Fórum - Téma


Sportovní vzduchový filtr ano či ne


Fórum Tuning a úpravy Sportovní vzduchový filtr ano či ne



1 ......... 5  6  7  8  9

2014-04-30 20:17:56

hupino: No a ty se ptáš proč? Odpověď je tady,to je snad jasné ne?

http://www.youtube.com/watch?v=iacem6efboY

2014-04-30 22:10:39

mozol:

tak to už vůbec nechápu, jakou má spojitost sportovní filtr, 13.místo na slalomu a Konice?

2014-05-31 15:12:17

mozol: tak ten rozdíl s prominutím nevěřím ... předtím 170 a pak 215 i víc ??? 1,6 by jela přes 215 ?

2014-05-31 15:38:16

mozol: Taky jsem se chtěl zeptat, ale nechtěl jsem být první

2014-07-09 23:09:41

mozol: jo jasně myslíš že ti ta tvoje vložka něco změnila ve výkonu. změnila akorát možná to že to má hlubší zvuk a možná lítá vetší bordel do sání, a co se týče výkonu tak to přidálo možná řikám možná 0.5 kw promiň ale sportovní filtr neni žádná vyhra.

 petrdepo  
2014-07-10 09:19:42

kubix31: To, že by sportovní kuželovou vložkou do motoru lítaly nečistoty je nesmysl. Filtruje úplně stejně, jenom tím, že má až o 30% větší účinnou plochu než originální filtr, klade nižší odpor sání a tím se do motoru ve vyšších otáčkách stačí nasát více vzduchu. Tím se také o 2-3% zvedne výkon. To je znát hlavně u benzíňáku, protože točí větší otáčky (běžně do 6000). Na zjištění, že to tak je, ti stačí metr a obyčejné kupecké počty (a nebo kdo je nezvládá tak kalkulačka). Mozol chtěl zřejmě naznačit, že původní originální filtr byl zanešený a motor měl snížený výkon tak, že se mu už výš než na 170 nechtělo a po namontování toho sportovního obživl zase na plno. Sportovní kuželový filtr má navíc výhodu, že ho stačí vyprat ve kbelíku se saponem a použít ho znovu.

2014-07-10 10:03:52

kubix31:je zřejmé,že nemáš ponětí o čem to tu mluvíš. První si pořádně nastuduj pojem sportovní filtr a pak něco napiš. Ještě jednou pro ty co to nechápou. Petrdepo to tu napsal správně a nehledě k tomu,že vše souvisí ze vším. Nejde jen nacpat tam sportovní filtr,ale je třeba táké upravit sací potrubí,svody a výfukové potrubí,tak aby odvod spalin,byl možná co nejednoduchší. Proč asi ? to si nastuduj. jinak jsem už zde psal několikrát a už to psát nebudu. Konstrukční rychlost mého vozu je evidována na velkém TP. /je tam 170km.) Po úpravách motoru a sání a výfuku a dalších věcí se mi podařilo na dálnici dosáhnout rychlosti 215km/h. sám jsem překvapen.

kdo nevěří,tak vemte prachy na pořádný flastr,kdyby nás chytli a já ho svezu.

jinak kubix31. Nemyslí sportovní filtr typu silonová punčocha,co jsme dělali v 80letech na dvoukomorovém karburátoru na žiguliku.

 petrdepo  
2014-07-10 20:21:32

kubix31: Ještě doplním - sportovní kuželový filtr KN nepotřebují nafťáky, protože ty mají turbo a poměrně nízké otáčky a také by se při 6000 ot/min asi potkaly (až na velice vzácné čistě sportovní verze).

2014-07-13 17:14:36

to jo tyhle kecy fakt mám rád dál jsem tam sportovní filtr a je s toho letadlo pěkná kokotina ale dobře žíjte si v tom snu že dám filtr a hned mám z 66kw 182kw a letí to jak debil že audiny nestíhaj neřikám že když dáš leštěny svody snižiš hlavu dáš ostrou vačku a trochu si pohraješ s dávkou paliva že se něco nezmění to ne ale ten filtr je jen třešnička. rozhodně ti to výkon nenažene a ani to nepoznáš

2014-07-13 21:22:28

kubix31: Ty ses nějak rozjel..

2014-07-13 23:30:45

kubix31: Mýlíš se chlapče

 petrdepo  
2014-07-14 12:45:00

ford666: On se kubix31 dívá na věc z pohledu nafťáka a výsledky u benzíňáků přehlíží.

mozol: A jak se motoru líbilo těch cca 7000 otáček ? Nebo jsi měl namontovaný větší rozměr pneu ?

2014-07-14 16:05:30

Ja ktomu řeknu jen to že na naftě co jsem měl tak to jen vylepsilo zvuk.Nyní mam sportovní filtr na dvoulitru a jen ten filtr na brzdě dal dva kone

 petrdepo  
2014-07-14 16:44:53

Švejk: To přesně potvrzuje moje slova - 2-3% navíc u benzínu. Ale jsou něvěřící tomášové (pardon - nevěřící ropáci).

2014-07-14 17:14:46

petrdepo: Problem techto filtru je v tom ze zacinaji fungovat az kolem 3tis otacek a u ropy je tohle nesmysly.Ještě bych mel dodat že uni filtr tohle neudela ja mam v aute sani presne pro ten motor.Taže za me filtr ano ale jen komplet včetne trubky a ne jen uni vlozku.

 petrdepo  
2014-07-14 17:31:35

Švejk: Já mám od kuželového filtru Green Power (a za ním následující váhy vzduchu) gumovou hadici cca 0,5m k sání motoru. Původně byla mezi originálním filtrem v boxu ještě další hadice cca 0,6m k té váze vzduchu. Tuhle sestavu provedli ještě v Itálii při čipování motoru (jak jsem našel v protokolu). Celkem zvedli výkon ze 76 kW na 86 kW (ze 103 HP na 118 HP). Ale takový výkon už dnes asi nemá.

2014-07-14 20:27:46

nekoukám na to z pohledu ropy mám rád benziny i naf´táky švejk napsal že to přidalo 2 koně otazka je jestli je poznal a nebo až když to dal na válce tak vylezl magický papír s brutálnim narostem výkonu 2 koně. Je mi nejak tak jedno co si tam kdo dá. Jen mě trochu vadí že to tady někteří popisují jako že to tam nacpeš a auto rve asfalt a maximálka leze do nesmyslu neveřim moc tomu že někdo pozná dva koně, ale samozřejmě že chápu že každy chce mit koníky navíc kdo by nechtěl ale ten filtr to opravdu moc nevylepši. Návic se mi to pod kapotou moc nelíbí ale to je na vkusu každýho jedince,když už bych tam teda nutně musel mít sportovní filtr tak bych tam dal vložku která pasuje do origo fitrboxu.

 petrdepo  
2014-07-14 21:01:23

kubix31: Jenomže ta originální papírová vložka nemá při vyšších otáčkách (nad 4000) takovou propustnost vzduchu, jako ta sportovní. Díky tomu je také o několik % nižší spotřeba, protože motor má více vzduchu. Oni asi ví dobře, proč ji tam dávají (a nejenom v té Itálii jako u mé Fiesty, ale i jinde). Za originál musíš zacálovat při každé výměně, sportovní stačí vyprat.. V originál boxu papírová vložka navíc saje víc sajrajtu ze silnice, protože saje u podběhu kola. Navíc já nekoukám u toho, co je pod kapotou, na krásu, ale na dobrou funkci. Svým způsobem je to také druh tuningu. Někdo zase dělá tuning tak, že z původního vzhledu dělá monstrum, které s původností nemá moc společného. Vše ale záleží na mentalitě majitele

2014-07-14 21:32:51

kubix31: Ty dva kone navic nepoznas to je jasny jenze ja tam mam navic jeste jinou vahu vzduchu jiny zapalovaci kabely a chip motoru a vyhozenej kat takze nyni je vykon 158 koni a tech 28 koni a 35 NM uz poznat je fiitr jsem daval jen kvuli doporuceni firmy ktera delala tu upravu kdyz pridas kone musis dat motoru i vic zduchu a seriovy filtr je na slaby

2014-07-14 21:34:43

petrdepo: stou spotrebou to neni tak slavne ja jsem mel puvodne spotrebu cca 10 litru a ted su na 13


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9