Fórum - Téma


Tachometr_Focus I


Fórum Focus I Tachometr_Focus I

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Focus I  |  Naše vozidla


1  2  3

2016-05-06 14:16:02

Zdravim .....

Odešlo mi čidlo rychlosti ..Má někdo zkušenost z druhovýrobou v autodílech mi našel čidlo od FEBI ( Snímač, rychlost FEBI (FB 37333)......za třetinovou cenu než originál od fordu......Byl jsem se zeptat už i v autoservise (neautorizovaný) kolik tak stojí to čidlo a nakolik by to vyšlo i z výměnou?....Tvrdil mi že se čidlo musí objednat u forda orig že náhrada není a čidlo stojí něco kolem 2tisíc kč....z výměnou že se vlezu do 2500kč ..........Tak teď nevím.....Všem dík za rady.........

 petrdepo  
2016-05-06 17:57:34

vitkins: Někdy stačí konektor čidla prostříkat. Většinou problém nastane tím, že se do konektoru dostane slaná voda. Jinak se čidlo za lepší cenu sežene na vrakárně. Za pár korun jsou někde ochotní ho i namontovat a tak se dá hned i vyzkoušet. Čidlo je drahé proto, že funguje jako krokový generátor a pohon tachometru jako krokový motůrek.

2016-05-07 18:34:35

Zdravím

Kontakty jsem už pro stříkával a pořád tacháč padá....no z vrakoviště čidlo brát nechci...jen nevím jestli mám jít do druhovýroby tam cena není tak vysoká.......

 petrdepo  
2016-05-07 19:11:15

vitkins: Pokud to bude od zdroje, který dává snadno dostupnou možnost reklamace (to znamená z ČR), tak asi ano. S Polskem může být problém. Ale nejdřív by bylo dobré, abys měl jistotu, že je problém s čidlem a ne s elektrickým pohonem tachometru (případně přístrojovou deskou). Někdy může pomoci čidlo z převodovky demontovat a očistit. Pokud je v oleji kovový otěr z převodů, tak to může také blbnout. V manuálu sice píšou, že převodovka má stálou náplň oleje, ale po 100-150 tisících kilometrech už je to spíš bahno, které se zachytává skoro na všem. V tématech je popis diagnostického režimu přístrojové desky, který by asi měl fungovat.

2016-05-16 12:37:13

vitkins: Zdarec, Sice už Focuse nemám, v únoru šel do světa,alel měl jsem stejný problém, dlouho jsem to řešil se známýma a nakonec to nějak přestalo zlobit tak jsem do výměny čidla nešel, ale mohu poradit, kamarád měl to samé a nekoupil orig. čidlo do Forda ale někde našel čidlo za podstatně nižší cenu něž to od forda, namontoval a zatím nemluvil, že by měl nějaký problém, fachá mu to a je spokojenej, už to bude myslím více jak rok a funguje to, takže bych se té druhovýroby asi nebál

čus.

2017-03-21 20:22:12

ford666: Ahoj,

vlastním FoFo 1999 1,6 74kW poslední dobou se setkávám s opožděním nabíháním budíků při startování někdy čekám 10s než naběhnou. Navíc při jízdě když vyřadím a plynule zastavím poklesnou otáčky rozsvítí se kontrolka baterky a auto chcípne. Pokusil jsem se opravit alternátor jeho obal byl popraskaný nechal jsem to zavařit a převinout - myslím že je to v pořádku. Může být problém rovněž ve snímači rychlosti ?

hof  
2017-03-21 20:38:02

martin010: ahoj, reaguješ na příspěvek z roku 2008 a navíc FORD666 už není členem tohoto klubu, takže se od něj odpovědi zřejmě nedočkáš .... ale s největší možnou pravděpodobností je problém ve snímači rychlosti

 petrdepo  
2017-03-22 08:08:27

martin010: To, jestli je alternátor v pořádku zjistíš měřením napětí při větším zatížení spotřebiči. Mělo by být kolem 14-14,5V. Pokud je napětí baterie při běhu motoru menší, tak může docházet i k jiným problémům. Při startování se vždycky mají nechat úplně naběhnout přístroje a pak teprve začít startovat. Při zatížení baterie startérem nesmí klesnout napětí baterie pod cca 10,5V, protože pak může dojít k zaseknutí procesoru přístrojové desky. Při zapnutí všeho, co jde, by při volnoběhu nemělo napětí klesnout pod cca 12,8-13V.

2017-03-22 19:48:36

hof: Ahoj, předem děkuji. Dneska jsem to komplet pročistil ((škrtící klapku kostry atd.) auto zatím jede... pokud se závada objeví znovu půjdu po rychlostním snímači. :)

petrdepo: Ahoj, děkuji za cenné rady. Jak jsem už zmínil vše jsem pročistil... Vyzkouším ještě to napětíraději v doprovodu elektrikářů. :)


Odpovědět

1  2  3