Fórum - Téma


Světlomety_Focus II


Fórum Focus II Světlomety_Focus II

Informace o modelu: Ford Focus II


1  2  3  4  5 ......... 6

2008-10-25 13:27:37

Ahoj. Máte prosím někdo radu? Za půl roku v pravém světle praskla už potřetí žárovka (Focus C-max (H7)). Dá se s tím něco dělat? Díky

2009-01-05 19:21:59

to je u některých žárovek běžný , neřeš to , vyměń to

2009-01-06 15:12:41

Dal jsem tam Tesly (obě). Zatím drží a ani nebyly drahé (snad zlatý střed), tak můžu doporučit. Jen je nemají všude. Většinou drahé Osram, Philips.. nebo levné šunty. Díky, poklidně proježděnou bílou zimu!

2009-01-06 15:37:54

hele já ani nevim co tam cpu za značku, ale od stejnýho výrobce je dávám i do firemního stralisu. je prostě období, že praskaj a ted už jsem sna půl roku neměnil, přitom někdy to bylo po třech měsících. a je jedni jestli u focusu nebo stralisu. ale dík za info, kdybych to někdy musel koupit

2009-01-06 16:54:38

když koupíš philipse a schováš si účtenku tak ti prasklou zdarma vymění

2009-01-06 19:36:52

Zkontroluj si napětí v palubní síti vozu. Je sice divné, že to praská jen na jedné straně (zkontroluj i kontakty), ale mohlo by to být i regulátorem. Některé značky aut jsou tím proslulé. Čímž neříkám, že by to měl být zrovna fíkus. Samozřejmě to ale mohlo být i žárovkami. Jezdil jsem s Omegou a to byl žárovkový držák (ale byly tam jen H4). Léta používám Allweather (nažloutlé) "žárovky" od Osramu a maximální spokojenost.

2009-01-06 22:06:29

To už mi někdo říkal. U fabky praskaly po určité době na střídačku,tak jsem to neřešil. Ta jedna strana u Fordu mi přišla zvláštní. Kontakty jsem při výměně omrknul. Snad to bude dobrý. Díky za tipy kucí!

2009-01-06 23:44:19

No vidíš, Škodifka je zrovna jedním z těch profláklých případů. Na služební Astře taky ségra měnila H7 co měsíc... přitom je to naprostá prkotina, stačí koupit pořádný regulátor (hlas lidu praví, že třeba z Audiny) a je pokoj.

2009-10-03 08:22:47

Ja odkedy som tam dal origo motorcrafty tak uz nemenim. Mozem len doporucit.

2009-10-03 12:18:53

Zatím nejlepší zkušenosti mám s Philipskama. Normálně jsem na Transitu co jezdí denně skoro pořád a svítí, tak jsem měnil asi co dva měsíce. Byly to obyč žárovky H4. Teďka mám Philipsky Longlife a už půlroku svítí...

2009-10-03 20:55:49

měl jsme taky období, že to praskalo,ale vzhledem k tomu, že na stralisu mě praskaly taky sem to neřešil a vyměnil. značku nevim,ale byly od stejný firmy 12V i 24V do sralisu. letos je nějak klid, měnil sem jen v ivecu, fikus je cajk

2009-10-18 11:50:17

To je normální, můj mechanik tvrdí, že H7 jsou nejhorší žárovky, který vymysleli. U Focuse mám stejný problém teď tam mám Starline se zvýšenou svítivostí ( modré sklo žárovky ) a jsou zatím v pohodě, známý, který prodává díly a u kterýho jsem to kupoval je má v mondeu už rok a v pohodě, tak čekám co to udělá mě. .

2009-10-18 13:54:30

...asi opravdu zaleží na výrobci, ženě u mondea odcházely cca po 3-5 měsících, ( vždy koupeno nekde na pumpě) pak jsme koupili motorcrafty a cca rok už pokoj...

2009-10-24 04:01:39

Ja som ich kupoval nejak cez 400sk jedna, (to sme este nemali euro) a svietia mi doteraz.

2009-10-24 11:40:58

Žárovky praskají velmi rády z důvodu nesprávně fungujícího regulátoru napětí v palubní síti. Právě proto, že tam je přepětí (neboli víc "voltíků", než je zdrávo), pak žárovky odcházejí velmi často. Ono to nemusí být ani o moc, ale správná hodnota by se měla pohybovat maximálně tak 13.8 - 14.1V (elektrikáři to mohou upřesnit). Právě proto se před žárovky dávaly ty odpory, aby se napětí snížilo na požadovanou mez. Daleko sofistikovanějším řešením je ale výměna regulátoru, co jsem se dočetl v diskusích, údajně spokojenost byla s těmi, co se používají ve vozech Audi.

Napětí zjistíme velmi snadno voltmetrem (samozřejmě po nastartování vozu, jinak měříte jen napětí na akumulátoru). Voltmetr si kupte někde v akci, dá se jednoduchý sehnat do dvou stovek, vypadá to takhle (nebo podobně):

http://www.google.cz/imgr...&ct=image&ved=0CBgQ9QEwAw . Je to užitečný pomocník i v domácnosti, jen je nutno si pořádně přečíst návod a nestrkat měřící hroty do zásuvky s blbě nastaveným měřákem.

2009-11-02 09:14:10

No oni tie motorcrafty su lepsie prave v tom ze su dimenzovane na vyssie napatie v sieti vo fordoch. A to vyssie napatie je potrebne pre spravne dobijanie fordacky baterii s calciom. Takze ked date iny regulator s nizsim napatim nebude dostatocne dobijana bateria. To uz by sa musela dat aj nova bateria bez calcia. A to myslim je jednoduchsie a aj menej nakladne flaknut tam tie motorcrafty a je klud.

2009-11-03 21:37:26

Edit: To calcium v bateriích je pro zlepšení vodivosti článků a ještě jsem neslyšel, že by Ford měl mít v síti nějaké větší napětí.

Kolik by to asi tak mělo být??

2009-11-04 21:58:04

Tak napr. u Focusa mam po nastartovani 14,8v skoro 15v.

2009-11-04 22:21:35

Tak to není zas tak moc. Běžně se napětí bez zatížení pohybuje okolo 14,5V. Při zatížení může napětí klesnout.

Ono spíš jde o takzvané proudové špičky, než o napětí. Existuje zařízení(říká se mu kondenzátor), které umí tyhle špičky "oříznout". Pokud není alternátor schopen tyto špičky zvládnout sám.

2009-11-17 08:27:01

Tak rieseni je viac. Niekto napr. dava odporovy drat a pod. Ja som zvolil to najjednoduchsie, dal som tam motorcrafty a mam pokoj.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6