Fórum - Téma


Spotřeba+Transit-kolik vám bere


Fórum Transit V / VE83 Spotřeba+Transit-kolik vám bere

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1  2  3  4

2015-01-23 21:40:16

maiki: Dobrý, jak jsem do toho začal hrabat, tak to nebere konce. Bohužel se mi potvrzuje, že to hlavně dělají nekvalitní prací mechanici a neznalostí. Já bych zajel pro začátek do Fordu na diagnostiku, malá 300, velká pokud je pak něco špatně kolem 1000. Starší fordy maji 20% slevu, na vše, aspoň u Charouze. Mě to kur.ili ve značkové Škodě v Zábřehu a dodnes to nejede jak má a ještě se nekvalitní prací přidávají další závady. Tam nikdy nejezděte, nikdo, zalomili i šrouby v motoru na výfuku. No a ono se to musí spolu sehrát, což by v tom Fordu měli udělat, já jezdím do Šumperka, dá se s nima slušně nearogantně mluvit a dopředu objektivně i o cenách, co, za kolik a můžu si to kontrolovat. Nepadá to nouzového režimu, jestli to nejede nad 80, tak je to možné, to mi dělalo, svítívá ale kontrolka,, smrti,,. Ten Epic to je taky radost. Může to být i nějaké čidlo, stud spoj. To by měli ale najít na té diagnostice, tam múže jít špatný signál z teploty a nastaví to počítač všechno jinak. Plyn pedál to múže dělat. Nejdřív ještě po tom vrtání v motoru očistit a namazat všechny kontakty, konektory a zkontrolovat dráty. Problém dělal i ten velký konektor na Epicu. No držím pěsti. Vzduch filtr mít čistý, nový. To turbo máte po repasi, otázka kde, i čerpadlo. Rozhodně aje na tu diagn do Fordu bych zajel. Jinde nemusí poznat konkrétně vše, odzkoušeli to kolegové. Leny

2015-01-23 22:04:24

přímý vliv na to může mít vše co jsi jmenoval, předpokládám, že jsi nic nedával nové

2015-01-24 15:43:54

Leny , extremehany: Čerpadlo je repas,děláno v Brně bosonohách p. Černý autorizovaný servis Bosch zaměřeno na servis čerpadel. Vstřiky nové.

Turbo repas přes známého,plnící tlak v pořádku dle tabulkových hodnot. Plynový pedál měněn byl špatný spínač volnoběhu. Diagnostika byla délána taky u p. Černýho takže by mělo být vše v pořádku....snad... Mám o objednaný diagnostický program tak uvidíme. Ještě přemýšlím nad EGR ventilem ,ten by měl mít taky vliv pokud neni těsný,jestli se nemílím?

2015-01-24 15:55:59

maiki: Ahoj, copak sis obědnal za ten diagnostický program??? Tohle cos psal je pěkné, že bylo děláno, ale dost záleží jak. Né každej Bosch servis je kvalitní. Vidím to u sebe, už u mě bylo dost lidí kteří byli v Bosch servisu a problém trval stále...

2015-01-24 16:09:44

povadi : vím že není Bosch servis jako Bosch servis z vlastních zkušenosti,ale p. Černý je nejvyhlášenější servis čerpadel tady u nás. Program Fordiag

2015-01-24 16:17:36

maiki: Ten Fordiag je docela slušnej, umí toho docela dost. S diagnostikou bejvá problém, že i když kvalitní multiznačková jako je třeba KTS-ko od Bosche, Delphi, Texa atd. Tak někdy neumí správně komunikovat s ŘJ fordů a vypíšou buď jen přibližnou chybu, nebo totální blbost a nebo vůbec nic. Proto jsem se Tě ptal, abys nevyhodil zbytečně peníze za blbost.

2015-01-24 16:38:03

znám to ted po novým roce nebyli schopní s vybavením Bosch kts 500,.... atd. vymyzat chyby z ŘJ,spíš jim přibývali a ne a ne je vymazat až v Bosonohách za 20 min neměli co dělat .... ani Delphi si neporadila

2015-01-24 16:48:50

maiki: Přesně tak, mám Delphi, Texu a možnost na Bosche a nakonec jsem si pořídil přímo na Fordy a mám klid. Ušetří mi to spoustu času a nedělám ze sebe blbce před lidma. Abych jim říkal tohle je špatně a nakonec to bylo něco jiného.

2015-01-24 17:07:19

já jsem už mnohem dřív rezignoval na servisy,mám pouze jednoho kamoše,který mi občas pomůže kdy žá nestíhám,protože jsem živnostník,ale většinou si vše dělám sám. Užmoc servisum nevěřím,vím jak to v některých chodí. Jen mě chybí ta diagnostika

a jaký ty máš názor na tu spotřebu a výkon?

2015-01-26 13:41:23

maiki: Je to přesně jak píší chlapi tady, i ten EGR dělá potíže a i ho odstavují, u mě to bylo tenkrát bezezměny.Ale na tu diagnostiku určitě do Fordu. Ty čerpadla jsou nej opravdu jak píšete, ti Černí u Brna. Ve Fordu mi říkali a nevím jestli to platí ještě i pro něco jiného než motor, že pokud se to mění, tak že se to musí nějak sladit aby to fungovalo. Pokud natrefíte na slušného technika,tak Vám to ochotně vysvětlí a poradí. Ještě byli solidní v Brandýse. Tak ať se daří. L

2015-01-26 18:15:45

Leny: EGR ventil zítra odpojím zkusím ho zkontrolovat jestli těsní a potom se rozhodnu co s ním,jen se rozhoduji jestli zaslepit nebo vyměnit?

EGR ventil dnes zkontrolován na studeným motoru chvilku cca 15 s. propoštěl mírně a pak přestal.

2015-12-09 10:33:24

2007 TDCi 2,2 63kW, dostávám se někde 6,5l / 100km

2016-01-19 22:22:01

vyndávat EGR ventil v dnešní době už není moudré - bez něj už neprojdeš na ME

2016-01-19 22:26:45

extremehany: Ale projdeš, jen záleží jakej tam je. Když tam bude podtlakovej v pohodě projde, když elektrickej - elektronickej tak né...

Leo
Leo
2016-01-19 23:14:14

Maiki: U tvého modelu 101 PS to jezdí i když je egr v popelnici. Epicu to nevadí. (jezděj mi sem dva a podtlak ani kabely nejsou zapojeny). Ale muže mít pravdu ten kluk s bejkem.

Od 1.1.2016 se však auto při měření ME napichuje na diag. A co nekomunikuje rovnou vyhoděj. Jestli ale dokážou napíchnout první model Transita s Epicem dost pochybuju, to ukáže čas. Stačí ale pod EGR dát kus plechu a kdyby jsi chtěl skusit emise projít legálně tak povolíš 2 šrouby a plech vyndáš.

Pro ostatní Od modelu 2006 2,2 je potřeba mít v ucpávce plech s 9 mm dírou. Prodlouží to životnost egru na dvojnásobek , elktronika to toleruje a nehlásí to žádnou chybu. U vozu s DPF už bohužel ani přicpání (plechem s dírou) nelze doporučit, u většiny vozů je při regeneraci otevřen více a usnadňuje její pruběh. Softvérové zavření od EURO 4 a výše u Transita sice lze ale časem na to ŘJ přijde a nahlásí to chybu. Takže vyhozené prachy.

2016-04-04 02:15:58

Můj TD 63kW mi papá +-7,5l, je to L1H2 100, používám ho jako osobák, nic v něm netahám, kupuju výhradně kvalitní naftu a jezdím v klidu.

Jednou jsem s ním jel do CH a zpět, bez nákladu, jen 2 lidi, při konstantní rychlosti 90 jsem se dostal krásně pod 7.

Kdysi jsem měl i pár tranďáků 2.5 bez turba ve stejných verzích, ale to bylo strašný peklo, nejelo to, hlučný, a žralo to více jak TD.

2016-05-15 11:48:32

peckatomas: Transit 1994, 2,5 TD, 74 KW, níž než pod 9 litrů jsem nešel, ale zase nejezdím nacelou plnou nádrž na dálnici. Jinak si vezme i 11,5 l a to nemusím vízt zrovna 2t. Zkusím ještě trochu poštelovat předvstřik - jinak dobrá vychytávka co jsem si udělal: Kryt rozvodového řemene jsem rozřízl u ozubeného kola vstřikovacího čerpadla - takže si ho můžu seřídit kdy chci i na silnici třeba před kopcem vyzkoušet různé předvstřiky - mam manuální čerpadlo. Nosnost mám kolem 1,7t, nemám tupláky, spotřeba měřena na zimních Vranících 15´´ / 225 / 70 - mají větší valivý odpor, ale dobře s nimi vyjedu z každé sračky nebo když zaprší drží jak přibitý .... i z trávy - mokré - jak nic i do kopce.

2016-07-19 13:05:50

FT 2,0 TDDi L2 H2,74kw, dif.4,23.

2300km(Rumunsko) 3chlapi+3 endura včetně plného auta "sr.ček" - průměr vyšel na 10,35 litru.

Dálnice 130 z toho 300km v silném dešti a větru.


Odpovědět

1  2  3  4