Fórum - Téma


Startování+Transit-problémy se startem


Fórum Transit (obecně) Startování+Transit-problémy se startem

Informace o modelu: Ford Transit


1  2  3  4  5 ......... 8

2012-04-24 16:01:01

Zdravím, už jsem tu něco pročetl a řešilo se tu pomalé točení startéru. Mám jiný problém. Je to asi rok, co jsem to pořídil, jedná se o T350 125, je to 2.4l. Měl najeto asi 190tis, dřív to taky občas udělal, že když to dlouho stálo (přes týden nebo dva) tak to na prvně třeba jen tak zakašlalo a napodruhé už chytl normálně. Na podzim jsem dal nové baterky (74 od varty) ale poslední dobou mě to už nějak přestává bavit, stačí aby stál dýl jak 2-3 dny a první start se jeví jako by neměl naftu. Zaškytá, zakouří a zdechne. Napodruhé už třeba chytí, pak stačí třeba jen popojet 100m, zastavit, naložit a blafne okamžitě bez žádných těchto příznaků. Co se s tím může dít? Zpuchřelé gumičky a padá nafta? Jinak motor jede jako drak, žádný problém.

2012-04-25 16:59:11

ještě jsem zapomněl podotknout že je to r.v. 2002 a bylo to v podniku, garážovaný a mělo to pravidelný servis. Ale včera mi to po 3 denní odstávce nechtělo chytit ani na po čtvrtý. Tak jsem nažhavil bufíka na 5 min a už dobrý. A ráno zas taková zima není aby to bylo žhavením. V zimě to chytalo vcelku slušně.

2012-04-26 23:03:12

těsnění pod hlavou nebo padá nafta

2012-04-27 17:28:07

Extremehony co to píšeš, ten člověk má evidentně žhavky v p..... , víš co dělá auto s hlayvou??? Nestraš ho, hlavně aby se podařily vyměnit. Vždyť mu to startuje když zatopí do vody, má pouze pryč svíčky Jinak problém nemá dle vyjádření. Ahoj JYRYK A napiš jak to dopadlo človíčku.

2012-04-28 09:39:11

Je to možné, já jsem se s tím ještě nesetkal. Taky jsem koukal že jsem napsal do názvu tranZit a né traSit . Zkusím toto a pak sem hodím info. Dík za radu.

2012-04-28 21:49:22

moderní motory mají poměrně slabou kompresi ale extrémní expanzi, proto při studených startech pokud je hlava pryč, tak to nechce chytat. podle mě by to při těchto teplotách mělo chytat i kdyby žhavky byli v prdeli...

2012-04-29 00:36:59

A díky tomu jsou náročné na žhavení, Neboť nemam tlak, potřebuju svíčku. No nic. Hledej svíčky. A při dnešních kvalitách, klidně vydrží prd. Změřit a když tak jít dál. JYRYK

2012-04-29 02:40:53

pulec491:

Ahoj,jen si tady tak čtu,a tvůj problém co popisuješ mi připadá jako ten můj který jsem měl sice na Mondeu

ale to je asi jedno.Jak to stálo dýl jak jeden den někdy ani ne tak to nechtělo chytat. Popisuji problém také čistě jen při startu jako u tebe.!

Jinak to jezdilo normálně nekouřilo!

Nejdříve jsem zkoušel něco sám ale marně.Pak servis.

Měl jsem to v servise několikrát za sebou.Začali filtrem nafty,snímačem polohy vačky který mi ze zoufalství dali zdarma,EGR ventilem který mi vyměnili v záruce a proměření žhaviček a tak podobně.

Vždycky to 3dny jezdilo pak to třeba nechytlo nebo chytlo prostě různě.

Jestli tě to zajímá a chceš dát nějaké koruny zajeď na Diag. do Forda,ať ti změří jestli ti dorovnávají vyvažují vstřiky při nastartovaném motoru.Pokud ne je to tím.Ale je to pravděpodobné protože pokud použiješ Bufíka vstřiky se mírně ohřejí a začnou dorovnávat.Pak to chytá.Stejně jako když to nastartuješ tak pak to taky už chytá normálně.

Jestli nechceš na tu Diag.kup si od Firmy STP roztok na čištění vstřiků a dej to do nafty.Klidně dvakrát po sobě dle návodu.Vím že se to nemá nikdo to nedoporučuje ale já to udělal tak jak ti to tady píšu,a od té doby mi to chytá jako švýcary.Takže pokud chceš udělej to. .Potom další možnost když to tím bude a nechceš tam nic lejt tak ten co je špatný vyměnit.Ale to je dražší investice.

http://aditiva.heureka.cz...-diesel-injector-cleaner/

2012-04-29 21:34:08

yto JYRYK: nejeli mi 3 žhaviče ze 4 a stejně to chytalo do zimy v pohodě...

2012-04-29 21:41:05

dělá mi to naprosto stejně jak na videu . No za 1 tis jdu měnit olej tak se vrhnem na ty vstřiky a žhavičky. Zas na druhou stranu v -18 to nastartovalo. Sice se trochu zaškytal ale na první pokus a první žhavení. Nějak mu domluvím

Ford Transit cold start

Startování transita při nižších teplotách. Poradí někdo, v čem je problém, že chytá až na potřetí? že by žhavicí svíčky? Transit r.v.04 115k T350

Transit, ford, badly, cold, start ...

2012-04-29 22:59:24

To extre -No jo, ale ty máš myslím dědka - tedy klasika, nebo TDCi? Já měl i netěsnej filtr to víčko nahoře a to se děli věci. Jsem ortodoxní mercedesák už 37let a na Fordíku získávám stále nové zkušenosti, všechno je jinak, ale on se taky snaží.

2012-04-30 08:07:54

mám, ale auta kterého se to týká, tak to je mercedes sprinter minibus 2 roky starej, a to takovej dědouš není :D

2012-04-30 08:09:03

hele tento problém je ucpanej EGR ventil, přesně toto mi dělala v zimě toyota, po vyčištění což je asi na půl hodinky strartuje jak hodinky ! taky mi ardili, vstřiky čerpadlo a nakonec to byl jen přicpanej EGR

2012-05-02 09:02:01

včera mi to chytlo normálně po 4 denní odstávce. Asi jak je teplo tak to jede. V pátek jsem dohodlej na dílnu se podívat na žhavičky, případně juknem i na vstřiky a na EGR juknu dneska. Díky za typ!

2012-05-02 09:40:13

tak to je EGR, mě to taky chytalo perfektně než spadli teploty pod 5°C, pak to startovalo tak na dvacátej pokus a jak už to chytlo tak to už startovalo normálně

Leo
Leo
2012-05-10 00:22:30

Evidentně padá nafta, v tom případě to mívá i trochu souvislost s plnou či prázdnou nádrží s parkováním do kopce či z kopce. Vyměń nejdřív palivový filtr. Nebo to někde netěsní na hadici či v nádrži. Tyhle motory nemaj tak nízkou kompresi aby i ujetý nechytali trochu pod nulou bez žhavení. Když byl tenhle motor nový chytal bez žhavení i v mínus 20C.Když se ta závada vyskytuje až za tři dny tak přeci nemá z žhavením nic společného. Můžeš přeci do filtru pustit hadičkou vlastní naftu z badasky co přiděláš výš než je filtr a to tě pak přesvědčí čím to je. Na125PS zadokolka je čerpadlo VP 44 a to má v některých případech na palivovém filtru podávací elektrické čerpadlo které nemusí tlčit tak jak má. Jeho životnost je tak 200000km. Dá se tělo filtru vyměnit i za model filtru bez čerpadla ale pak se na počítači v musí smáznout v tvém stroji aby s ním jednotka nechtěla komunikovat. Umí to Čáp ve Vinoři a měli by to umět i v každém Fordu, když teda něco uměj. Egr přeci umírá napořád, či jen nepravidelně. Ale nikdy pravidelně v závislosti na delším stání. Jo ještě se ta mrcha dokáže zavzdušnit přes opotřebovaný vstřiky.

2012-05-12 21:43:23

tak čím to teda bylo nebo v jaké fázi jsi ?

2012-05-12 22:21:50

žhavičky jsme změřili, nejsou nový no , na zimu budou chtít vyměnit. EGR to nebyl tak nevím, teď jak je teplejc a natankoval jsem taky novou naftu tak chytá normálně i když to delší dobu stálo. Blíží se doba na výměnu oleje tak juknem jak jsou na tom vstřiky a projdem hadičky kvůli padání nafty..

2012-05-13 10:17:58

Uvidíš, žhavičky, já to samé. A potřebuju nové těsnění na naftovej filtr a ty autorizovaný mi cpou celej držák filtru za hříšný peníze. Já chci než dvě gumičky a to se jim nelíbí, prej kvůli kšeftu. Někdo už tam něco prasil a já nevim jak má origo vypadat. Jestli placatá nebo plochá. Tak tam něco mam z něčeho a čekam kdy to ta slavná ropa rozkouše.

Nevíte jaký ty gumičky-těsnění tam patří ? 2,0 TDCi mam. Filtr 2mikrony. Případně koupim a rád.

Leo
Leo
2012-05-14 22:44:11

Jasně v květnu žhavičkama. To snad by musel být tak ujetý, že by měl tak malou kompresi jek modely z 2012 co čerstvě z pásu sjížděj. Já je v březnu vždy odpojim a připojim v listopadu na modelech od r.2000-2011 protože to dostal Tranzit ještě blbější relé a to nepozná teplo a žhaví zbytečně celé léto a pak jsou po 5 letech zbytečně Ko, když jinak vydržej 10. Když se Ti nelíbí transití servis zajdi třeba Bosch disel servis kde čerpadla opravují, tam maj gumičky co potřebuješ, jinak kde prodávaj hydraulické hadice maj k tomu téměř všechny rozměry gumiček ale musíš mít mustr nebo rozměr. Jsou na olej ale dávám je i na naftu a bez potíží tráví co na pumpě teče.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8