Fórum - Téma


Spotřeba+Focus-zkušenosti se spotřebou


Fórum Focus I Spotřeba+Focus-zkušenosti se spotřebou

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2

2010-08-16 18:37:27

pro DanyP: nech si vyčistit škrtící klapku..brácha na fábii měl obdobný problém, ony se rády zasnášejí parafínem..známa na mercedesu si ji nechává pravidelně čistit každých 15 tisíc

2010-10-28 11:47:10

1.6 Focus r.v 99. bere kolem 7l

2010-10-29 09:07:09

  • -Deny---Čus,já mám ten samej problém,že se mi po vyřazení za jízdy otáčky drží tak zhruba na 1200,tak sem se chtěl zeptat jestli jsi to nějak vyřešil??????

2010-10-29 09:42:24

A když pak zastavíš tak otáčky hned klesnou???Já že si auto drží vyšší otáčky při vyřazení kvůli posilovačům,mě to u auta dělá taky,když vyřadím a dojíždík třeba ke křižovatce tak jsou otáčky taky kolem těch 1200 a pak jak zastavím tak klesnou.

2010-11-01 08:22:18

Jo přesně tak,když zastavím tak klesnou.Ale to si nemyslím že by to bylo kvůli posilovačům.Zaprvé to nedělá vždycky,převážně za studena,při zahřátém motoru občas a za druhé se mi to zdá divný sem ještě neslyšel že by to nějaký auto mělo.

2010-11-01 08:23:25

Podle mě je určitě něco špatně.Nejspíš nějakej ten snímač otáček.

2010-11-01 08:23:34

Podle mě je určitě něco špatně.Nejspíš nějakej ten snímač otáček.

2010-11-01 08:42:24

Je to naprosto normální, studený motor si drží vyšší volnoběh, protože je studený, to znamená než se dostane do provozní teploty, tak si drží vyšší volnoběh, který postupně v čase padá níž až na běžný volnoběh vozu. Když za jízdy vyřadíš a motor si drží vyšší volnoběh, tak je to taky normální, protože to dělá každé auto, ale né kvůli posilovačům, ale kvůli snadnějšímu řazení rychlostních stupní, prostě aby na sebe líp navazovali a necukalo s tebou auto jako koza. Věř nebo ne, ale když se na to zaměříš, tak to dělá každé auto. A to nejen ford, ale i jiné značky vozů.

2010-11-02 08:09:52

No jo to vím že si studený motor drží vyšší otáčky ale tak maxi.1000 a ne 1200 a výš,a při vyřazení rychlosti,že by si auto drželo vyšší otáčky to sem si teda nikdy nevšiml a to už sem pár aut řídil.A taky jde hlavně o to že to dělá nepravidelně jak kdy a někdy dokonce kolísají rychle posobě 1000-1200 několikrát za sebou.

2010-11-02 09:49:38

Tak pokud to chceš nějak řešit, tak přejdi a vyčisti, škrtící klapku, volnoběžný ventil, překontroluj sání a podtlakový hadičky. Případně to může dělat snímač rychlosti co je mezi motorem a převodovkou. Ještě bys mohl pořeměřit jestli správně funguje potenciometr škrtící klapky, respektive snímač polohy škrtící klapky. Nebo odvzdušňovací ventil klikové hřídele, či snad snímače polohy vačkové hřídele, klikové hřídele a teplotní čidlo.

2010-11-02 13:36:01

No jo ono je toho dost.ale o té klapce jsem se už tady taky něco dočetl.budu na to muset mrknout.sice teda nevim kdy ale snad se k tomu dostanu

2011-01-07 19:14:40

Dobrý den,měl jsem ten samý problém s otáčkama.Diaognostika mi psala že je špatná směs.Nakonec jsem zjistil že je prasklá podtlaková hadice která přisávala falešný vzduch a tím mi blbly otáčky,hadice stála ve fordu cca 400kč a problem byl vyřešený.

2011-04-17 19:21:30

Ahoj,ja mam spotrebu na 1.6

Ekonomicky-6.5 - 7 L

Sportovne-9 - 12 L

2011-09-05 22:35:39

Zdravím.Mám ford focus 1,6 16 ventil v benzínu.Po třech měsících mám průměrnou spotřebu 7,4 l.Čekal jsem i nižší,ale jsem v celku spokojen.Ale je to o tom jak má kdo těžkou nohu a jak řadí.Jinak auto je vyrobeno ve 2008 prosinec.Najeto 26 000 km.

2011-09-15 13:27:13

Ahojte,

mám FOFO 1.8, 66KW TDDI r.v 1999 a spotřebu mám ve velkém techničáku psanou tuto 7,0/4,4/5,4. Můžu se na tyto údaje trochu spolehnout? Nemám palubní počítač

Děkuji za info

2011-09-15 14:33:27

Ta hodnota je víceméně teoretická. Zřejmě ti nezbude nic jiného než si párkrát zapsat kilometry při tankování a spotřebu si spočítat.


Odpovědět

1  2