Fórum - Téma


Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere


Fórum Mondeo MK I Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere

Informace o modelu: Ford Mondeo MK I


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 28

2013-01-20 14:25:10

deli

No jo, ale tohle co tady píšeme je strašně smutný. Prachy to stojí, a kvalita nikde

2013-01-20 14:32:52

to all: mám čtvrt nádrže, tak pak zajedu na maxxmotion a uvidím co se bude dít, mám nádrž na 85 litrů, tak to snad nebude průser :D

2013-01-20 14:36:16

extremehan...

Na Maxx Motion jezdím celou zimu.A supr. Jak ale jsem psal. každá pumpa jiná. Ale fakt je to znát

2013-01-20 15:25:45

chlapi, tak jsem po týdnu protáhl miláčka. měl jsem obavy, zda ho natočím, protože baterie bude ještě původní, tedy téměř 9 years old. motor ale naskočil ihned a pak si předl jako kocourek pod pantoflem. palivo tank ono a VIF 1:1000

asi bych se tedy do toho neměl srát a být rád, že nemám žádný problém, i když teplota jen -6 C, tedy relativně horko

2013-01-20 15:26:13

to all: celkem mě zaujal ten bezaromatik, ale fakt se bojím o vstřikovače

kacer.donald, 2013-01-18 09:41:00 napsal:

monastus a další zájemci

Aby bylo jasno, co mám na mysli, přidávám odkaz

http://www.oleje.cz/forum...psit-naftu-sam-t1903.html

Rozhodl jsem se, že bezaromatik vyzkouším v ředění 1:100 bez přídavku oleje. Složení tohoto ředidla - v podstatě těžký benzín - nemůže našemu motoru ublížit. Spíš dojdu ke zjištění, že účinek je přímo úměrný ředění, takže blížící se nule. A dnešní nafty s přídavkem MEŘO jsou víc než dostatečně mazivé, navíc vždy dávám malé množství aditivu VIF, proto už žádný olej do paliva.

Měl jsem za to, že někdo z fordistů to už taky vyzkoušel a rozdělí se o zážitky. Že by nikdo?

2013-01-20 19:50:41

Je to ředidlo (nepolární rozpouštědlo). Zcela určitě to zkoušet nebudu, není to potřeba.

Co se může stát, jaký to může mít vliv.

1. Detergence usazenin motorové nafty

2. Snížení cetanového čísla

3. Změna kinematické viskozity, nafta bude řidší a díky přítomnosti frakcí ropy bude i filtrovatelnost snížena o několik stupňů. Za komančů se do nafty cca v poměru 1:50 lil speciál

4. Na životnost motoru "by to nemělo" mít vliv, pokud toho ředidla tam nebude mnoho - do jaké koncentrace to lze u TDCi aplikovat, nedokážu posoudit

A co se týče výkonu, tak myslím, že to bude "placebo" a co se týče spotřeby, tak to by nemělo být znát.

Ale zajímá mne Tvoji zkušenosti Kačere ... To jsem opravdu zvědav

2013-01-20 19:55:43

To Kačer ..

http://www.barvykomplet.c...ik%20(novela%20Reach).pdf

Tady je složení, fyzikální vlastnosti atd.

2013-01-20 21:50:40

No chlapi, když mě takhle strašíte, tak do toho hned tak nepůjdu. Mám na chalupě skoro celý 5 l kanystr VIF, tak budu aditivovat. Zkušenosti s ním mám dobrý, víc zatím říct nemůžu. Na jaře se podívám na egr, vyčistím a možná i zaslepím. A tím by mohly experimenty skončit.

 petrdepo  
2013-01-20 22:09:16

kacer.dona...,

ten EGR je elektronický ? Jestli ano, tak budeš muset nechat přepsat software, jinak by ti pořád hlásil poruchu motoru.

2013-01-20 22:31:24

petrdepo: to se dá taky vyřešit tím, že do krycího plechu, kterým ho vyřazuješ uděláš třeba 3 mm dírku. Osobně ale nevidím důvod EGR vyřazovat, rač ho občas vyčistím - cca jednou ročně...

2013-01-21 09:19:38

Jo jo, egr je Euro 4, samá elektoronika. Prý stačí ta díra do plechu, aby se nechal oblbnout.

Vyřadit proto, že pak motor lépe táhne z nízkých ot, klesá spotřeba, a tedy i produkce CO2, což má ekologický efekt.

2013-01-21 13:26:14

Chlapi, pokuď je EGR elektronickej tak stejně musí být fonkční.Takže pokud nebude, je stejně potřeba ho vyměnit. Pokud ho zaslepíte,ucpe se celá trubka co k němu vede. A pak začnou problémy. Tu dirku do záslepky stejně musíte udělat, aby to bylo správně vyhodnoceno.A tou dirkou tam stejně poletí ty srágory.Takže dle mého názoru je to naprosto zbytečný.

2013-01-21 14:08:04

Chlapi, kdo si to nechal zalepit? Zajímají mě praktické zkušenosti, Jasně, že nechci uměle vytvářet problémy, proto to přece neděláme.

2013-01-21 15:08:57

kacer.donald je vhodné na téma o egr ventilu pokračovat tady http://www.fordclub.eu/fo...select=56682#message56682 a nebo tady http://www.fordclub.eu/fo...select=45240#message45240

2013-01-21 16:01:41

kacer.donald: a to ti řekl kdo ?

2013-01-21 19:17:05

Spotřeba u mého předchozího auta po odpojení egr klesla o pět procent. To jsem naměřil

2013-01-21 19:43:41

kacer.donald: a to je divné, jeliož se jedná o ventil rekuperace, kde dochází ještě jednou k přehoření vyfouklého vzduchu, že by ten kyslík z čerstvého vzduchu měl takový vliv ?

2013-01-21 20:28:31

Podobné zkušenosti mají i jiní. Jde o to nasát co nejvíc čistého vzduchu, kyslíku, v tom spočívá i samotný princip přeplňování. Ale nejsem teoretik, auto živěji reagovalo na plyn z nízkých otáček a spotřeba se snížila. To je můj poznatek na Elantře CRDi 83 kW, Euro 3.

2013-01-24 20:27:06

to all: tak dneska sem nabral MaxxMotion + VIF a vono to bere dle PP o 0,5 litru míň ! Takže ta koruna rozdílu se vyplatí, tankováno v Ově za 37,90 Kč. Uvidím časem jak budu mět reálnější čísla jak to vypadá.

2013-01-24 22:32:08

Mám spočítáno, že VIF se vyplatí několikanásobně. Spotřeba se sníží a už tím je to vyrovnáno. Nepočítám ostatní bonusy a v důsledku prodloužení životnosti motoru... Doporučuji koupit velké balení, které se dá pořídit za 1400 Kč 5 litrů.


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 28