Fórum - Téma


Motor_Focus I-start


Fórum Focus I Motor_Focus I-start

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3

2014-01-22 10:04:11

Může mít výměna servo oleje s odvzdušněním serva nějakou souvislost s těmito problémy při startech? také to čas od času nechce startovat rovněž focus 1.6 Zetec-S/duratec (2004) FYDD volnoběžný ventil vyčištěný, svíčky cívka nový, kabely v pořádku, podtlakové hadičky vpořádku, baterka perfektní, palivové čerpadlo běží,

podezření je na prasklé svody nebo fouklé těsnění u svodů, zanesený palivový filtr, váha vzduchu.... chová se to jak píšete čerpadlo zabzučí natočí si startér točí a chytne to... přestanu točit startérem a nepřidávám plyn = chcípne to okamžitě. zkouším to po druhé za plynu a nic zas to samé tak zkouším držet motor v otáčkách pod plynem cca minutu a nic zase to chcípne. zkoušim se rozjet popojedu, zastavim, vyřadim, chcípne to, tak to zkoušim znovu a pak se to třeba zadaří a motor s příšernými nepravidelnými zvuky se rozběhnea najednou to drží. při zastavení na křižovatce mam pocit jakoby to chtělo chcípnout protože otáčky nejprve hodně podklesnou volnoběh motor zavibruje a pak zase naskočí vejš a drží. a také mohu potvrdit to cukání při jízdě krokem na jedničku nebo na dvojku. při jízdě není problém. snad jen subjektivní pocit nižšího výkonu.

2015-02-06 22:38:28

zdravim. mam problem s nastartovanim mojho focusa- 1.8 tdci. pri teplotak pod cca 10 stupnov mi startuje pri najlepsom az na druhy krat. pri nizsich teplotach az na 4, 5 krat, myslel som ze to bude starter, avsak, kamarat mi spravil diagnostiku a vybehli tam 4 chyby - P1632 - Snímac/obvod chyb inteligentního alternátoru, P1664 - Rídicí modul vstrikovacího cerpadla – chybná funkce, P0191 - Obvod snímace tlaku palivové rozdelovací lišty – rozsah provozních hodnot, C1300 - Motor čerpadla pro ABS- chyba obvodu. vie mi niekto prosim poradit? vopred dakujem

2015-02-17 05:23:59

Ahoj,potřebuji radu.Asi před měsícem mi nešel nastartovat ford focus-od té dobý zkouším vše co se dá a už nevím.koupena nová baterka,svíčký-na diagnostice nám to ukázalo tlaký-proto se výměnilo nové vstřikovací čerpadlo a stále nejede-trýský jsou v pořádku-poradte prosím,co mám ještě zkusit-děkuji

Jedná se o Ford Focus 1,8tdci

2015-02-17 18:29:43

avonchim: Je třeba po výměně vsřikovacího čerpadla zjistit, zda je správně nasávána dopravním čerpadlem nafta z nádrže (těsnost sacího potrubí a filtr nafty).

2015-06-24 09:45:32

Při studeném startu se startér dlouho točí (cca 4sec.) než motor naskočí. Někdy cca 1-2sec. se to jako přemlouvá jestli chcípnout, nebo se chytnout. Vždycky se to chytlo.

Když to potom chcípnu a znovu nastartuji, naskočí to hned.

Když to startuji za 2 hod zase se to dlouho točí (2-3 sec.) a motor naskočí bez toho přemlouvání a drží.

Mechanik v servisu mi poradil, před studeným startem nekolikrát otočit klíčkem do II. polohy a potom nastartovat. Trochu to pomohlo. Ráno to chytne po cca1-2 sec. a po 2 hod. po prvním startování chytne s jedním otočením klíčkem hned.

Když ale auto jeden den nejede. a příjdu ráno, tak je to jedno kolikrát jsem otočil klíčkem a startuje to tak, jak jsem napsal na začátku.

Měsíc před tím se měnilo palivové čerpadlo. Auto startovalo v pohodě. Po měsíci to začlo blbnout.

V 1. servisu jsem si doplnil klimu a řekl jim, a´t se na to mrknou. Hodili to na diagnostiku a vyměnili svíčky. Auto jsem si vyzvedl druý den s tím, že to několikrát vyzkouší jestli to startuje dobře. Auto jsem vyzvedl nastartoval a startování v pohodě. Druhý den to začalo blbnout.

v 2. servisu to dali na diagnostiku a napsalo to jen chybu v palivoměru. Jinak vše OK. Je pravda, že od výměny toho čerpadlo mi to teď jinak ukazuje, než jsem byl zvyklí.

Svíčky jsou nové originál.

čerpadlo od Bosche

baterka 12V v klidu na volnoběh 14.7v

Volnoběžný ventil jsem vyčistil

Teplota i tlak podle diagnostiky je prý v pořádku.

Poradíte, kde může být problém??

Teď jsem ještě zkusil tu diagnostiku přes přístrojovou desku a koukal jsem, že mi ukazovalo napětí při otočeném klíčku b10,8 a když motor vrčí, nebo jede b13.7

Zdá se mi to málo ale nevím jestli to má vypovídat něco o baterce. Tu jsem měříl a ta ukazovala 12V v klidu na volnoběh 14.7v

2015-06-24 18:06:28

kolokol: Baterka by bez odběru měla mít napětí kolem 12,5V (protože předpokládám, že to je už kalciová). Pokud má kolem 12V, tak už není nejlepší. Pokles při startování na 10,8V by ještě měl být dobrý. Pokud je elektrické dopravní čerpadlo vpořádku, tak by po několika desítkách minut po stopnutí motoru mělo po zapnutí zapalování zavrčet (natlakovat benzín do motoru).

2015-06-24 20:49:49

petrdepo:

Baterka je ještě originálka. Když před startováním klíček otočím do 2.polohy tak to zavrčí. Tím myslím, že to zavrčí i po 2hod. když znovu nastartuji. Když už motor vrčí tak jede bez problémů.

2015-06-24 21:47:13

kolokol: Ahoj, nejde o to kolik ukazuje baterka v klidu, to Ti vůbec nic neřekne A při běhu motoru Ti to řekne max. zda to dobíjí

Změř ji pod zátěží tj.: zátěžákem, nebo zastartuj a druhej ať změří baterku kolik má úbytek. Pak se zaměř na změření tlaku paliva. Nekoukej zda to nějak teče, to není žádné měření jen vaření z vody. nemusí Ti to pustit totiž ventil když je uzavřenej okruh. Jinak jakou jsi prováděl diagnostikou tu diagnostiku? V tom je taky dost podstatnej rozdíl v použité diagnostice. Koukal jsi do akčních členů?

2015-06-24 22:32:48

povadi:

tu baterku jsem měříl i při nastartovaném motoru to bylo 14,7v

Tu diagnostiku jsem prováděl na přístrojové desce. V servisu předpokládám, že jií prováděli na pořádném přístroji. Co mi říkali, tak vše bylo OK, tlak i teploty.

Bohužel teď nemám možnost změřit tlak v nějakem servisu. Je možné to provést nějak po domácku?

A kdyby byl tlak menší, to by potom musel být problém i když už motor vrčí a s autem jedu. Nebo se pletu? Protože když to chytne tak už to vrčí nechcípe, když přidám plyn tak se otáčky zvýší, žádný chcípání. Auto pekně jede.

kdyby byl tlak malý, v čem by byl problém. Čerpadlo? to je nové.

2015-06-25 10:24:16

kolokol: Diagnostika na pristrotovce nema s motorem nic spolecneho Tlak paliva l ze zmerit i doma, ale chce o tom neco vedet. Tu baterku zda je dobra takhle vubec nezmeris. Precti si poradne jak to mas udelat, uz jsem Ti to psal. Nebo to radsi nekomu dej. Bude Te to stat min casu a penez.

2015-06-25 10:56:00

povadi: Tu baterku mi měřil tchán měřákem přímo na baterce. Ty údaje o el. napětí na přístrojovce neberu vážně.

Jak by se projevil nízký tlak paliva při jízdě?

2015-08-14 15:11:33

Ahoj,mám Focus com. benzin 1,6 i 75 KW,r.v.2004,chci se zeptat při prvním startování auta třeba po třech a více dnech mi auto na poprvé chytne ale chvilku se dusí,pak se to chytne a vše je OK. Pak už to startuje celý den dobře.Poraďte kde by mohla být chyba nebo je to normální když vozidlo delší dobu nejezdí. Děkuji předem za radu

2015-08-14 18:12:21

kolokol: Nízký tlak paliva by se nejspíš projevil sníženým výkonem ve vyšších otáčkách. U baterie se měří pokles napětí při startování. Ten by neměl být pod 10,5V. Tebou uváděných 14,7V je jen údaj pro kontrolu stavu nabíjení.

2016-08-20 14:40:53

Ahoj všichni mame Focus r.v. 1999 1.6 včera dojela manželka domu vše o.k rano jsme chtěli odjet ale vozidlo startuje ale ani neblafne,nové svíčky novy zapal.modul,nové kabely kde hledat závadu?

2016-08-20 16:09:52

Zkuste zamknout a znovu odemknout mě někdy zlobí imobilizer a dělá to to samé .

2016-08-21 08:13:21

mám podezření na čerpadlo paliva akorát nevím kde hledat neví někdo náhodou kde je palivové čerpadlo a jak ho demontovat,máme ještě jednoho focuse 1.6 2002r.v tady když otočím klíčem do polohy I. tak se ozve jakoby z motoru zvuk motorku asi čerpadlo no a u tohoto co nenastartuje jenom cvakne nic víc tak s toho usuzuji že zřejmě se jedná o palivové čerpadlo

jo a jedná se o benzínový motor

ahoj Zdendo k vzhledem tomu že ti ještě nikdo neodpověděl tak si musím odpovědět sám sobě neměl jsem čas čekat tak jsem se do toho pustil čerpadlo je vzadu pod sedadlem aby ses k němu dostal musíš sundat nádrž k vzhledem tomu že jsi šikovný tak sis vzal nůžky na plech a vystřihl sis díru nad čerpadlem odpojil hadice vyšruboval uzávěr a byl jsi v nádrži aby jsi dostal celý modul ven musíš sním otočit do prava a je venku to ti taky nikdo nepoví ale tajne to není pak stačí modul rozebrat a jednoduše vytáhneš čerpadílko ven,ještě mě nejde do hlavy když jsem přeměřil přívod tak při zapnutém klíči el.měřák ukazuje jen 9V ale čerpadlo by mělo bít na 12V ale to už si budeš muset opět zjistit sám a hlavně odzkoušet to staré čerpadlo třeba je o.k a je jen problém v el.tak ti přeji hodně štěstí zdenekford

takže čerpadlo jsem vyhodil odzkoušel jede nadále jsem zjistil že v motorovém prostoru kde jsou pojistky byla vyhořelá pojistka č15 vše jsem složil a auto jede,ale je tady jeden problém který budu muset opět vyřešit sám když jedu do kopce tak auto nechce jet čím víc dám plynu tím víc to nejede s kopce jede i když přidám plyn a má otázka zní je to čerpadlem nebo jsem udělal chybu při montážy?Říkám si jestli je čerpadlo o.k proč tedy vyhořela pojistka?Bohužel ani nevím jak to čerpadlo funguje jestli jede pořád stejně a nebo jestli při přidání plynu taky přidá ale to už se tady nedozvím a budu se muset dotázat jinde

2016-08-21 18:11:37

Jenom pro doplnění - motorek palivového čerpadla je vypínán tlakovým spínačem (je součástí čerpadla) a proto se může stát, že se ani po několika desítkách minut nezapne (protože má natlakováno) a začne pracovat až při poklesu tlaku. Normální vypínací tlak je kolem 3 Barů (cca 3 atmosféry).

2016-08-22 14:58:26

palivové čerpadlo sepne krátkodobě před startem,při nastartování už běží pořád palivo které přebývá se vrací zpět do nádrže.

a tlakoví spínač jsem nenašel to si asi pleteš s jiným typem vozidla

jinak auto jsem projel už jede o.k asi bylo zapotřebí to trochu prohnat

2016-08-22 23:00:18

zdenekford: Ten tlakový spínač tam je. Po dosažení 3 Barů vypne. Tak je to popisováno v servisním manuálu. Svým způsobem funguje jako pojistka proti přílišnému zvýšení tlaku vlivem ucpání vratné větve do nádrže.

2016-10-23 16:43:54

Dobry den,potrebuju nutne poradit co udelat s fofikem.vcera dopoledne v pohode startovalo a odpoledne uz si ani neskrtl.baterka ok,benzinu je taky dost,jak kdyby si nechtel vzit stavu Obcas na volnobeh vypadal jak kdyby si pridaval plyn ale nejak sem to neresila....muze to byt neco s pumpou nebo nejakou specialni pojistkou???


Odpovědět

1  2  3