Fórum - Téma


Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere


Fórum Mondeo MK I Spotřeba+Mondeo-napište kolik vám žere

Informace o modelu: Ford Mondeo MK I


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 28

2013-01-07 19:30:03

Otec má C4 Picasso a ukazujeme mu to kdy má řadit. A má řadit cca při 1200ot. Podle ucha bych to v životě neřadil ale počitač řiká je je vše ok. Všechno je to na úkor magických čísel spotřeby na palubáku. Jezdí dálky za 5,3L

2013-01-07 19:52:45

otázka je jak dlouho bude :-D jak říkám je to kvuli ekoteroristům, ktery moc to jak dlouho bude motor fungovat nezajímá...

už jen když se podíváš na logiku, jezdíš s turbodieselem a právě to TURBO spíná až cca 1800 otáček, proto když jedeš na 1500 akorát to dělá saze a to turbo to zasírá... u atmosferických dieselů toto možné bylo.

2013-01-07 20:13:17

Přesně tak souhlasím, má to nový na záruku takže to zatim neřeší,. Určitě je zas výhoda když si pujčím auto já nebo brácha tak se ty jeho nastřádaný saze pěkně vyfoukají nebo spíš ne protože to má zas FAP. Jinak to citrouš má 120kw a jezdí to fakt skvělě a je až neuvěřitelný jak je tichounkej, kolikrát si myslím že řidím benzin. Auto vypadá velký ale na zadních sedačkách si nesedneš, to ve fordu je místa habaděj.

2013-01-07 20:17:11

no otec má druhy auto toyotu avensis 2,2 D-4D 110 kW, jezdí do 6-ti a ten motor není též vůbec slyšet, je to masakr. Ono je to obecně známy že japonci jsou tichouncí...

2013-01-07 20:29:34

Tak to je paráda avensis se mi dycky hrozně líbil. Ale stejnak moje další auto musí bejt určitě 407, co se začala vyrábět se mi šíleně líbí. Kámoš ji má a to je povozeníčko, ten dlouhej čumák je sice masakr při parkování ale dá se nato zvyknout.

2013-01-07 21:04:47

extremehany:

Jen bych s dovolením poopravil, že turbo nespíná, točí se pořád, akorát je to obvykle výfukové turbodmychadlo, které je z jedné strany poháněno výfukovými spalinami. Takže potřebuješ nějaké otáčky, aby motor vyprodukoval více spalin aby se turbo roztočilo a mohlo řádně natlačit vzduch do válců, s tím vznikne mnoho výkonu oproti klasické atmosféře.

A k tomu ONO v Mělníku: je to asi jedna z mála čerpaček v republice kam se nebojím zajet - jinak Benzina a Verva to jistí. Kamarád co tam bydlí, najel na tu naftu přes 150 tis km na svojí dvojkové ochcávce 2,0 TDI a nemá problém... jezdí standartně, akorát dálnice obvykle plete s německýma

2013-01-07 21:18:33

Zdravím,mám Ford Mondeo 2.0 TDDi 2001 85kW najeto 233tis. km ......spotřeba je kolem 10l/100km ,mám vadný termostat,myslítě že to udělá tak velkou spotřebu,když je klidná jízda?za další ve 2000 otáčkách se motor velmi zhluční a jakoby i cukne a to třeba i na pětku v kopci občas cukne...jsem z toho na prášky..budu rád za každou odpověď kdo má s tímhle zkušenosti děkuji

2013-01-07 21:27:30

Protože nemám DPF, saze při nižších otáčkách nezasírají turbo, ale oxidační katalyzátor. Když jsem byl na emisích a dali plný plyn, kouřilo se jak z komína. Prý mám to předtím trochu protáhnout (nad 3000 ot), aby aze zachycené v katalyzátoru vylétly ven, ale známku jsem dostal.

2013-01-07 21:55:46

Awast: tak jasně že se točí, zastaveny bez pohybu není nikdy, ale obecně se to pojmenovává jako spínání turba (otáčky kdy pracuje tak že je to znát)

Patasd: jo ten termostat má velký vliv, protože pořád jedeš se studenym motorem, nehledě na to že ho brutálně ničíš

kacer.donald: pleteš si pojem s průjmem, DPF nemá vliv na zasírání turba, na to má vliv EGR ventil a ten v autě máš :-P (měli ho i felicie). DPF je až za výfukovými svody daleko za turbem, až za vlnovcem jako součást výfukového potrubí

2013-01-07 21:57:07

možná vstřiky nebo turbo.neblikne ti občas žhavení?

2013-01-07 21:59:43

ale pokud cukne a je dost hlučný tak to může být i ta pos..dvouhmota na spojce.hučí i na volnoběh?nemá nějaký vibrace a nepravidelný klapání?

2013-01-07 22:02:59

spíš bych to viděl na vstřiky nebo dvouhmotu

2013-01-07 22:05:03

na výměnu termostatu jdu tenhle týdenobčas na volnoběh změní malinko zvuk ale hned se to srovna...když mám zapnuty topeni tak mění zvuk pravidelně,ale to prý dělá nějaké čerpadlo...snad,...mě znepokojuje ta změna zvuku ve 2000 ot. a i občas když přeřadím ze 3 na 4 tak změní zvuk ale okamžitě se ten zvuk změní zpět...

2013-01-07 22:14:55

to zkus nahrát

2013-01-07 22:18:39

a co je to ta dvouhmota??

2013-01-07 22:43:07

dvouhmotý setrvačník

2013-01-08 12:42:25

nová spojková sada se setrvákem počítej okolo 10táců - luk.samotnej setrvák nemá cenu měnit-to udělá jen idiot.je to dost práce a když už je vydělaná převodovka,tak se mění celá spojka.pač když vyměníš jen tu dvouhmotu,tak se ti za chvíli stejně vysere ložisko nebo přítlačák.takže nešetřit na těhle věcech.nemá to cenu.

2013-01-08 12:59:49

Spojka + dvouhmoták okolo 10tis?? Trochu z jinýho světa ne? já dělal spojku a setrvák a cena přes 20tis

2013-01-08 13:24:02

spojka se setrvákem tak 15 000 se dá sehnat, avšak výměna je u mondea pomalu na vytažení motoru z auta...

2013-01-08 14:53:30

Extremehany: Obecně se tomu tak možná říká, ale je to velmi nepřesné. Není tam spínač, nic tudíž nespíná, akorát se roztáčí do maximálních pracovních otáček díky proudu spalin z motoru.

Filtr pevných částic se umisťuje jak to konstruktérům vyjde, někdy jim to nevyjde a bývají z toho průsery. Ideální pozice by byla ihned za motorem, tedy ve svodech. U nás snad už favorit měl povinné katalyzátory od určitého roku, ne??

Pořizovací cena komplet spojkové sady s dvouhmotou od LUK se hýbe kolem desítky a v Kelly smozřejmě i třicet , práce vyjde jak jde... okolo třech až čtyřech tisíc by to ale bejt mělo.


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 28