Fórum - Téma


STK od 1.1. 2016, nová pravidla silničního provozu


Fórum Pokec všeobecný STK od 1.1. 2016, nová pravidla silničního provozu



1  2  3  4  5

2016-01-24 18:35:59

Dovolil jsem si založit nové téma týkající se změn na stk a pravidel silničního provozu protože jsou otázky na které bych rád našel odpověď . Pište sem své otázky týkající se této problematiky , vaše názory , zkušenosti a vše co s tím souvisí . Co se týče stk tak by mě zajímalo zejména jak je to s tou diagnostikou , v současné době řada stk není schopna udělat řádně komplexní technickou kontrolu protože nemají příslušnou diagnostiku . Tak by měli oznámit že nejsou schopny provést technickou prohlídku . A co v případě že diagnostikou zjistí nějakou závadu , v takovém případě pojedu do servisu kde budou mít jiný typ diagnostiky , tam se může stát - a nebylo by to poprvé jak víme ze zdejších diskuzí - že jeho diagnostika vypíše jinou závadu a nebo taky žádnou Kdo bude v takovém případě zodpovědný a co vlastně bude platné ? A dalo by se s mírnou nadsázkou říci že ten kdo má kvalitní diagnostiku by mohl po získání příslušného certifikátu tuto činnost provádět a na stk by mě dali sondu do výfuku a nic víc ? Dále s tím focením , ať si fotí , v pořádku , při silniční kontrole se tedy může stát že se policistovi něco nebude zdát , myslím tím nějaký doplněk né sjeté gumy , např. různé spoilery , sedačky Recaro které tam od výroby nebyly a nejsou zapsány v TP a pod . tak nahlédne do databáze fotek z stk , zjistí že tam ta věc při technické prohlídce nebyla a v ten moment zadrží technický průkaz ? Jak víme tak před stk se různé věci demontují a potom zase dají zpět . To platí i o chip tuningu , pokud by policie vlastnila řádnou diagnostiku která přečipování zjistí tak taky zřejmě přijdu o technický průkaz ?

2016-01-24 18:58:08

vaman: Já si myslím,že to nebude tak zlé jak to vypadá. Jsou věci.které skutečně musíš dodržet,ale jak píšeš třeba o těch sedačkách atd,tak to na stk moc neřeší. Co se týče toho (chip tuningu),tak v podstatě nemají šanci. Ted´v auto sálónu ukázali nového mercedesa sport a už z výroby nastavitelné tlumiče na styl jízdy a výkon. Tak že v podstatě to co se do teď dělalo dodatečně, Němci zlegalizovali. Tak žádný stres. Jsou věci co na svém autě mám dělané a zákon neporušuji.

Ano jsou situace,kdy mě zastavují,kvůli výfuku. Mám za sebou situaci,kdy mě řekli,že mi to čouhá moc ven,ale když to přede mnou změřil,tak zjistil,že to nepřekračuje rozměry vozidla a dodal. máte štěstí a jelo se dál.

Jinak doporučuji všem co dávají na své vozy nějaké věci,Tak se snažte mít homologaci. Je to sice dražší,ale máte klid.

2016-01-24 21:51:09

Já to napíšu jednoduše... benzínový motory budou v poho, co se týká dieslu tak budou mit problem hlavně ty co maji zaslepený egr ventil, dpfka atd... taky co nebude v technicaku a bude na autě tak neprojde...

2016-01-24 21:55:33

Vím jistě, že chip na autě nepoznají, a to ostatní je stále stejé. Nic není tak horké.Auta už se fotí nebo se měli fotit dávno, a nic.

Nic se nemění.

Půjdou po DPF filtrech a jak píše kolega po zaslepených EGR ventilech. To je jediný na co přijdou

2016-01-24 22:06:57

Hupinovi na ST chybí půlmetrovej katalyzátor,místo něj je tam kus krásné nerezové trubky,tři pitomci na to čumí 10 minut a stejně na to nepřijdou..

2016-01-24 22:24:36

DPF po tom se půjde, EGR zjistí zaslepenej jen když bude elektronickej - elektrickej zaslepenej a bude přehranej v ŘJ. Jinak fotit se fotí, ale jen pohledy jak to auto vypadá a pak štítky, pomocné VIN a VIN. Jinak nic.

2016-01-24 22:41:48

Uživatelce Jitaka33 nejsme zatím schopný ji na otázku kdo udělá emise když ne stk odpovědět viz tabule . Protože ti co dříve dělali jen emise a bylo jich dost tak je dneska asi dělat nemůžou právě proto , že nemají a kvůli ceně mít nebudou pořádnou diagnostiku , žádný Fordiag za 2000 kč jim nepomůže , to bych si to mohl dělat doma .

2016-01-25 00:34:56

Ahoj, moh by někdo "prosímpěkně" sesumarizovat všechny změny, který jsou platný+účinný pro rok 2016 ? :) (ano, vim, že bych si to moh najít, ale třeba to někdo ví, tak proč to hledat, a dozví se to i ti, kteří to neví stejně jako já) u zdar :)

2016-01-25 07:10:53

prý je i v jednání zákaz úprav vzhledu auta...na autě mám nárazníky z ST220,křidélko a duplex výfuky....může mě někdo tohle osvěžit?budu to muset po schválení tohoto stupidního návrhu vše sundat??prý to nemá velkou šanci projít,ale kdo ví...

2016-01-25 20:33:02

Jsem dnes po emisích a STK a vše OK. Do budoucnosti budou problémy s emisema . U novějších stanic jsou napojené on line a to je problém neudělá se stím vůbec nic /filtr pevných částic357*

2016-02-08 23:55:46

Jak budete řešit emise u nafťáku ? Již dnes mnohdy neprojdou ani nová auta. Měří to přes palubní jednotku. Od června již neprojde téměř nikdo.

2016-02-09 06:20:25

Ahoj, jak bys to chtěl řešit? Pokud máš auto technicky v pořádku, nevyřazený EGR a neprovrtaný a nebo neodstraněný DPF tak bys měl projít úplně v pohodě. To že se napíchnou i na diagn. zásuvku je jen a pouze proto aby mohli odhalit pomocí readliness kódu jestli někdo nemanipuloval a nevyblokoval z činnosti právě EGR a DPF. Není třeba šířit paniku.

 petrdepo  
2016-02-09 07:44:32

login8: Ale také se může stát, pokud nejsi prvním majitelem, že původní majitel nějaké takové úpravy při prodeji zatajil a STK je objeví.

2016-02-09 09:42:41

Máte někdo představu, od kdy musí být výškově nastavitelná (z kabiny ručně a nebo automaticky) přední světla? Nepodařilo se mi to v tom zmatku změn dohledat...

2016-02-09 09:51:21

Chlapci trochu pravdu máte všichni a trochu né.

login8: emise se neměří přes palubní jednotku, ale klasicky a jen se dělá připojení a načtení ŘJ přes OBD zásuvku kde nesmí být žádná chyba, nejen v Readiness kódech jak píše Dzordzik...

 petrdepo  
2016-02-09 10:04:13

petrklm: Mám dojem, že je to dáno výrobcem, kdy je zavedl do výroby.

2016-02-09 10:06:14

Co mají chyby v řídící jednotce společného s měřením emisí? Vůbec nic. Tam se řeší jenom věci, které s emisemi souvisí a hledá se jestli s řj někdo nemanipuloval pokud jde o ovlivnění systému řídícího emise. Není pravda že se hledají a řeší chyby s tím nesouvisející. Pokud na tom tvrdáš, napiš kde ses to dozvěděl a kde se toto píše, ideálně z ověřeného zdroje. Protože tomu nevěřím ani malinko.

2016-02-09 10:23:10

dzordzik: Na Emisích jsem min. jednou dvakrát v týdnu a vidím to co a jak se tam řeší

2016-02-09 10:46:16

Neříkám že nejsi. Mě ale zajímá na základě čeho se to tam řeší, protože jsem se nikde nedočetl že by se to takto řešit mělo. Všude kolems ebe ale vidím hromadu zmatků a dezinformací, které se lavinovitě šíří a každý si k tomu něco přidá.

A znovu říkám že na STK se pokud jde o emise, protože o těch se tu bavíme, řeší jenom jestli není provedené odstavení EGR a DPF či jiný zásah, který by emise ovlivňoval. A pokud někdo dělá i něco jiného, pak mě zajímá na základě čeho a proč.

2016-02-09 10:53:44

petrdepo: no pokud je to tak, tak jsi mne uklidnil..., Escape je totiž má napevno.


Odpovědět

1  2  3  4  5