Fórum - Téma


spolehlivost nafta vs. benzin v plynu


Fórum Pokec všeobecný spolehlivost nafta vs. benzin v plynu



1  2

2011-08-29 10:56:28

zdravim vsechny....poprosil bych vas o radu ci zkusenost....koukam po Mondeu 2001-2003 a mel jsem spadeno na 1.8 nebo 2.0 v TDCi, ale jak se tady docitam...mohl bych si nabehnout co se tyce servisu...nebude tedy lepsi... koupit benzin a predelat ho na na plyn...mate s tim nejakou zkusenost...dekuji predem za vsechny odpovedi..

Vejtek

2011-08-29 11:58:47

zdravim, no abych tak řekl, tak ta 1,8 pomalu nejede (máme na firmě), korte jestli to dáš do plynu. u plynu záleží jakej máš nájezd km, aby se ti ta montáž (a udržba) vyplatila. ohledně nafty po které ty koukáš, je to ruská ruleta. v naftě bych koukal spíše na mondea 2003+.

2011-08-29 13:07:09

diky za nazor....kamos ma 1.8 a je fakt, ze je to docela plína....takze teda 2.0 no zas tak moc toho nenajezdim. (kazdej den do prace a pak nejaky ty pojizdky) ale proste nechci abych jezdil za 8 litru....to si radsi priplatim a mrsknu tam ten plyn. myslim, ze na udrzbu bude ten benzin lepsi ne?

2011-08-29 13:26:08

tak benzin je všeobecně lepší na udržbu. nafta má kratší intervali plus je tam turbo a podobné krásné věci. u benzínu ti ale taky má co odejít. je tu o tom taky krásné téma. pokud toho moc nenajezdíš tak tam radši ten plyn nedávej. pač sice budeš nějákou dobu jezdit za levno ale když si to propočítáš co dáš za instalaci plynu, tak se musíš sám rozhodnout jestli se ti to vyplatí, ael pokud toho moc nenajedeš tak bych to tam ani nedával. já osobně radši naftu než benzín, ale to je zase věc názoru, nebudu tě tu ukecávat k naftě. korte když nafty v tutom období byly poruchové až až. leda bys zapřemýšlel o tddi motoru. když bych koukal po benzínu tak bych bral spíš tu V6. at už 2,5 nebo 3,0. tuty motory už alespon jedou. možná i ten dvoulitr, nevim v tom sem nejel. ale v 1,8 sem jezdil dříve většinu mojich služebních cest a stačilo mi to. na okresky se to ještě jakžtakž dalo ale na dálnici to byla lemra líná (nemluvě když to naložíš).

2011-08-29 13:36:52

ted jsem koukal na ty roky 2004 + v dieselu a taky se to da poridit za rozumnou cenu... v cem se lisi ty motory teda, ze po tom roce 2004 byly lepsi?

2011-08-29 14:26:12

jiný euro. takže proběhla menší změna v motorech a to že tam je lepší čerpadlo (u těch starších modelů odcházelo a špony z něj poslali vstřiky do věčných lovišť), vstřiky mam za to že jso utaky použité jiné a je tam jiné turbo. to jsou asi hlavní věci, možná i jediný, nevim. každopádně stejně musíš dávat pozor na kvalitu nafty, ale to máš u všech moderních nafťáků stejný.

2011-08-29 17:49:19

no tvl....tak to vubec nevim...jestli teda naftu a nebo benzin v plynu....porizovaci cena bude stejna..cca 100 tis ...kazdopadne diky za rady...ale jsem tam, kde sem byl... nerozhodka hroznej

2011-08-29 18:05:47

no pokud nebudeš mít obří nájezdy aby se ti ten plyn vůbec vyplatil tak na něj rovnou zapomeň. Za prvé vstupní investice kolem 30000, zaklepaný ventily, vypálený sedla, rychleji odcházející vejfuk a kaťák, neustálé seřizovaní systému atd. O vyšší spotřebě a nižším výkonu ani nemluvim. A co se týče dieslu tak leda jak píše Deli TDCi po roce 2003, nebo TDDi před fl, tam ovšem musíš počítat s nižšim výkonem a vysoce traktoroidnim chodem motoru. Toť můj názor

viki  
2011-08-29 19:28:57

pokud na jedeš víc jak 20-25 tis km,tak tdci

2011-08-29 19:47:03

a ty TDCi po roce 2003 stoji opravdu za to?....ja jsem se o Fordy nikdy moc nezajimal..ale ted potrebuji nejakeho pekneho kombika okolo 100 tis do ktereho nechci moc investovat...premyslel jsem o oktavce, bmw E39 a honde civic Aerodeck...a to mondeo je mi z toho nejprijemnejsi...ale vim o nich prd...nechci koupit ropaka a hned do nej tlacit korunky

2011-08-29 19:53:53

no už mají odolnější vstřikovací systém a čerpadlo, každopádně to nevylučuje že budeš muset investovat např. do repase vstřiků, turba atd. taky je dobrý dát pozor na filtr pevných částic to je taky "vymoženost" která dokáže přidělat dost vrásek na čele. Některý ho maj, jiný ne, záleží jakou splňujou emisní normu

2011-08-29 20:10:17

takze teda koupit spis bez nej jo? jestli to dobre chapu...

2011-08-29 20:26:08

no pokud chceš mít klidný spaní tak jo

2011-08-29 20:38:18

a vis jaka to je norma bez nej prosim te?

2011-08-29 21:07:08

Měl jsem plyn v oktávce II 2006, spokojenost, musel jsem ale jezdit častom na seřízení kvůli spotřebě. Teď mám mondeo TDCI , stejný rok za 50% cenu a jsem o5 spokojený. Pokud je to slušně servisované a ježděné auto neboj se toho.

2011-08-29 22:05:28

no nejsem si uplně jistej, ale myslim, že s nim to bude 4 a bez něj 3...

2011-08-29 22:23:17

ok, super díky kluci....

2011-08-30 07:54:40

s tím filtrem by to mělo být jak bylo řečeno výše. bez něj euro 3 a s ním euro 4, až na 2,2 tdci, ten tutu blbost nemá. ale zase bych se toho filtru nebál, když to občas proženeš po dálnici tak se vypálí a je to fajne. couračky po městě v nízkých otáčkách mu moc dobře nedělají. prostě to chce občas vytočit aby se vypálil.samozřejmě lze to i třeba na čtverku, neni potřeba s tím hned valit 200

2011-08-30 15:22:41

Deli, to se pleteš, i některý 2,2 TDCi ho mají, záleží pro jaký trh byli vyrobený

2011-08-30 15:36:08

jop to je možný. jestli to měli jiný trhy netušim.


Odpovědět

1  2