Fórum - Téma


Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere


Fórum Mondeo MK I Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere

Informace o modelu: Ford Mondeo MK I


1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 28

2013-01-15 20:11:42

notak notak notak s těma kamnama

2013-01-15 20:29:29

Hupino

No jistěěě. Do kamen s ní a začněte tu rozebírat spíše premium benzín to mě zajímá

2013-01-15 20:39:33

Tak já tankuju u OMV Mottion 100 nebo u Shellu Racing. Když je nejhůř tak na Benzině teď nevím jak se jmenuje. On je ještě pořád problém natankovat v menších městech 100 oktanů,ale radši bych se nechal odtáhnou než tam nalít něco jinýho.

Mám takovou historku. Kdysi jsem byl svézt kámoše a tankoval jsem u OMV tenkrát se to jmenovalo Carrera. Dal jsem mu peníze ať jim to hodí na kasu. Já dotankoval,sedím v autě a on nikde. Tak tam jdu a on se celou dobu dohadoval s nějakou pipinou,že jsme nepřijeli v Porsche. On nevěděl že se tak jmenuje ten benzín a ona zas nevěděla že on to neví. Já myslel že tam chcípnu..

2013-01-15 20:41:29

To Hupino:

No to máš pravdu. Chce to elektriku ...

Jak to ale vyřešit ?

Hupino, 2013-01-15 20:39:33 napsal:

Tak já tankuju u OMV Mottion 100 nebo u Shellu Racing. Když je nejhůř tak na Benzině teď nevím jak se jmenuje. On je ještě pořád problém natankovat v menších městech 100 oktanů,ale radši bych se nechal odtáhnou než tam nalít něco jinýho. ..

Mám takovou historku. Kdysi jsem byl svézt kámoše a tankoval jsem u OMV tenkrát se to jmenovalo Carrera. Dal jsem mu peníze ať jim to hodí na kasu. Já dotankoval,sedím v autě a on nikde. Tak tam jdu a on se celou dobu dohadoval s nějakou pipinou,že jsme nepřijeli v Porsche. On nevěděl že se tak jmenuje ten benzín a ona zas nevěděla že on to neví. Já myslel že tam chcípnu.. ..

2013-01-15 20:44:02

No bych taky asi

2013-01-15 20:44:26

Hupino

Mě zajímá Shell V-Power Nitro+ . Má to 100 okanů. Mám mrtě bodů a za 15 bodů je údajně 3 kč sleva

Vaclav30, 2013-01-15 20:44:26 napsal:

Hupino

Mě zajímá Shell V-Power Nitro+ . Má to 100 okanů. Mám mrtě bodů a za 15 bodů je údajně 3 kč sleva ..

2013-01-15 20:45:55

3 Kč, vždyt všude maj cedulku 1,5 Kč

2013-01-15 20:50:39

extremehany

Píšou až 3 kč. Takže beru to tak, že max sleva je na nejdražší benzín, páč vodu asi nemyslí

Vaclav30, 2013-01-15 20:44:26 napsal:

Hupino

Mě zajímá Shell V-Power Nitro+ . Má to 100 okanů. Mám mrtě bodů a za 15 bodů je údajně 3 kč sleva ..

2013-01-15 20:51:29

Ten se mě líbí nejvíc. Já mu říkám po staru Racing,on se tak dřív jmenoval. Nevím proč v tom dělají zmatek.

Auto jde šíleně po otáčkách a omezovač sem tam zachrčí. A i za ten pocit že tam je to stojí. Zase ale když jedu z Brna na Svitavy kde se nedá předjet ani traktor mám deprese,že ho pálím zbytečně.

2013-01-15 20:52:03

Já jsem dřív tankoval na OMV obyč naftu.Pak odešli vstřiky a od té doby tankuji jenom MaxxMotion+aditiva VIF a

sem spokojen.Motor šlape jak má.Na obalu VIF je napsáno,že když dáte víc aditiv do nafty tak to vůbec nevadí.Motoru to neuškodí.S Benzinou mám špatné zkušenosti,2x sem tam natankoval a 2x mi auto chcíplo za jízdy.Pak sem tanknul na Shellu a to už auto nešlo vůbec nastartovat.Od té doby tankuji jenom OMV a je klid.A mám ted´ spotřebu 5,6l.V létě budu mít mín´ tak kolem 5l.

2013-01-15 20:56:07

Hupino

Takže do 1,8 92 kw doporučuješ ?

Má to prý přísady na čištění pal. soustavy. Pozoruješ ohledně toho nějaké zlepšení ?

Vaclav30, 2013-01-15 20:56:07 napsal:

Hupino

Takže do 1,8 92 kw doporučuješ ?

Má to prý přísady na čištění pal. soustavy. Pozoruješ ohledně toho nějaké zlepšení ?

2013-01-15 21:10:40

Já na ty reklamní řeči moc nedám,ale určitě doporučuju. Nejvíc je to samo znát v turbo motoru. Nepoznáš to hned při natankování. Ono trvá řídící jednotce než se na to našteluje, ale pak to poznáš určitě.

2013-01-15 22:50:21

Aby jste se s toho vašeho benzínu Nitro, nebo Racing nemuseli jít přebalit

Se s toho zblázním tady: A nechám si diesla a just jo, a novýho a just jo

Hupino nech toho

2013-01-15 22:58:58

Tomenzino

A co ušetříš za rok na naftě tak znásobíš dvěmi a máš to zlaté číslo ............................za opravy

runcajz, 2013-01-15 20:52:03 napsal:

Já jsem dřív tankoval na OMV obyč naftu.Pak odešli vstřiky a od té doby tankuji jenom MaxxMotion+aditiva VIF a

sem spokojen.Motor šlape jak má.Na obalu VIF je napsáno,že když dáte víc aditiv do nafty tak to vůbec nevadí.Motoru to neuškodí.S Benzinou mám špatné zkušenosti,2x sem tam natankoval a 2x mi auto chcíplo za jízdy.Pak sem tanknul na Shellu a to už auto nešlo vůbec nastartovat.Od té doby tankuji jenom OMV a je klid.A mám ted´ spotřebu 5,6l.V létě budu mít mín´ tak kolem 5l.

2013-01-15 23:18:58

ono že je to na VIFu napsané je hezké, ovšem jak už je psáno tyto prémiové nafty, už nějaké aditivum v sobě mají neznámého složení a nemůžeš vědět, jak VIF chemicky reaguje s těmito aditivy. Samozřejmě, že pokud do neaditivované nafty naliješ třeba VIF 1:1 tak to vlastnosti vylepší, ale pokud tam s jinými aditivy vznikne nějaká reakce, tak z toho může být průser, a prospěšné vlastnosti aditiv můžou být zase naopak neprospěšné. Nejsem sice chemik a vždy sem stím bojoval, ale řekl bych že to tak klidně být může...

2013-01-16 00:14:15

Vaclav 30

Co se týče motoru tak jsem ještě nic velkého neměnil co se týká dieslu systému. Najel jsem cca 76tis km za 2.5 roku. Když na 100/km ušetřím 3L paliva a to u někoho kdo se tu dohaduje třeba více ušetřím, tak na 1000/km je to už 30litrů úspory.Což je při dnešních cenách cca 1100kč.Takže na mé km úspora celkem cca 83 tisíc korun. Nebo si to spočítej kolik jsem ušetřil na všech km skutečně při spotřebách rozdílných nad 3litry.Bude to ještě víc. To jen pro info.Je mi to jinak jedno.

Takže teď když dám 50tis/kč za opravu vstřiků a čerpadla mám to na dalších 200tis/km a jsem pořád v plusu. I na ty další km s novou palivovou soustavou Pokud to vydrží auto.Ale to jsou pak díly jako u benzínu.Tak uspořím nebo ne?

extremehan...

pokud vím mělo by to být dělané tak aby to nebylo agresivní s jinými aditivy. Stát se to může, ale to už je boj jako se vším jiným.A VIF je na to tak dělanej Proto je nejlepší nebo jeden z nejlepších. Tak a už dost. Není to jedno? Ten kdo ho tam leje bude lejt pořád, a naopak.

Jinak info pro všechny. Na pixle VIFu je psáno uchovávejte do +5 stupňů celsia. Takže by jste ho měli v mrazu nosit sebou ne mít v autě.Až po rozředění s naftou může být v podmínkách venku třeba do - ?.Děláte to někdo? Asi nee co? Tak vidíte.

extremehany, 2013-01-15 23:18:58 napsal:

ono že je to na VIFu napsané je hezké, ovšem jak už je psáno tyto prémiové nafty, už nějaké aditivum v sobě mají neznámého složení a nemůžeš vědět, jak VIF chemicky reaguje s těmito aditivy. Samozřejmě, že pokud do neaditivované nafty naliješ třeba VIF 1:1 tak to vlastnosti vylepší, ale pokud tam s jinými aditivy vznikne nějaká reakce, tak z toho může být průser, a prospěšné vlastnosti aditiv můžou být zase naopak neprospěšné. Nejsem sice chemik a vždy sem stím bojoval, ale řekl bych že to tak klidně být může...

2013-01-16 07:35:24

Aditiva chemicky nereagují, vždy se jedná především o "frakce ropy" + nitráty (estery kyseliny dusičné => NO3-) jestli jde o multifunkční "aditivum".

No a kdyby Vás zajímalo něco o aditivech, které já třeba vůbec nemusím používat, mrkněte sem:

http://www.prag-info.cz/_...R_DIESEL_ADITIV_ZIMNI.pdf

2013-01-16 07:56:47

To Tomenzino:

Mluvíš mi z duše. Máš přehled ...

2013-01-16 11:51:32

Musím se připojit k Tomenzinovi jako přítel ropáků. TDCi mi vyhovuje charakteristikou, spotřebou, ale i náklady na pořízení a provoz. Jsem z toho motoru naprosto nadšený a nedám na něj dopustit. Přestože, nebo právě proto, že zpočátku se potýkal nový motor od Forda se značnými problémy.

Předně ale jde stále o produkt high-tech s mnoha vychatávkami, kterými ve své době cca před 12 lety neměl každý. Dodnes obdivuji technické řešení Ford - Delphi.

Ano, na začátku trpěl motor na zadírání VT čerpadel a důsledkem byly opravy za neuvěřitelné ceny. Ale výrobce se poučil a začal pracovat na vylepšeních. Odolnější materiál, zlepšená konstrukce, repase a ND k dispozici za příznivé ceny.

Když jsem loni kupoval Mondeo TDCi, ušetřil jsem proti stejnému vozu v benzínu nejméně 40 tisíc Kč. Stejně tak šetřím provozem na naftu. A chovám se tak, jak se k dieselu mají řidiči chovat. Ano, počítám, že časem proti benzín. motoru bude třeba do oprav dát cca 30 tisíc Kč. Jenže to už mám dávno ty peníze doma.

Jízda s turbodieselem mě baví. Na vytáčení motoru do vysokých otáček mám yamahu. A ten zátah v Mondeu taky není k zahození.

Zavídím jen Tomenzinovi, že má 2.2, ale nebyla loni v mých fin. možnostech. Beru, že dvoulitr je o něco slabší, ale já taky nejsem žádná hvězda. Tak o co de!

2013-01-16 13:17:55

Tak nechtěl jsem,ale musím na přítele Tomenzina něco prásknout. Když jsme spolu na Hané lítali s ST přes horizonty, tak řikal,že to je v pr.... a jeho další auto bude na benzín. A teď to popři.


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 28