Fórum - Téma


Palubní deska_Transit VI


Fórum Transit VI / V184 / V185 Palubní deska_Transit VI

Informace o modelu: Ford Transit VI / V184 / V185


1  2

2010-05-17 17:22:04

Už se Vám to někdy stalo? Mě už párkrát, během jízdy se ztratí kilometry místo nich se ukážou pomlčky...potom se to zase vrátí zpátky, tak jak to bylo aji s připočitanou ujetou vzdáleností, když to neukazovalo..

2013-12-04 21:00:09

Oživím trošku tohle téma,dělá mi to to samé,většinou když skočím do studeného auta a vyrazím,tak mi začne blikat počítadlo kilometrů ,i denní počítadlo,a ukazují se tam jenom pomlčky,bliká to periodicky- dvě vtřeřiny ukazuje,dvě vteřiny ukazuje čárky,pak zase ukazuje ... udělá to tak 10x po sobě a pak už to zas ukazuje normálně,kilometry si pamatuje takové jako byly předtím a přičítá je v pohodě

A občas je po ránu opožděný otáčkoměr,neochotně reaguje na přidávání plynu,zkrátka se zpožděním,nezávisle na tom blbnoucím tachometru. řešil jste to někdo někdy?

 petrdepo  
2013-12-05 12:15:40

jiray: Závada bude pravděpodobně v přístrojovém panelu. Bude tam nejspíš nějaký studený spoj, kterého závislost se bude projevovat podle teploty. Po uhřátí se asi kov spoje roztáhne (nabyde) a špatný dotek (mikrotrhlinka) se opět přemostí. Jediná možnost opravy je prohlédnutí pod lupou a případné propájení. Kdo se v takové práci nevyzná, má lepší. když to nechá opravit odborníkovi nebo koupí na vrakárně panel jiný.

2014-03-17 07:47:53

Zdravím, mě u Transita neukazuje ani ukazatel rychlosti, otáček, teploty ani PHM, neví někdo co s tím? Předem díky.

 petrdepo  
2014-03-17 08:06:31

liban1: Pravděpodobně jsi začel startovat ještě před tím, než ti úplně naběhla přístrojová deska. V takovém stavu je citlivá na impulsní pokles napětí při sepnutí startéru, jestliže není zrovna v ideálním stavu baterie (buď není plně nabitá nebo už nemá plnou kapacitu). Dojde totiž k zaseknutí jejího softwaru. Zkus odpojit baterii, aby se přístrojová deska vyresetovala.. Tím po zapnutí zapalování dojde k novému načtení softwaru. Mohlo by to pomoci. Mě to pomohlo. Ale připrav si kód na rádio. Potom napiš, jak to dopadlo.

2014-03-17 08:10:47

petrdepo: Ahoj, to už jsem zkoušel a nic (měl jsem jí odpojenou asi den), ale je fakt že baterie je nic moc, myslíš, že když dám novou, že to naskočí?

 petrdepo  
2014-03-17 09:15:44

liban1: Pokud má baterka po zapnutí (bez startování) alespoň kolem 11V a víc, tak je asi problém s nějakým studeným spojem nebo pojistkou. Svítí alespoň podsvícení displeje ? Pokud ne, tak asi jedině shánět jinou na vrakárně, Za funglovku by ses nedoplatil.

2014-03-17 09:22:21

petrdepo: jo to svítí i kontrolky jdou, kromě žhavení....

2014-03-17 09:24:04

na pojistky jsem koukal, ty jsou snad ok, žádná prasklá...

 petrdepo  
2014-03-17 09:40:00

liban1: Při zapínání zapalování zkus držet tlačítko nulování kilometrů. Pokud se přístrojovka a displej neprobudí, tak je to konečná.

2014-03-17 09:46:19

petrdepo: zkusím a dám vědět, díky...

Leo
Leo
2014-03-17 20:36:35

Potíže z budíky , běžná věc. U nás to opravují v T SERVISU na Praze 8 na počkání.

2014-03-18 19:41:05

leo: díky za info a kolik to tak asi stojí?

Leo
Leo
2014-03-20 20:12:00

liban 1: Přesně vědí jaký šváb dělá jaký problém. Nejmenují se, jsme nejlevnější, ale dělají to dobře a rychle. Cca 800 - 2500,- .

Jejich net stránky http://www.rychlajizda.cz/

2014-03-24 12:40:06

díky, už jsem tam volal a ve středu tam jedu....

2016-06-16 13:07:23

Ahoj, mám stejný problém už 3 roky. Čipem to ale nebylo. Km neukazují, otáčkoměr i rychlost vždy spadnou na 0. V mém případě to je studený spoj někde u konektoru do tachometru. Během jízdy strčím ruku za palubovku a pohnu se svazkem drátů do tachometru a hned to naskočí, ale jen co se dráty vrátí do původní polohy, zase to vypadne. Mám tam teď přivázaný provázek, za kterej vždycky zatáhnu :D . A jak už tu někdo psal, poté co se to zahřeje už to drží a je to bez problémů.

Nevíte někdo jaký drát to může způsobovat? Mám v plánu je všechny proměřit tak, že si je budu postupně napíchávat jehlou, ale je jich docela dost :)

 petrdepo  
2016-06-17 07:35:28

cospi: Nemusí to dělat kabely. Také to může dělat nedokonalý dotek přímo v konektoru přístrojovky. To proto, že by podle počtu nespolehlivých funkcí těch kabelů bylo víc.

2016-06-17 09:25:10

petrdepo: možné to je, ale tu přístorojovku jsem měl vyndanou a zkoušeli jí někde jinde a dávali tam ten nový čip a ta chyba se jim neprojevila, projevila se zase až v mém autě. Tak to spíš tipuju na ten konektor a dráty co zůstaly v autě.

2016-10-27 22:50:37

Kluci, zrovna řeším ten samý problém...Začalo to tu a tam spadnutím otáčkoměru rychloměru na nulu a čárkami na displeji počítadel a to několikrát za minutu a celý den byl klid. Letos se mi to stávalo už asi třikrát měsíčně.Včera se přidala další zajímavost. Při startu se to vše zopakuje, akorát se k tomu přidá rozsvícený servisní klíček a rozsvěcuje se zároveň s vypadávajícím otáčkoměrem, rychloměrem a displejem KM. Hodiny drží, nepadají.Snažil jsem se resetovat servisní klíček, protože při předposlední výměně oleje mi chlapci výměnu nezaznamenali a auto se asi přihlásilo, že má 30000 na oleji ( zásadně tedy měním po 15000)Měl jsem dojem, že to vypadávání palubky je zároveň signál spojený se serv.intervalem.No jak tady čtu tak určitě ne..Ten klíček se zobrazuje jen v souvislosti s blížící se výměnou oleje, nebo může v podstatě diagnostikovat jiné závady, včetně té palubky, když s ní tak vesele poblikává?Mám Tranzita r.v. 2006,2.0 DI 63 kw, motor F3FA

 petrdepo  
2016-10-29 07:01:36

spitfiremk1: Problém může být s mikrotrhlinkou tištěného spoje panelu přístrojů. Ta může být závislá na otřesech nebo na teplotě. Přístrojové panely opravuje jedna firma v Brně. Odkaz je: http://www.hwservis.cz/pr...desek-osobnich-automobilu


Odpovědět

1  2