Fórum - Téma


Startování+Transit-problémy se startem


Fórum Transit (obecně) Startování+Transit-problémy se startem

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2012-12-08 18:41:30

pulec491

Rozumim ti co máš na mysli. Bohužel to tady tak nejde.Proto ten nick musíš třeba zkopírovat . Ale mohl jsi se vyjádřit, do tématu co komu chybí tady na webu.Tak jsi mohl připomínku napsat.Vlastně ještě můžeš.

2012-12-08 19:09:30

čau extremehany , už sam tady zas dlouho nebyl :) , já to typuji na ten žhavič do nedávna to chytalo na drc dokud to nepožadovalo žhavení , ale jak má žhavit tak se mu prostě nechce už loni to dělalo. Volal sem známému a at nejezdím že to bude žhavič , at si na jeho méno vyzvednu nové v xxxxx a lupnu je tam. Tak uvidím. Skusím to v pondělí pořešit

2012-12-09 20:43:11

Ahoj, měl bych takovej spešl dotaz..Koupil sem v srpnu Transit 2.4 di 66kw 9 míst, rok výroby 2000 švýcarsko dovoz...Začalo tuhnout a přišlo jednou za měsíc, že jsem nemohl nastartovat, pravděpodobně špatná baterie...to pak celou dobu auto startovalo bez problému...Ted jsem tam před měsícem narval velkou baterii z Iveca a auto točilo bez problémů...teď sem nechal repasovat vstřiky, který prej jenom kapaly, ale auto jede furt stejně, potom sem musel nechat servisák dát pojistky na správný místo, protože jsem je omylem zpřeházel a svítila mi ručka a abs...v servise vše zpřeházeli, vše zhaslo a ok..pak mi klient volá, že auto zdechlo v jižních čechách, takže odtahovka...v servisu zjistili že blafla pojistka na první pozici 20ampér...mysleli si ze to vyresili a po pár kilometrech pri vyssich otackach asi prepeti a zase prdla, proste auto chcipne znicehonic..., vymena pojistky 20 a a zase všechno jede...nevíte co tomu může bejt? je to závislý na otáčkách...cca přes 3000 ta pojistka prostě prdne...dedukoval sem sám jako laik a zkloubil jsem pár názorů a přišel k doměnce že by to mohl být regulátor napětí alternátoru...alternátor vypadá že ani moc nedobíjí, tak přemýšlím že bych koupil nějaký repas...taky přemýším jestli to neni baterkou, jestli baterie z iveca nevypaluje pojistku...dnes pri cestě na chatu jsme objevili že vyskocil chladič a ten pritlačil hadičky od egr k řemenu a ty se přeřízly, nevím kdy se to stalo, ale všimli sme si toho až dnes...strýc to spravil kapesním nožikem a od té doby mi auto nechcíplo..ještě se zeptám jestli nemáte někdo levně diagnostiku na stav autobaterie...nechce se mi za ni uplně vyhazovat peníze...mám tam dvě..asi původní motorcraft a vzadu 100ah z iveca...

2012-12-09 20:54:44

zajimavej problém z pojistkama , ale diagnostiku baterky bych neřešil , před zimou vždy zastavím u nějakého prodejce autobaterek a jestli mi udělá měření baterky abych nemusel mít obavu z -10 až -20 stupnu abych nastartoval , udělá měření (diagnostiku) a řekne jestli ok nebo špatny a jedu dál , za proměření autobaterky mi nikdo zatím neřekl o korunu tak mu stejnak dvacijáša dám a hotovy vyřešeny

2012-12-09 21:48:21

díky za radu...mě právě známej řekl, že zátěžovej test baterky stojí majlant

2012-12-09 21:53:56

NitramStehovakApurk - prodejci autobaterek tenhle měřák mají , to je jejich práce , jinak autobaterka má životnost max 5 let , pak je po ní houby

2012-12-09 22:24:08

nesouhlas:

1. měřák baterek sice stojí cca 5000 Kč, ale její měření je opravdu pakatel, většinou vážně nic nechtějí, oni ten měřák potřebují na reklamace apod...

2. baterky vydrží i mnohem dýl na benzinovym mendeu jsem ji měl 12 let a točila jak drak i když loni auto stálo od ledna do skoro konce února, chtlo hned na první převalení a otáčky měl startér pořád jak vlétě...

2012-12-10 20:46:00

12let baterka to si mě fakt rosekal a okamžitě to smaž

Leo
Leo
2012-12-10 20:55:43

Caspr já se ale musim extremehany opět zastat. Na vozech subaru je v 10 letech v nejlepší kondici.

A třeba na mém MB 290 TDi baterie vyrobená 1997 po 13 letech provozu fungovala spolehlivě, akorát půl hodina Webasto pak start v - 20C už dala tak tak. Zabil jsem ji já, až když padnul motor a s autem jsem téměř rok nejel.

2012-12-10 21:13:17

caspr: nemám důvod to mazat, když vím že tak dlouho tam byla a řekl bych že stále je...

2012-12-10 21:19:05

Leo- tak autobaterky ktery vydrželi víc jak 10let byly takzvany asfaltovky stary dobry baterky. Kvalita je už dávno v prdeli , všechno má životnost naprogramovanou , dokáže se přesně spočítat jak co dlouho vydrží a tak se to i vyrábí , je jasny že baterie kterou koupím za 2000tis/kč vydrží dele jak ta za 1000kč ale někdy to taky nemusí být pravda , vše se pajcuje v číně a my jim za to platíme

2012-12-10 21:21:20

on taky bude problém v tom jestli najedeš 10tis km ročně nebo 100tis ročně , já sem círka na 45-60tis ročně to je taky rozdíl

2012-12-10 21:29:41

caspr: 30 - 50 000, prostě 12 let vydržela, nemám důvod se s tebou hádat, vím jak to je...

2012-12-10 21:37:43

já sem teda smolař a dýl jak 8let mi žádná baterka už nedrží , beru v potaz protože auta osobní kupuji bazarem a to osobáky ,co 3roky a pak to házím na aukro od určité doby za 1kč a když my v tom umřela baterka tak podle štítku měla max 6-8let a pak umřela.tranzit má ted 4roky baterku a je ok , takže za 2-4roky se rozsoudíme

2012-12-10 21:40:23

záleží jaká je to značka, kapacita a podobně...

Leo
Leo
2012-12-10 21:57:31

No to je právě ono. Koupíš kvalitu ale ona už to dávno nejni. Já dva roky montuju zákazníkům co chtěj kvalitu Varty. Po nabití. Změříš novou 12,8-9V po roce 12,5V po 2 12,2V jsem z toho smutnej. Tak jsem na zkoušku vzal Exide, výrobce německo v testech jedna z nejlepších, nová po nabití 12,6V a jseš smutnej rovnou. Tak jem vzal batrku který sem se vždycky smál co červeného futrálu se týče. Byla z favorita co 2 roky nejel pak přes zimu zmrzla, používám ji jako startovací v bazaru, tak dost trpí. Je ji 6 let a po nabití má 13V TOP LA se jmenuje a smekám klobouk. Náš východní slovinskej bratr se snaží(nebo snažil před 6 lety).

2012-12-13 09:16:23

Tak mám snad vyřešenej problém . Mekánik mi vyměnil všechny 4 svíčky, 2 v pr***i a 2 prej dokonce nějak zkratovaný, takže ještě přepálily kabel co je napájí. Včera jsem to zkoušel když u nás bylo celej den tak -7, žhavil cca 5 vteřin a pak blaf na 3 otáčku. Kéž by mu to vydrželo i v -20 :)

2012-12-13 23:23:14

chtěl bych podotknout že základem startu není jen autobaterie , autobaterie může být super ale když je starter zanešenej a propálenej tak startu to nepomůže , stačí vytáhnout starter a repasnout a a pak sou starty na drc pokud vše ostatní jede na 100% starter je základ

2014-03-08 17:24:55

Ahoj. Prosím o radu kde sehnat EGR ventil na Transita 2007, za co nejrozumnější cenu. Díky moc za rady.

2014-11-30 23:23:34

Zdarec pánové,tak jaký je tedy konečný verdikt?Mám 2.4TDE 85KW 2005 a taktéž řeším první studený start.Jako v tom videu.Na škrtnutí chytne,chcípne a tak několikrát a množství pokusů roste s klesající teplotou.Nové svíčky,beze změny,nový palivák,beze změny.Koupil jsem relé žhavení,ale idioti ve fordu se zapoměli zmínit že jsou tam dvě stejné.Dal jsem nové a nic.Vyměnil nové s tím druhým,nic.Mám si zbytečně koupit i to druhé nové?Co čidlo teploty?Mohlo by tam být čidlo které by řeklo žhavení že má makat???Pokud by někdo měl konstruktivní nápad,prosím sem s ním.Keců o filtrech,svíčkách,baterkách,suché nádrži apod.mě prosím ušetřete. :-D díkes


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8