Fórum - Téma


Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere


Fórum Mondeo MK I Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere

Informace o modelu: Ford Mondeo MK I


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 28

2013-01-24 23:07:25

extremehan...

Tak čekal jsem na výsledek co napíšeš, když jsi psal že jí zkusíš zamrazit atd.Ale to že to lépe jezdí už vím z minulého roku, a tímto jsi to potvrdil.Takže je to ok

2013-01-24 23:21:46

tomenzino: v mražáku jsou aktuálně dvě zavařovačky, jedna s VIFem a druhá bez, nechám je tam do soboty, pak dodám výsledky. Aktuálně je tam nastaveno -18°C. Pak zkusím ještě víc kolik vytáhnou ty kompresory (nicméně už teď sem se obětoval, jelikož aby se mi do mražáku vešla nafta musel sem sežrat dvě pizzy) :-D

2013-01-24 23:28:28

extremehan...

jo trocha vtipu je dobrá.Aspoň sis dal do sosáku pizzu

Jsem zvědavý na výsledek

extremehany, 2013-01-24 23:21:46 napsal:

tomenzino: v mražáku jsou aktuálně dvě zavařovačky, jedna s VIFem a druhá bez, nechám je tam do soboty, pak dodám výsledky. Aktuálně je tam nastaveno -18°C. Pak zkusím ještě víc kolik vytáhnou ty kompresory (nicméně už teď sem se obětoval, jelikož aby se mi do mražáku vešla nafta musel sem sežrat dvě pizzy) :-D

2013-01-25 08:18:19

A jaký byly ? Myslím ty picošky ...

2013-01-26 23:19:23

pro všechny: Chtěl jsem známému zkontrolovat žhavící svíčky u Tranzita 2,2 tdci 2007 a musel jsem při tom sundat přírubu sání na kterou je napojený EGR ventil. Pokud se spaliny smíchají s trochou odpadního oleje z turba vznikne toto . Když jsem to nahrubo vydoloval , byla by z toho pěkná briketa. Ještě jsou nějaké pochyby o důležitosti toho ventilu?

2013-01-27 09:58:35

tomizhor já nepochybuju o tom , že takovýhle bordel nemá ve spalovacím prostoru co dělat , a proto je třeba udělat vše pro to , aby se tam nedostal . . Ale o egr ventilu je diskuze jinde .

2013-01-27 11:25:54

pro všechny: Egr je nah*vno zasír* motor když jde zaslepit bez úprav tak zaslepit, když el řízenej tak když to jde tak přes diag. odstranit. sníží se spotřeba a dále ven s katalyzátorem nevěřim že katik je funkční u auta který má najeto 150000- 200000km funguje tak možná do 100000km a je to brzda auto lépe jede a taktéž se sníží spotřeba.na emisích nic nepoznaj.

2013-01-27 12:29:23

kubix31: a ty máš nějakou kvalifikaci na vývoj motorů, návrhu životnosti jeho komponentů a podobně, že to takhle s jistotou tvrdíš ?

2013-01-27 13:02:06

milý extremehany: koukám že tu je nějaký rejpal který se někde na wikipedii dočetl že egr, a kat je tam potřeba. můžeš argumentovat tím že jsi se někde dočetl že egr chladí spalovací prostor a kat šetří životní prostředí,což mě moc nezajímá,dnes je to tu jen o ekologii. Mě zajímá jak motor jede a jakou bude mít spotřebu to že dnes si každej mastí kapsu na ekologii je totiž pro uživatele nah*vno viz comon rail a přimíchávání měřo do nafty až po zmíněné katalyzátory a filtry pevných částic které jsou dnes škodlivější než u starších aut. Nemyslím tim Liazku. Dnes už auta rozhodně nenajezdí takové km jako ty poctivé starší. a dřív auta bez těchto zbytečných kravin také jezdily. A peněženka zůstavala více napěchovaná.

2013-01-27 14:14:17

kubix

Souhlasím, a je to snadné dokázat, že většina tzv. ekologických věcí na motoru je ku škodě, tedy je kontraproduktivních.

Jen teg EGR ventil: Zvyšuje spotřebu, tedy produkci CO2. Zvyšuje tlak na zdroje uhlíkatých paliv. Spoustu energie a materiálu stojí ho vyrobit a při nefunkčnosti opět zvyšuje uhlíkovou stopu (zhoršený výkon motoru, zvýš. emise, nutnost oprav, resp. nová výroba.) Něco jiného jsou katalyzátory u benzín. motorů, díky nimž klesly emise na méně než desetinu původ. množství.

Pokud jde o diesely, když uděláte bilanci, zjistíte že všechny ty ekologické vymoženosti nepřinášejí životnímu prostředí téměř nic. Jen zatěžují kapsu řidičovu a vytvářejí snadný zisk všem možným environmentálním institucím. A automobilkám. Vozový park je přece nutné obměňovat, protože se uvádějí do života stále nové normy Euro 5, 6, 7 atd. a musíme myslet zeleně. Proto se taky nevyráběji auta, aby vydržela 20 let a víc. Byla by morálně, resp, ekologicky zastaralá, tedy nevhodná.

Mohu poprosit kubixe, aby mi poslal víc informací o odstranění egr ventilu u TDci Euro 4 diagnostikou? Nešlo by to pouze softwareově?

2013-01-27 22:15:30

dělá se to softwarově (vyřadí se ) a upraví se hodnoty váhy vzduchu

2013-01-27 22:16:34

kubix: o kolik spadne ta spotřeba ?

2013-01-28 12:51:41

kubix

Dík za info!

Můžeš sem hodit nějaký link, kdo to dělá? Zajímají mě i reference a cena.

2013-01-28 13:11:27

extremehany : jak u kterého auta 0.5 - 1 litr někdo ale řiká že spotřeba stejná mě klesla o 0.5 a to ještě nemám vyřazenej egr.

2013-01-28 13:25:09

tady něco je: http://www.fojtikservis.c...avaFiltruPevnychCasticFAP DPF htm ale nejlepší je prej jedna kladenská firma chipuje auta a pravě odstraňuje dpf a fap filtry (jedno a totéž) a deaktivuje egr. ale zapoměl jsem jak se jmenuje kdo chce výkon i nižší spotřebu. ať dá chip a tyhle serepetičky odstranit. Ale na netu toho je hrozně moc zadej někam deaktivace egr a dpf a vyjede firem.

2013-01-28 14:24:59

hádám že ta firma v kladně bude Power TEC chiptuning.cz

2013-01-28 14:28:58

chlapi, díky za dobré rady a odkazy. budu hledat

2013-03-12 20:19:12

Ahoj.

Mám mk3 2.0 TDCI 96kw r.v. 2005

nezdá se vám u palubáku při položce dojezd km že je to tak trochu zabržděné. např. zvětší se mi průměrná spotřeba a z dojezdem to ani nehne pak najednou to přeskočí třeba o 50km méně. a naopak když se průměrná spotřeba sníží tak dojez se také nehne jen se ujeté km odečítají pomalu. Např ujedu 1,6km a ubere mi to jeden km z dojezdu. U octávky nebo audi jsem tohle neviděl bylo to tam hned aktualizovaný.

Nemám to nějaký rozjebaný?

jinak průměr 6,5l

2013-03-12 20:54:26

to je tak prostě nastavené, koncern má určitě nejlepší PP i co se přesnosti týče, navíc tam lze krásně doštelovat dle měření přesný koufecient, čili to pak umí ukazovat opravdu správně.

2013-03-12 22:07:51

mondej:

Zdar, máš to naprosto v pořádku. Je to bohužel tak, že to ukazuje se spožděním.Není to asi opravdu tak přesné jako u koncernu,

ale je to stejně údaj informační. Takže záleží na tobě, jak si to vyhodnotíš ty sám i podle ručičky paliva.


Odpovědět

1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 28