Fórum - Téma


Spotřeba+Mondeo-kolik najedete na nádrž, problémy


Fórum Mondeo MK III Spotřeba+Mondeo-kolik najedete na nádrž, problémy

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14

2014-01-16 20:04:37

Já jsem to měřil do plna v létě teda jen na dálku práznej max 11O km .h a sám 5,5l na 100km ale po městě to pěkně padá dolu ta ručička

2014-01-24 09:24:36

dobry den

mam dotaz dneska rano se mi stalo to že po oteceni klicku se mi nepodarilo nastartovat asi sem ho malo podržela v 3 poloze ale na podruhe sem nastartovala rucicky na budikach mi spadli dole a pak se dali do spravnych poloch. ale nejvetsi problem nastal na prumerne spotrebe kde mi na pc naskocilo nesmyslnych 99.9 spotreba a pri jizde mi sla ta spotreba dolu jakmile sem stala na miste spotreba sla zase na horu. auto mam garazovane takže nevim jestli sem pc nejak tim prvnim startovanim nezblbla zda bude stacit pc restartovat odpojenim od baterky. ma s timto probleme nekdo nejakou zkusenoust dekuju predem za odpoved.

2014-01-24 09:52:53

jeste sem zapomela napsat že mam mondeo 2004 rok a 2.0 tdci

2014-01-24 10:42:38

libertinno:

Ahoj tohle se stvá, pokud startuješ, a baterie má nizké napětí, starter si bere hodně proudu, tak se ti ručičky otočí, a vynuluje se PP a skočí tam 99.9. To je normální. Až pojedeš někde po rovině nebo zkopce, vynuluj PP za jízdy. Skočí ti tam spotřeba na moment aktuální po delší jízdě se to ustálí na spotřebu, kterou skutečně máš

2014-01-24 14:37:43

a jak se to nuluje ja fordy prave moc neznam mame to ted mesic nove koupene takže moc se ve fordech nevyznam

2014-01-24 15:28:38

libertinno: no nuluje není přesné, ale podržíš stisklé to kolečko pod displejem a ono se to nastaví na 99,9 a nasledne to dle spotřeby klasá.

To je trochu zvlastnost, ze se to nevynuluje na 000,

Jinak jak si se ptala na to protoceni ukazatelu, je to opravdu slabou baterii.

2014-01-24 15:53:03

libertinno:

Ano nuluje se to jak píše benda.s, a pokud stojíš na místě, vynuluješ skočí ti tam 99.9 ale pokud auto pojede z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu, a vynuluješ, skočí ti tam 0.00. Po přidání plynu se to pak bude měnit směrem ke tvé spotřebě.

Palubní počítač tady http://www.fordclub.eu/fo...select=70994#message70994

2014-01-25 08:54:23

dekuju vam moc za rady už je to ok

2014-03-11 18:58:38

Ahoj, já ted jezdím s 2,0TDDi dle PP za 7,4 (reál ovšem neznám, nezkousel sem metodou dotankování). jezdil jsem za 7,9 - 8,1 , během posledních 2 let a chipu motoru, me to ted kleslo na 7,4. Ale myslim že is tímto motorem by se mělo jezdit pod 7l ne?

2014-03-14 19:36:15

U mého 2,0TDCI 85kW s pětikvaltem došlo k zajímavému posunu... místo klasických cca 800-830km na nádrž+rezerva jezdím najednou 930+rezerva. Potvrzeno už dvakrát dotánkováním až po hrdlo a doladěním na kulatou částku za naftu.

Jedna nádrž z desíti není Verva, najedu kolem 20 tis km ročně. Poslední dvě nádrže však byly vyjímečné.

A: Znamená to problém, kdy mi blbě ukazuje palivoměr a já neumím počítat?

B: Je to příliš krásné, aby to byla pravda a něco zásadního se pose*e?

Na autě není nic modifikované ani bastlené. Né že bych si stěžoval, ale tři roky jezdí člověk 6,2-6,5l/100km a najednou to spadne o více než půllitr?

2014-03-15 08:37:55

awast: Spotřeba může být také závislá na venkovní teplotě. Ta ovlivňuje míchací poměr palivo/vzduch.Také může být nepatrně závislá na zapnutých spotřebičích (například na zapnutí klimatizace). Jeto sice malý odběr (okolo 1 kW), ale přece jen se to nasčítá,

2014-03-20 15:22:11

Kdepak. Nic jsem v provozu nezměnil. Jezdím pořád stejně. Spíše ještě méně ekonomicky, když teď všude spěchám.

Vzpomínám si, že jsem četl nějaký článek o Audi A4 co měla snad milion kilometrů na hřbetu a díky slabším tlakům ve válcích (zmenšení tření ve válci) měla furt dobrou spotřebu...

Tušíte kde nechat v Ostravě změřit tlaky?

2014-04-08 20:08:25

když to tak čtu tak mi to nežere od plný do prázdný 913 km dotankováno 52l do práce dálnice odpoledne pár Km po městě tankuju shell Vpower 2.0 TDCI 96Kw

2014-04-08 21:59:28

no záleží především taky dost na kvalitě nafty. jednou jsem natankoval na Matimexu i když si o něm nemyslim že má nějak kvalitní naftu ale pak jsem byl překvapenej kolik jsem na ni najel, bohužel to bylo jen jednou a nikdy více se toto neopakovalo. asi to zapoměli něčim říznout a byla tam prostě nafta a né řezaný srágory nebo nevim. Jinak tankuju Omv nebo agip. občas jsem tam poslal shell přijde mi to všechno stejný.

2014-05-02 17:30:16

Dobrý den. Mám mondeo 2.0 TDDI a přijde mi, že mam velikou spotřebu. Kort, když srovnám vaše spotřeby s moji, tak je to razatně jiný.. Chtěl jsem se zeptat, zda nevíte, nebo neporadíte čím začít ? Jaké důvody vedou tak k rozdílné spotřebě ? Prasklá hadice od turba ? Taky přidá na spotřebě .. Děkuji za rady a za pomoc

2014-05-02 18:20:14

difficult: praskla hadice od turba - to by jsi poznal hlavně na výkonu, mel jsem ji prasklou a nedostal jsem se na na víc jak 140km vůbec to nejelo, netáhlo a hrozne kouřilo.

Spotřebu krom stavu vozu-motoru v tom co tu čteš, ovlivní hlavně dva velké faktory, to je styl jízdy a taky kde jezdíš. já mam dlouhodobě 6,3 spotřebu jenže mam to do práce 31km a z toho 27 po dálnici a když vynuluji doma, do práce při klidné jízdě na tempo-mat na 2tis ot dojedu se spotřebou kolem 5,2l, ale když to samé jedu po "staré" mimo dálnici, jsem se spotřebou min. o 0,5litrů na tom lépe. Když potom začnu využívat výkon vozu a jedu přijatelné dálniční tempo, kolem těch 2,5tis ot tak je spotřeba kolem 6,3l

PS: jinak ted jezdim za 2,16l s PCX

2014-05-03 10:08:13

benda.s: Podle tvého popisu spotřeby to tedy vypadá na to, že optimální spotřeba není při dálniční rychlosti (120-130 km/hod), ale spíše při běžné silniční rychlosti (do 90 km/hod). Že už by se na spotřebě tolik projevoval odpor vzduchu (nebo-li aerodynamický odpor) ?

2014-05-03 10:57:42

petrdepo: No tak určitě a nejen to, i vyšší otáčky motoru. Ale podle tvé odpovědi víš i tohle

2014-05-05 09:22:54

benda.s: Na druhou stranu má motor (podle toho, co všude píšou) nejmenší spotřebu při otáčkách má největšího krouticího momentu a tím také nejlepší účinnosti. Bohužel se ne každému zdají tyto otáčky podle sluchu nejvhodnější (obzvláště u benzínových motorů, kde se tyto otáčky pohybují kole 4000/min). Z toho důvodu může být důležité vědět, jaký průběh krouticího momentu motor má. Proto je asi také lepší lechtat plyn na nižší převod než mít plyn na podlaze při vyšším převodu. Porovnat by se to také dalo, pokud má auto možnost měřit okamžitou spotřebu.

2014-05-05 20:39:28

petrdepo: no jo, ale u TDCI by jsi mel otačky v pohodě celkem nízko kvuli spotřebě, ale to zase neděla dobře setrvacníku spojky, tak si vyber


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14