Fórum - Téma


Spotřeba+Mondeo-kolik najedete na nádrž, problémy


Fórum Mondeo MK III Spotřeba+Mondeo-kolik najedete na nádrž, problémy

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14

 petrdepo  
2014-05-06 06:39:20

benda.s: To je vcelku jasné. Vždycky se musí najít nějaký kompromis. Kmitání, které má eliminovat dvouhmotový setrvačník, je silně závislé na přidání plynu. Čím vyšší přidání plynu, tím více se projevuje kmitání, protože jsou větší spalovací tlaky ve válcích.Čím více válců má motor, tím menší jsou kmity. Čtyřválce mají větší kmity než šestiválce nebo víceválce. Ale dvouhmotu si také lidi často ničí sami tím, že se místo podřazení snaží akcelerovat z nízkých otáček s plným plynem. Něco o správných otáčkách by také napověděly otáčky, při kterých řadí automatické převodovky.

2014-05-08 11:00:17

benda.s: No, haled, ja se dostanu sotva přes 120km : D taky to netahne, takže ? asi je praskla ? Kolik stojí +- ?

2014-05-08 12:33:12

difficult: asi 600 jestli si to dobre pamatuji a výměnil jsme si to sam bylo to asi za deset minut i s odstrojením.... jinak zvedni hapnu a tu hadicisi zkoukni.... kdyz mi das mail, poslu ti nejaky fotky mel bych mit kde to je a jak jsem ji mel prasklou

2014-05-08 13:00:35

benda.s: Byl bych Ti moc vděčný, kdybys to poslal co nejrychleji : ) jelikož je dnes svátek, tak bych se nato šel mrknout : ) e-mail : SrpZ@seznam.cz

2014-05-08 14:57:22

difficult: mas to tam

2014-05-09 08:32:33

kubix31: Ahoj , pokud chcete minerální naftu bez příměsí, tak podle zákona má vyjímku jen Euro oil, tankuji tam pravidelně a podle PP mi spotřeba spadla o 0,2 l/100 km.

2014-05-09 10:09:39

jjanku: No pokud já vím tak Euro oil udává pouze u nafty že je bez biosložky a že by byla čistě minerální o tom silně pochybuji osobně se euro oilu vyhýbám hodně mi to žere a i chod motoru není tak měkký - to bude asi tím že právě ta biosložka zajišťuje lepší mazivost, ale nic se nemá přehánět jak je to v čr zvykem moc biosložky taky není dobrý. Nafta která mě zaujala v reklamách byla Maxx Motion Diesel od OMV udajně bez síry, ale po zkoušce jsem zjistil že je to pěknej šunt (papír snese všechno) pokud chci kvalitu tankuju Agip Diesel tech nebo Shell a budu se opakovat mám to za ty tři roky co mám Mondeo vypozorovaný pruměrný spotřeby od jednotlivých čerpaček Shell fuel save diesel 6.7l/100, Shell V-power diesel 6.5l/100, Agip diesel tech 6.5l/100, Benzina obyč. nafta 7.1/100 vervu jsem nikdy nebral, OMV tam zásadně netankuju Nejede mi to na to hulí to jak když někdo pálí pet lahve, Euro oil to je pro mě nouzovka na dojetí jinam spotřeba 7,4/100 a nebeží to moc pěkně a uplná pecka je Luk oil nejlevnější pumpa tady v mém okolí, ale cena odpovídá spotřebě 8.5 na 100 a to nekecám až tak je to strašný ikdyž nejede to na tu naftu zle ........ všechny spotřeby jsou vypočítaný podle dotankování do plna a vždycky u ruzných čerpaček jsem tankoval plnou 54-56 litrů takže zádný míchání a zádný aditiva

2014-05-09 11:03:16

popeye: Ahoj kouknu na jejich stránky na EURO OIL mají dva druhy nafty, klasický diesel je podle normy opravdu bez příměsí je to pumpa jako jedina je státní a má vyjímku, druhá nafta kterou prodávají je EKO DISEL a tam je příměs biosložky, já zkoušel všechny možný nafty a u této pumpy mám nejnižší spotřebu. Nafta bez síry je šit z toho důvodu že síra funguje v palivu jako mazivo, tak je to spíše neproduktivní síra má své opodstatnění. Asi není motor jako motor já mám nové vstřiky a čerpadlo 96 kW, 2,0l mám najeto 40 tis po opravě. a bez problému zatím naprostá spokojenost.

2014-05-10 16:15:26

jjanku: No to nevím jestli je EO státní ale je fakt že tam vozí naft z našich rafinérek myslím že z litvínova nevím to ale jistě. Taky nejsem žádnej chemik ale síra asi není pro auta nic moc a myslím že mazivost se docílí tou biosložkou eko diesel bych tankoval tak do starýho nafťáku. No a co se týče motoru tak máme stejný 2.0 96kW r.v 11/2004 euro4 mám 240tis a zatím všechno původní a tankuju pouze shell nebo agip u ostatních pouze výjmečně a pouze potřebný množství abych dojel jinam přes tuto zimu jsem dával aditiva VIF předtím nikdy zádný příměsi jsem celkově třetí majitem druhý v ČR je to dovoz z nemecka v roce 2007 při 80tis já to koupil při 170tis takže už +- 70tis mi mondeo slouží a taky naprostá spokojenost

2014-05-11 11:33:00

popeye: Já mám 11/2003 dovoz také z německa v max výbavě včetně navigace. Já ho koupil loni v červenci s vadným motorem téměř za hubičku a oprava mě stála 30 tis dělal mi to známej v Bosch. Já ho kupoval při 248 tis mám ted 284 tis a dělal jsem komplet přiendí nápravu, tlumiče, pružiny, uložení tlumičů, stabilizátory, ramena atd, a před 14 dny spojka vše jsem dělal sám tak vím co tam mám a auto jako nové , taky si nemůžu stěžovat halvně koupíš forda mondeo a máš auto v jízdních vlastnostecdh lepší než Superb nebo Passat a mám kombika a odvezu v něm vše :D. Síra v naftě právě má mazací funkci. Já tankuji jen u EU výjmečně jinde tak jen na dojetí a ted mám spotřebu 6,4 a to frčím dálnici 100 km při 150-160 km/h a pak 30 km město a 100 km mimo město. Tak hlavně at to jezdí jak má a nejhorší pro auta jsou naše stavy silnic.

2014-05-18 18:31:44

Zdravím pánové a dámy.

14 dnů mám mondeo 2004 GHIA z německa po obrovském servisu včetně nové spojkové sady.

S**ou mě dvě věci.....spotřeba ukazuje průměr 6,4l/100 ale mě se zdá že ta ručička padá nějak rychle.Z téměř plné nádrže(necvakla pistol)jsem byl na půl nádrži a ted jsem dotankoval do cvaknutí 32 l Přidávám aditivum WIF.

Přece nemůžu ujet na půl nádrže 300 km!

Motor 96 kw,6-ti kvalt

Děkuji za případné rady

2014-05-18 18:54:05

no nádrž ma 58 litrů, takže jak se tu dočteš je dojezd cca 800-900km dle spotřeby, stylu jízdy a dalších aspektu co ji ovlivní. Jinak palubak ukazuje trochu podivné a mne proměřuje 0,2-0,4 litru na prumerné

2014-05-18 19:16:00

rastibicek: ona ta ručička je poměrně dost líná než ukáže pravdivou hodnotu . Stačí stát z kopce atd

 petrdepo  
2014-05-18 19:20:45

benda.s: Přesně, jak píše Vaclav30. A navíc neukazuke lineárně, ale jen dost přibližně.

2014-05-18 20:19:33

rastibicek:

To co popisuješ je zcela běžná věc. Na velký dojezd to chce lehkou nohu, a žádné rychlejší rozjezdy. Je to hodně citlivý.

Pak hold budeš mít velkou spotřebu.

Na palubním počítači uvidíš přesně jakou máš spotřebu po jeho vynulovaní. Nebo pokud máš zobrazenou aktuální spotřebu.

2014-05-19 18:33:45

tomenzino: Děkuji za ohlasy.

No věřte že jezdím dle předpisů a mimo obec kolem 100km/k.

Vozím dítě a nemám kam spěchat a dokonce k závodění mě nedonutí ani mladík s jednou rukou na volantu co se ramenem opírá o ruční brzdu

Dnes jsem vyměnil palivový filtr tak uvidíme.

Jen mě zarazilo,že ručička padá dost rychle

Včera jsem tankoval a jak najedu stovku tak doberu do plné opět.

Ještě jednou díky

2014-05-19 21:16:37

rastibicek:

Nejspolehlivěji změříš spotřebu na celé nádrži. Naber do plna na jedné stanici až cvakne pistole. Jezdi normálně a nemysli na to, že měříš spotřebu. Až se ozve "žebravý voko", tak zajeď na stejnou stanici a opět naber až do cvaknutí, ideálně na stejném stojanu.

Dle mého posledního měření jezdím s 2,0TDCi 85kW "pětikvalt" za 6,23L/100km s přesně rozděleným nájezdem dálnice/město. Takže průměr... a jezdím jak potřebuji... ani páprda, ani závodník. Dle situace. Naposledy 890km

 petrdepo  
2014-05-19 21:19:53

awast: Navíc si takhle ověříš, jak přesný je palivoměr v přístrojovce.

2014-05-20 20:27:16

Zdravím

Tak včera jsem vyměnil palivový filtr(následovalo roztažení na laně) a jel jsem dotankovat do plné až cvakla pistole.

Vynuloval počítadlo a dnes při cestě na noční jsem jel opět tankovat po ujetí 93 km protože další pumpa poblíž není.

Chopil jsem se pistole a čekal kdy cvakne.....cvakla při 5.5 litru ale já ještě zmáčkl a benkalor ukázal 5.8 a tak ještě jedno zmáčknu ale to už bylo až po hrdlo a počet natankovaných litrů se zastavil na 6.0 l.

Takže nyní můžu kalkulovat že to žere cca 6.1 až 6,3

2014-05-21 05:25:47

rastibicek: rvát to tak až k hrdlu není moc okej. Pistole vypne a to vsjo


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14