Fórum - Téma


Startování+Transit-problémy se startem


Fórum Transit (obecně) Startování+Transit-problémy se startem

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 4  5  6  7  8

2014-12-22 09:50:54

godzilla: Mi jde hlavne o to zda muzu se seslapnutym pedalem plynu startovat.

2014-12-22 19:24:01

Taky to tak mam, ale už je mi to jedno, přes zimu s transitem nejezdím a v létě to chytá v pohodr i se slabší baterkou

2014-12-25 10:35:54

godzilla: na padání nafty mám instalovaný el.mag.ventil = mám vyeliminován problém za pár kaček jak jsem uváděl dříve-nevím jestli ten odkaz dám správně:

http://www.fordclub.eu/fo...select=41841#message41841

2014-12-25 12:11:06

godzilla: Nafta urcite nepada,dnes start po 10 dnech pri teplote +4 a na jedno protoceni motoru chyta.Pri teplotach pod nulu jak jsem psal drive take ihned hned chytne,ale zdechne.Nedocilim toho,abych drzel klicek a starter tocil.Jakmile kratkodobe chytne starter jakoby se odpojil.

2015-01-01 17:15:32

Ahoj prosím někoho o podporu. Transit náhle stratil zřejmě kompresi a nestartuje ? Odzkoušel jsem snad už vše mimo rozvodů.Je možné že přeskočil rozvodový řetěz ?

Transit 2.0 Duratec

2015-01-03 19:45:47

sabat: Ahoj,zdechl a teď točí jako kdyby neměl komprese?

2015-01-03 19:58:14

lubik: Ahoj,mám to úplně stejně.V létě chytne na převalení,ale jak to padne k nule,a nejlépe i s vlhkem,tak chytne na škrtnutí,ale hned chcípne.A takhle několikrát.Start s plynem není hlavně pro naftu nic moc a mě teda ani nepomáhá,jen k většímu obláčku když už blafne. :-D Startérem to neutočíš,neb ho odpojí čidlo otáček.To je tam proto,aby byl startér,,blbuvzdorný" aby si ho člověk nespálil když by start trval i po tom co motor chytne.Padání nafty by za tím teoreticky být mohlo,ale je to dost nelogické,když v zimě nafta houstne,tedy by se neměla tak snadno stáhnout zpět do nádrže.Chtěl jsem zkusit před startem napumpovat na filtru,ale nějak mi nemaká,nebo to plné je.

Leo
Leo
2015-01-03 20:18:46

Pro ty co hledají chybu jinde: Moc se mi líbí, že s příchodem zimy řešíte klasickou potíž ujetého motoru co má už menší tlaky. (Když se teploty přiblíží nule a níže). Když starter svižně točí, filtr paliva je plný nafty pak další problém jsou nežhavící žhavicí svíčky či svíčky jedné u modelu do 99. Model s jednou svíčkou, má na předních prsou propojku která po propojení posílá proud do relé žhavicího při každém startu. Tím se vyřeší potíž, že relé žhavicí zapíná až hodně pod nulou ale auto chytá jen nad nulou.

2015-01-03 20:48:36

leo: Mám 05 s lehce přes 200tis km,z toho skoro půlka je mých.Opravdu není utahaný a bylo to stejné už i po novych svíčkách třeba ve 125tis.Jak říkám,chytne zdechne,když se jen trochu ohřeje,stačí pár minut a chytá líp jak nový benzíňák.Na cinknutí.Když je motor bez komprese,tak studený a popř bez žhavení fakt nebude snadno chytat a vzápětí hned chcípat.Když bude bez komprese,bude potřebovat dlouhý start,aby trochu komprese nahonil a pak třeba chytne.Ale to je spíš problém třeba ducata :-D :-D :-D

2015-01-03 21:57:18

a víš jistě že to mělo těch 100 když si ho kupoval, jak to bylo staré, kámoš posílá dodávky po 4 letech s 500 000 km pryč, to že za týden stojí na bazaru se 150 je věc jiná...

2015-01-03 22:36:06

blackbirdsc35: Přesně tak závadu jsem již odstanil : Studenej motor bylo kolem mínus 13 otočím starterem třikrát se to protočilo a pak bez komprese, seknul se napínák rozvodů a přeskočilo to až do polohy kdy byli všechny válce v dekompresi. Závěr: komplet odlakovaané vstřiky,kontrola žaviček a na konec nové nastavení rozvodů a to vše venku na stojáka v mrazu,dešti a ve sněhu

2015-01-03 22:48:23

extremehany: Bylo to v rodině chlapa na vozíku i čelem.Auto občas na dovču,po doktorech atd.Kámoš má služební vito,nemá ani dva roky a najeto asi 480 000km.Jasné že není problém aby auto mělo najeto,ale když už má,je dost ukazatelů které to řeknou.Ale komprese by se po mých dalších 100tis km výrazně zhoršila a tohle vypadá že je neměnné.Pokud by to chytalo blbě třeba čtyři roky zpět,tak dnes už by to nechytlo.Další věc je,že komprese,horem nebo spodem utíkající by se dál podepsala.Žral by olej jako vzteklej atd atd.Až budu mít dlouhou chvilku,přetahám vedení do hadic,aby se neřeklo a pokud se nic nezmění,zbydou jen špatné možnosti.Vstřiky,nebo čerpadlo.

2015-01-03 22:53:34

no já bych poměřil vstřiky na přepadech, furt je to nejjednušší a zjištíš tím poměrně hodně

2015-01-03 23:01:12

extremehany: Tak určo bych to někde nejprve nechal testnout,Na test vstřiků či čerpadla bohužel vybavení.Ale ty hadice vyměním stejně. :-D Stejně musím přepracovat zapojení druhé nádrže a ještě jí trochu zvětšit,tak když už do toho polezu....

Leo
Leo
2015-01-04 11:22:14

blackbirdsc35: V tvém případě bych nechal dělat test vstřiků. Když mám podezření, že motor nemá palivo nebo správně rozprášené zkusím jestli nechytá na čistič na brzdy. Nesmí se to přehnat Někdy přidřenými vstřiky provzlíná nafta do rána motoru a pak ten první start je spíš na vzduch než na palivo a ve filtru paliva to přitom vypadá že nic nechybí.

2015-01-07 08:04:17

Při startech v nízkých teplotách mi pomůže přettlačit páčku na čerpadle, kterou normálně ovládá přes lanko parafinový termostat. Ten váleček s parafinem jsem měl špatný tak jsem ho vyměnil. Nevím jak to seřídit. Zdvih toho válečku je malý. Pokud tu páčku přetlačí někdo při staru rukou víc chytne bez problémů i v mrazu.

2015-01-07 11:25:05

dablkab: V jednom transitu jsem viděl udělanou prasárnu... Tento přidavač se mu pokazil,a nechtělo se mu utrácet za nový,takže starý vyhodil a od čerpadla natáhl bowden z kola,ten protáhl do kabiny pod palubní desku a vlevo pod palubní deskou vedle páčky otevírání kapoty měl přehazovačku z kola - při studeném startu zatáhl,nastartoval a pak vrátil páčkou zpět Ovšem fungovalo to spolehlivě

2015-01-07 12:18:03

jiray: Tak ona to není ani taková prasárna. Ale použití již vymyšleného a to třeba z T148, Š706 či V3S Je vidět, že si uměl poradit a za pár korun to dát do funkčního stavu

2015-01-07 12:40:40

Teď to řešíme podobně, jeden to přetlačí a druhý startuje. Je mi ale divné, že i když ten termostat funguje jak má k nastartování ten jeho zdvih nestačí. Potřeboval bych aby mi někdo poradil jak správně seřídit to lanko, které tu páčku přetahuje.

2015-01-07 19:00:08

povadi: Správně, za našich mladých let se tomu říkalo přesuvník vstřiku.

No a jakej měla tempomat avie, taky lanko a páčku od přehazovačky


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8