase do kabiny,

Palivo,sání do spalovací komory,výfuk je pod autem.

Vodní - rozpojíš hadici studený vody od výměníku topení a uděláš okruh přes teplovodní topení.

To lze ještě zdokonalit přidáním termostatu aby se Ti nejdříve ohřála voda v malémm okruhu topení a až pak se předehříval motor.

2011-01-30 16:49:59

no ja nevím mam origo vebasto těleso je pod schudkem řidiče a tam je jak saní tak i výdech vzduchu ovládání je uprostřed na přídavnem panelu na přístrojovce mam špatnou svíčku ale když naskočí je tam teplo za par minut myslel jsem že je to seriovka ale je pravda že jsem moc eurolinu neviděl ale stejně to má i westfalia

2011-01-30 16:59:16

to Fire37 je mozny hodit foto?

2011-01-30 17:16:23

Euroline je special model,ten jsem bohužel neměl možnost prozkoumat.Možná sériovka,možná příplatková výbava.Horkovzducha můžeš dát taky pod auto a potom vyvedeš teplý vzduch do kabiny a sání dle fantazie ale pro menší ztráty a i bezpečnost je lepší sání ohřívaného vzduchu z kabiny.Odkud má sání ohřívaný vzduchu u Euroline?

2011-01-30 17:33:42

zboku na stupačce a na druhy straně je komín s otočnou hlavicí,každopadně u mího je velkou výhodou poměrně výrazné odvětrání na zadních oknech podle toho poznáš euroline ja viděl krom mého jen jednoho (u nas) dokonce i ve svitavach na srazu u auto in mi ten šef tam řekl ze to na vlastní oči ještě neviděl a myslel si že ty zadní výdechy jsem si dělal sám to bych asi fakt nedal foto přihodím ale až zítra dnes už to nezvládam a ted žádný nemám

tady jsou vidět ty výdechy http://www.fordclub.eu/gr...full/6189_06072010138.jpg

2011-01-30 18:03:33

Dobrý,tak to vidím na vlastní bulvy poprvé,protože Transity a tereňáky okukuju,jsem prostě zvědavej a

tohleto vidím opravdu poprvé.Nárazník plecháč pevnostní,že.Jak máš přidělanou tu rezervu,ten rám je asi na pevno

přidělaný ke dveřím a na tom.Nafoť pro inspiraci,taky o tom přemýšlím,jelikož se mě kolo plete v kufru.

2011-01-30 18:23:20

takže všechno najdeš tady http://www.fordclub.eu/fo...ine-2-5-1992-fire37-22788 a zítra přidám navečer toho bufíka

2011-01-30 21:36:18

To se mi nezdá že by nasávání bufíka bylo z kabiny, protože když je auto vybavené cirkulací, tak při delším puštěním vnitřní cirkulace dochází k mlžením oken z duvodu přítomnosti vlhkosti z dechu a potu.

2011-01-30 21:58:53

Máš samozřejmě na výběr.Sání z kabiny má +že ohříváš již ohřátý vzduch a druhý +je , že když spíš někde na

parkovišti a přijede k tobě nějakej jouda a nechá to chvíli natočený a budeš mít sání pod autem a náhodou bude foukat blbě větřík tak Ti z toho může být celkem šoufno.

2011-01-30 23:51:36

Kdyz jse zamyslim tak ale stejne nevim kam to teplovodni dat? Vejde se k motoru? Nemam predstavu o jeho velikosti. Od kud pak jde teplo ? Z vetracich mrizek ? Je to teplo teplejsi nez stavajici topeni ve vozidle ? Jde topit pri zhasnutem motoru ?

Jaky je zasadni rozdil v Eberspächer a Webastu?

2011-01-31 07:44:14

Teplovodní topení ohřívá vodu v motoru, při teplotě vody 30st.C.se zapne větrák topení do kabiny (může a nemusí,podle nastavení) Takže se startuje teplej motor,topení funguje automaticky,při zvyšování teploty vody motoru, klesá výkon topení a při dosažení provozní teploty topení vypne, při poklesu teploty vody se zase automaticky zapne. Já mám Eberpächer

2011-01-31 07:47:05

Nahoře jsem psal že mám Webasto, ale mám Eberpächer, chybička se vloudila, pardon.

2011-01-31 08:20:10

kdyvy to byla otázka 15 000 tak do toho jdu, ale těch 40 000 je fakt dost

2011-01-31 08:37:10

Je to darda,ale je to něco ,hlavně pro motor.Na Jizerce v -25 pohoda, auto vytopený start na otočení, ta závist těch okolních, kteří nenastartovali.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12