Fórum - Téma


Startování+Transit-problémy se startem


Fórum Transit (obecně) Startování+Transit-problémy se startem

Informace o modelu: Ford Transit


1  2  3  4  5 ......... 8

2012-05-19 22:01:21

Zdravím! Pánové řeším trochu jiný problém, ale také související s prvním startem - jedná se o T330 2,4 88kW.

Po stání delším než 7-8 hodin sice bez problémů nastartuji, ale okamžitě po roztočení do vyšších otáček má motor tendenci chcípnout. Podle všeho jako kdyby nejel na všechny válce(zůstává za mnou "pěkný" bílý mrak)... někdy to trvá padesát metrů, někdy půl kiláku co je potřeba to podržet ve vyšších otáčkách, ale na prokluzující spojce, aby nešel do záběru (jinak zdechne)..... jakmile se chytí, není problém jet v plném zátahu, s těžkým vlekem.. prostě jako normálně. CO myslíte že by to mohlo být? Vstřiky, čerpadlo.... ? Díky za každou radu....

2012-05-19 23:59:39

prokapávající vstřiky

Leo
Leo
2012-05-20 15:31:54

Poly, přečti si jden z mých předchzích příspěvků o VP 44. Já vidím chybu taky na nedostatku nafty, to je ten bílý kouř. Ale ne ve vstřkách. To by to nestartovalo hned kdyby to jima vykapalo. Podívej do filtru kolik tam je nafty před startem a upust ho spodem do skleničky ať vidíš tu kvalitu čím ho nádrž zásobuje. Bude to přicpaným filtrem, netěsností systému, opotřebovanost VP 44, přidřené podávací čerpadlo když ho to má, po nárazu ohnutý sací koš,a profouknout hadice, něco z toho.

2012-05-20 15:48:27

Díky Leo... zkusím se mrknout na to jak to vypadá s naftou a pak budu hledat dál... Tajně doufám, že generálka VP 44 ještě chvilku počká... uvidíme:/

2012-12-02 13:34:26

ahoj, vyměnil jsem starého transita za 2,4 , 88Kw, rok 2000 a syčák nechce po ránu startovat. Kontrolka žhavení zhasne po cca 2 vteřinách, ale měřil jsem a žádnej proud ke svíčkám nejde. Píšete tady, že tyhle motory by měli startovat do -5 bezproblémů bez žhavení tak nevim. Na tachometru ma 230 tisic, kolik má ve skutečnosti netušim. Natočim ho na několikátej pokus, ale vůbec se mu nechce a po nastartovaní se chová jak klasickej starej diesel, když se ohřeje tak chytá bez problémů. Dal jsem novej filtr, do nádrže nalil tady doporučovanej čistič trysek, ale nejel jsem jen asi 20km. Dnes ráno žádná změna. Zkoušel jsem propojit žhavičky natvrdo drátem s baterku, ale akorát to zajiskřilo, neco cvaklo v ty krabičče s pojistkama u motoru ( žádnou spálenou jsem nenašel) a od te doby už to nejiskří - nevim co jsem tam odpalil. Je u tohodle modelu rozumné dělat žhavení na čudlík jak u starejch chrchel? Popřípadě ještě prosím o radu jak se dostatnu k žhavičkám abych je vyzkoušel. vidim jen tu jednu vepředu a ani k té se pořádně nedostanu. Dík za rady, Kuba

2012-12-02 13:44:13

já to měl taky. Bylo to vstřikama a taky k tomu špatnejma žhavičkama ale ty ted stejně nežhaví. Prostě ten vstřik jeden spíš kapal než aby rozprášil a dva ostatní na tom nebyli o nic líp. Což dělá při tom startu hodně. A na nějaký sajrajty nalejvací do nádrže moc nevěřim stejně. Málo muziky za hodně peněz.

2012-12-02 14:15:39

1. no to sis moc věkově nepomohl

2. těm najetym kilometrům zvlášt pokud je to skřínák bych nevěřil

3. bacha na to přímé propojení, některé žhaviče jsou na 8V !

4. viděl bych to též na vstřiky - když chytne hulí ?

5. na auto máš dle zákona půl roku záruku na skryté vady

2012-12-02 14:34:32

No pak když chytne tak jede jak drak. Ale zkusim tedy ty vstřiky vyndat a odvezu je ke znemamu ať je zkusí. Tak ten sajratjt stal 140 korun, to už mě nezabije a třeba to trochu znat bude.

extreme......no věkově ne, ale výkonově a velikosti je to jina liga :) krom toho žlutáka jsem měl sice moc rád, ale ještě tak rok a počítám že by se v půli zlomil, to bylo sežrany jak prase. je to zas devitimistnej bus před 3 roky dovezenej německa. tak ja se ještě na to žhavení pozeptám mechanika od forda. jo když chytne tak kouří a smrdí jak ten starej.... tak záruky neřešim, počítal jsem s tim že si kupuju starej vrak. Hned po cestě domu se mi rozpad ten hydraulickej valeček na spojce,,,tak jsem si řikal to to s tou spolehlivosti pěkně začíná :)

2012-12-02 15:23:59

tož pokud hulí, smrdí a blbě startuje tak to budou vstřiky

2012-12-02 15:35:08

to mě taky, pač k****ti od forda tam nemaj doraz. takže to prošlápneš a vytrhneš to.

2012-12-02 18:45:58

pulec...a jak se tomu da dobudoucna zabranit? Prosimtě a jak jsi z toho vyndal ty vstřiky? to musim sundat ten plastovej dekl nahoře na hlave? Nebo to už je ventylovy viko? Jsem byl teď za čerpadlářem, jestli s tim má nějaký zkušenosti a ten mi řek ať si nejdřív udělám ruční žhavení a pak uvidíme, že vstřik by se projevoval pak i během jízdy zatepla. Ale nevim, taky bych to videl spíš na ty vstřiky...jen je vyndat :)

Leo
Leo
2012-12-02 23:19:28

Kraalik, u tohodle motoru vadný vstřik dělá v prvopočátku jen to že po ránu to chytne na 3 válce a po chvíli se 4 přidá je to vidět na tlaku vzduchu co jde z výfuku. Je to k nerozeznání od vadné žhavičky ta to udělá uplně stejně.Podle toho co píšeš, máš spíš špatné 3-4 žhavičky. Musíš sundat plastové sání jinak je nedokážeš vyměnit. Jejich životnost je kolem 250000km. Ten poslední šroub vzadu je trochu porod ale jde to když nejsou zarezlý a neutrhneš je. Jestli Ti to žhaví na přívodu poznáš přeci nahoře u té matičky kde z jednoho kabelu se stanou 4. V návodu je komplet seznam pojistek i relátek tak jde zjistit co jsi odpráskl. Jestli to je žhavkama poznáš jednoduše, zapáliš noviny a přiložíš opatrně k rozpojenému sání, druhý zastartuje motor nasaje oheň a hned běží, tak to nežhaví. Tuto poslední informaci nedoporučuji zkošet nesvépravnejm a nešikovnejm! Když to nebude žhavkama tak vstřiky nedoluj, nech to na čerpadláři za pár minut je má venku.

2012-12-03 09:29:42

já si to nedělal. Dělal mi to známej co to dělá. A jelikož byly žhavičky zašprajcnutý v hlavě tak se mu jedna protočila, tak musela hlava dolu a odvézt to soustružníkovi, který to vydoloval ven. Tak ty vstřiky se mu pak dělali dobře, akorát sundat vejfuk byl prý porod :). řeším s tím ovšem teď takový problém že to nejede jako dřív. Založil sem tam na to téma kde to popisuji a nevíme si s tím rady co by to mohlo být.

2012-12-03 10:26:54

novinama ? si prase nebo co ?? kdyžtak bych vzal třeba PB hořák

2012-12-03 12:02:37

zdravím všechny diskutující na stránkách Fordclubu.eu ......., odpovídáte-li v diskuzi na nějaký příspěvek, nezapomeňte před odpověď napsat, komu odpověď adresujete ....... věřte tomu, že se tím diskuze ohromně zpřehlední ...... díky za pochopení,

Leo

Musím to psát pořád dokola?

2012-12-03 14:26:16

Extremehony. Ty jsi takový učitel. Co když ho nemá? Mlčeti zlato. Hezký den.

2012-12-03 15:10:43

1. nepč mi přezdívku

2. určitě se dá pučit

3. ty bys svému motoru dal nechat dýchnout noviny, ktery produkují popel ?

2012-12-03 17:23:43

cca 20let jsem takhle startoval auta v práci. Abys koukal jakými spůsoby. Za zadkem linku a musels a byl jsem sám. A ničemu to nevadilo. Na motoru 700 000km. Tak že asi takhle. Tě vidim jak ti firma koupí plyn hořák.

2012-12-03 18:10:41

no jo, tak to je pak špatné já mám na všech autech bufana, takže studeny starty nějak neřeším :-D

2012-12-03 18:23:42

no tak jsem dnes jeste zkusil do sani pred turbo vrazit horkovzusku,,ale zadna zmena. volal jsem tomu mechanikovi od forda a ten mi zas tvrdil ze tyhle motory maj zhavit uz pri +10...pocitam ze o tom asi neco vi.,, tak bude problem v tom ze nejde proud ani k tem svickam.... no nic,,dohodli jsme se ze mu to pristi tejden odvezu a zkusi nejdriv udelat ty zhavicky a pak kdyztak vstriky...pak dam vedet jak to dopadlo


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8