Fórum - Téma


Světlomety_Focus II


Fórum Focus II Světlomety_Focus II

Informace o modelu: Ford Focus II


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-06-27 06:42:06

čauky lidi zrovna včéra sem měl taky tenhle problém vracel sem se z práce a švestky mě chytli že mě nesvítí levé světlo tak sem si to tam po tmě musel měnit jinak že mi to daj za 500 tak sem to radši vyměnil ještě že jsem měl náhradní v kufru. :-D :-D

Akorát sem se chtěl zeptat jestli nevíte coby to mohlo být za poruchu občas při jízdě mi světla probliknou jen tak zničeho nic. nevíte někdo čím byto mohlo být?

2012-06-27 13:36:36

Asi blbej kontakt.. na fiatu coupe se mi ohral konektor a delalo mi to.. a nebo koukni na teplotu vody,jestli nesepne vetrak chladice..??

2012-07-02 12:13:25

Jinak stím praskáním žárovek sem natom stejně koupil sem nějaký no name z hypernovy a za půl roku mi taky praskla takže skusím teď koupit OSRAM a uvidíme jak dlouho vydrží a jinak mimochodem to byla opět ta sama u autobaterie na levé straně tam kde se to mění úplně báječně !

2013-02-20 11:32:20

Myslím si, že i na žárovky by měla být 2 roky záruka. Já mám xenony a je to v pohodě, ale otec to řeší tak, že na štítek u žárovky napíše kdy a kde byla koupena a podle účtenky případně vyreklamuje.

 petrdepo  
2013-02-20 12:52:06

vojtahron,

jeden poznatek. Žárovky většinou praskají na té straně, kde mají kratší přívodní kabel od relé světel (nebo-li menší úbytek napětí na kabelu). Také je třeba zkontrolovat úroveň napětí nabíjení. Výrobce žárovek většinou uvádí maximální napětí + 20% k nominálnímu napětí 12 V, to znamená 14,4 V. Já mám napětí cca 14.1 V (měřeno údajem diagnostického testu přístrojové desky a také s nějakým praskáním žárovek nemám problém.

2013-02-22 19:32:31

JJ H7 praskaj , já to vyřešil tak že jsem se vykašlal na nějaký drahý, dal jsem tam obyčejný H7 ( žádný modrý, nebo se zvýšenou svítivostí ale fakt obyč ) a zatím drží - skoro rok jsem neměnil, jen doufám, že jsem to nezakřiknul

Ahoj SHHS

2013-02-22 20:11:40

Naprostej souhlas,já to zkoušel drahejma žárovkama extra pro denní svícení,nakonec jsem koupil u pumpy za 60 kč a ta drží už rok. Levný žárovky z Auto Kelly Starline taky brzo kaput

2013-03-07 00:59:21

Se žárovkami H7 mají problémy všichni.Nemá cenu kupovat drahé,"hoří" taky.Originál Ford za 380,- vydržela úplně stejně dlouho,jako Tesla za 80,-.

2013-03-08 19:47:05

tak jak jsem psal, pochválil jsem jak skoro rok drží a ejhle, behěm 10-ti dnů druhá v p.... no ale zase koupím obyč a pojedu dál

2013-03-08 19:50:07

ještě něco, našel jsem na netu led- diodové žárovky, ochrana proti přepětí,, odolné proti nárazům, svítivost jako 100 watovky, ale jsou za 500.-/ ks , to že nejsou schválenépro provoz neřeším, jen se nedokážu rozhodnout jestli do toho za ty prachy jít ...

Ada
2013-05-10 20:16:24

Instaloval jsem si homologované denní svícení a nevím,co to je výměna žárovek v hlavních lampách

2013-05-10 20:49:28

ada:

Už to mám dva roky také, a nevím, co je rozsvicet, měnit žárovky. Mohu používat funkci ve voze automat na rozsvěcení světel po setmění

Ada
2013-05-10 21:07:53

tomenzino:

já nevim,co Ti moulové porád řeší. U mě to vyřešilo 12stovek a chvilka práce .Raději každý týden mění žároFky a za chvilku je to stojí těch 1200.

2013-05-10 21:10:50

ada:

Moje řeč

 petrdepo  
2013-05-10 21:28:28

tomenzino: Moje zkučenost je, že jsem zatím neměnil za skoro 3 roky žádnou žárovku. Ale prý je to tím, že alternátor mi při rozsvícených světlech nabíjí napětím 14,1 V. Kdo má napětí větší, tak má sníženou životnost klasických žárovek.

2013-05-10 21:31:28

petrdepo:

Tak je to možné, ale také je to o tom, kolik najezdíš km, nebo jak často svítíš

 petrdepo  
2013-05-10 21:37:38

tomenzino: Celou dobu z práce a do práce a z práce svítím. A za dne vlastně při každé jízdě také. Až teď se chystám na nainstalování denního svícení. Ale to jen kvůli baterce, abych ji šetřil při častých krátkých jízdách. Hodně také záleží na výrobci žárovek a lidi mají asi nejlepší zkušenost se značkou OSRAM.

2013-05-10 21:42:19

petrdepo:

Pokud jezdíš krátké vzdálenosti, je to nešetrné pro žárovky, ale také starter a právě kvůli stertům baterku.Žárovkama baterce neškodíš. Možná tak altíku

Ada
2013-05-10 22:28:45

petrdepo:

Stejně jsou všechny žárovky Made in PRC.jenom mají jiné krabičky a logo.Baterce dáváš nejvíce zahulit krátkými jízdami.Na to ,aby se "dokrmil"start, potřebuješ alespoň 60km jízdy.

 petrdepo  
2013-05-11 07:28:10

ada: O těch krátkých jízdách vím, a proto si budu dávat to denní svícení. Chytré knížky píšou, že na jeden studený start motoru je třeba při nabíjení dynamem ujet 60 km protože dává menší počáteční nabíjecí proud než alternátor, při nabíjení alternátorem je to asi 30 km. Já mám spíš pocit, že je to trochu zavádějící údaj. Podle mne je třeba do baterie dodat určitý počet ampérhodin, aby se doplnila energie spotřebovaná při startu. Nebo-li, není to závislé ani tak na ujetých kilometrech, ale na době běhu motoru. Ta by například při zimním staru za mrazů měla být alespoň 30 minut. V létě stačí méně, u teplého motoru ještě méně. Tato hodnota se běžně pohybuje okolo 5-25 Ah na jeden start. Bohužel nabíjení v autě je jiné, než obyčejnou nabíječkou. Je to proto, že regulátor v autě nedovolí nárůst napětí nad cca 14-14,5 V a proto pokud baterie není hluboko vybitá, nabíjecí proud velmi rychle klesá, což prodlužuje potřebnou dobu pro plné dobití baterie. Baterie se hluboko vybije velkým počtem startů bez řádného dobití jízdou (to vybití se nastřádává) nebo neúspěšným startováním.

Procesorem řízené nabíječky se chovají podobně (například CARSPA 9A). Nedovolí nárůst napětí nad cca 14,5V. Je to z důvodu toho, aby baterie zbytečně nezačala vařit a aby proces nabíjení nemusel být hlídaný člověkem. Ty nejobyčejnější nabíječky (bez procesorového řízení) dovolují nárůst napětí až nad 15-15,5 V, ale většinou jsou méně výkonné a proto například při 10V dávají 100% výkonu, při 12V 80% výkonu, při 14V 40-50% výkonu a při 14,5 V už jen asi 25-30 % výkonu a dalším stoupáním napětí ještě proud klesá.

Také se doporučuje v zimním období, kdy je hodně studených startů bez nějaké delší jízdy, nechat baterii několikrát řádně dobít nabíječkou.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6