Fórum - Téma


Stěrače+Ka-plastový kryt na zadnÍ stěrač


Fórum KA I Stěrače+Ka-plastový kryt na zadnÍ stěrač

Informace o modelu: Ford KA I



2008-05-02 18:39:49

Ahoj vsichni....chci se jen zeptat zda nevite kde nebo nemateli nejaky odkazy na kryt zadniho sterace na netu?nemohu ho najit .moc dekuju

2008-05-02 21:33:55

Pokud myslíš jen tu malou krytku, co je přes matici, která drží ramínko k hřídeli motorku, tak nevím jestli ji na netu najdeš. Je to je originální díl a pro ten budeš muset osobně k Fordům. Můžu ti usnadnit pátrání tímhle katalogovým číslem Ford: 1058610. Cena je 169,- velkých korun českých. Pokud se nepletu v tom, že ta krytka má být na Ka.

2008-05-03 18:53:08

Moc dekuji ale tu krytku na matici mam....potrebuju primo ten plast na sterac ....ale i tak dekuju.ja si to myslela ze budu muset do prodejny ...mejte se hezky

2008-05-07 21:01:00

ahoj, tu packu ktora to všetko kryje, zoženieš na každom vrakači ford za par kč

2013-04-28 20:37:51

Problém se zadním stěračem u mého Káčka Nefunguje mi zadní stěrač. Teda abych byl přesný, on občas funguje, ale je to velmi zřídka. Nejdřív jsem myslel, že nejde, ale pak při jizdě z ničeho nic začal stírat a nešel vypnout. Chvíli jsem rumploval s páčkou, až se zastavil. Nyní se stane, že občas jede, ale je to opravdu spíše sporadicky, že to náhodou zkusím a jede. Většinou nic, ač s páčkou hýbu, jak chci. Z toho, že nešel předtím vypnout usuzuji, že motor i vedení je v pořádku. Myslel jsem, že je to páčkami, ale pak je mi divné, že i když s tím mávám, jak chci, tak se to nepovede a pak třeba jednou jo. Takže mě napadá nějaké relátko. Je to možné? Kde je podle vás chyba? Díky!

2013-04-29 10:18:25

the_miracle: Vypadá to na to, podle tvého popisu, když nešly vypnout, že problém bude s těmi páčkami pod volantem. Pokud ano a chtěl bys je pořídit nové, tak dej pozor na to jaké. Jsou čtyři různé verze. Je verze obyčená a verze s ostřikovačem zadního okna a obě, jelikož jsou společné s předními stírači, jsou ještě ve verzi bez a s cyklovačem předních stěračů. Nebo-li se liší počtem poloh páček. Pokud by to byl problém s relé, bylo by to horší, protože podle elektrického schématu z chytré brožury "Jak na to", je toto relé součástí modulu GEM. To schéma si můžeš stáhnout ze sekce "Manuály" a mělo by být stejné jako na Fiestu.

2013-08-19 21:18:48

Ahojte. No ja mám zas iný problém zo zadným stieračom. Ide o to,že na kufri ako sú tie tri kontakty tak mám na 1 aj 2 z ľavej strany stále prúd a fakt neviem či to tak má biť alebo nie. Stierač nejde , tak som myslel že je v p****i motorček , ale keď som ho napojil na priamo tak som zistil že ide. Motorček stierača je ukostrený cca 10cm káblikom o kufrové dvere. Spolu s kamarátom sme nevedeli nato prísť , ako to má vlastne fungovať , keďže sme premerali aj káble čo idú od kufra-tie čo sú na kufrových dverách- tie pružné kontakty či ako to nazvať. Nechápem že načo vlastne idú do motorčeka dva káble , a ako som povedal na kasni je 12Voltov na oboch tých kntaktoch , čo som spomínal na začiatku. El. schému som pozeral , ale priznám sa som z elektriky jeleň ,absolútne tomu nerozumiem hoc pozerám ako len chcem. Ak by dakto vedel poradiť budem rád. Ostrekovač ide , len stierač nie. Aspoň keby som vedel , či na oboch tých kontaktoch má byť 12 volt , či nie... Ďakujem za každú radu.

2013-08-20 02:33:30

medved76:

Myslím že stĕrač, má přívod u střechy do dveří takovým gumovym krkem. Jestli tam nemáš přelomený kablik.

Provĕř to tam jestli to tam není

2013-08-20 09:38:03

tomenzino: Nazdar. Asi myslíš ten gumový "husací krk" , ale v tom ide len hadička na ostrekovač-nič viac. Ako vravím,kontakty to má keď si pametáš prvé Favority , ale tie mali na kasni/zadné dvere 4 kontakty a keď sa zadné dvere po rokoch na pántoch "povolili" tak preblikávali hmlovky a spiatočkové svetlá. Na Kačene sú tie kontakty 3. Ak idem sprava po kontaktoch , tak prvý sprava je ohrev zadného okna 2 alebo 3 je na ten stierač-možno oba sú na stierač. Len ako som písal na oboch mám +12Volt a to neviem či tak má byť alebo nie.A z tých el.schém som vedle jak ta jedle.

Komplet káble sú v poriadku čo sa týka "vodivosti" len neviem prečo je na oboch 12 Volt , bez toho aby som na páčke pri volante niečo stisol...

2013-08-20 18:20:25

medved76: Ještě si zkontroluj, jak jsou napětí na kontaktach při různých polohách přepínače stěračů Na jednom musí být napětí trvale kvůli tomu, že slouží pro doběh stěrače do koncové polohy po jeho vypnutí. Na dalším se má objevit po jeho zapnutí. Na třetím, jestli se nemýlím je napájení osvětlení SPZ. Konkrétní pořadí kontaktů bohužel nevím.

2013-08-20 20:49:50

petrdepo: ahooooj petrdepo. Napájanie na SPZ je v inom zväzku káblov. Ako som vravel pravý kontakt z tých troch je vytápanie skla v zime a ten kontakt,teda aj ohrev je funkčný-samozrejme po zapnutí tlačítka.

Ohladom tých dvoch kontaktov - OK , pozrem nato ako sa to chová ... Ale už konečne chápem , načo tam idú dva káble s + napätím. Už len prísť na to ostatné a bude dobre. Zatiaľ je to tak ako som spomínal predtým , teda v oboch kontaktoch z ľava je +12Volt. Dík za radu , uvidíme ako to dopadne ... Ináč kačička ide ako swiss hodinky.

No a ešte som kúpil priateľke také tiež malé milé autíčko Nissan Micru K11 , a aj tam je problém so zadným stieračom,ale tam je to jasné , ja v p....i motorček , ale na ostrek stierač ide. Ja s tými stieračmi furt dačo mám.

2013-08-21 17:09:51

medved76: Také můžeš mít problém (a to bych ti nepřál) s vadným přepínačem stěračů. To by se dalo zjistit jen přímo v konektoru u něj.

2013-08-21 18:04:03

petrdepo: No a to napadlo aj mňa , a to bude asi aj problém. Preto je stále na kontakte +12 Volt aj keď tam byť nemá. Pozrem nato , len akosi času je málo. Ak by to bolo v tom , tak uvidím čo ďalej. Videl som , že si v príspevku vyššie písal že tých "páčok" na volant je viac druhov,podľa toho či sú s tým a s tým ... Uvidíme. Čo už.


Odpovědět