Fórum - Téma


Topení+Probe-nejde ventilátor topeni


Fórum Probe Topení+Probe-nejde ventilátor topeni

Informace o modelu: Ford Probe



2013-07-11 19:54:03

Ford Probe 1990 zniceho nic nejde ventilator topeni prosim o radu jen podsviceni začalo svitit červene dekuji všem

2015-12-01 15:31:38

vasek.2503: Nazdar, neviem, či si to už vyriešil, ale dosť pravdepodobné je, že to bude kôli jednej somarinke, ktorá sa nahádza pod palubovou doskou na mieste spolujazda. musiš zložiť spodný plast pod priehradkou a nad ním je taký obdĺžnik, ktorý držia 4 skrutky a v tom býva vačšinou problém. Ak niečo, napíš my.

2015-12-02 06:17:37

vlado8412: Zřejmě máš na mysli modul odporů pro stupňovou regulaci otáček ventilátoru. To, jestli je problém v nich se pozná tím, že se ventilátor přepne do polohy "maximum", ve které jsou vyřazeny. Pokud ani potom ventilátor neběží, tak je závada jinde (například pojistka nebo motor jako takový).

2015-12-02 16:46:01

petrdepo: Áno, presne to som myslel :) a napríklad ja mám taký problém, že my ventilátor kúrenia ide, ale len na 3 a 4 polohe.. 1 a 2 nejde. A vraveli my, že to bude presne touto veou, tak som to vytiahol, ale je to už také zničené, že vôbec neviem, ktorý drôt mám kam prepájkovať, aké hrúbky použiť ako náhradu. Musím od niekoho zohnať buď nejaké zapojenie (schému), alebo niekoho, kto to má v poriadku poprosiť, či by to nevedel vymontovať, odfotiť a poslať my foto, ako to má byť pozapájané. Nevedel by si my s tým pomôcť,ak máš nejakú skúsenosť? :)

2015-12-02 17:39:14

vlado8412: U jedničkové řady nevím jak to tam vypadá . kam co patří , na Probe 1 je v manuálech ,, návody a schemata " tak si to stáhni a podívej se jestli to tam nenajdeš , jinak se s dotazem spíš obrať na Probe club cz tam je víc těch co mají Probe 1 řady .

2015-12-03 08:21:44

vlado8412: Pokud ti neběží ventilátor na 1. a 2. polohu přepínače, tak budeš muset vyměnit celý modul odporů za nový. Možná, že by modul opravit šel, ale 1. a 2. odpor budou spálené a protože se neví, jaké ohmické hodnoty odpory mají a na jaké watové zatížení jsou dimenzované, tak je to téměř nemožné. Příčiny spálení odporů většinou bývají buď špatná ložiska ventilátoru a nebo neprůchodný (zanešený) kabinový filtr klimatizace. To vede ke snížení otáček, zvýšení proudového odběru a v důsledku toho k přetížení odporů.


Odpovědět