Fórum - Téma


Spokojenost s Mondeem


Fórum Pokec všeobecný Spokojenost s Mondeem



1  2  3

2011-08-21 16:44:08

Je to přesně týden, co jsem se stal majitelem Mondea Combi TDCI 85 kw rok 2006. Vůz jsem kupoval u dealera ford se servisní knížkou najeto 220000 km, každých 20000km servisovaný. Prodal jsem octavku 2006 za velmi slušný peníz a část peněz musel na dva roky investovat do nemovitosti. Před sebou jsem měl velmi těžký úkol do 5 dnů sehnat auto s limitem 100000,- Kč. Nebudu popisovat svou anabázi po bazarech a soukromnících, kdy jsem byl smířený s ohrkanou fabií. Málokdo si však dokáže představit co se za tyto peníze v bazarech objevuje za hrůzu. Nicméně se ze dne na den objevilo výše uvedené Mondeo s plnou výbavou vč. 6 kvaltu a já neváhal. Samozřejmě nejsem dnešní a s určitou investicí počítám, nicméně ceně kolem 100000 bez dph nešlo odolat. Auto má 2000 km po servisu a já se vracel se spotřebou 5,9 litrů dom. Potom, co jsem začal studovat tyto stránky jsem se docela zhrozil, co jsem koupil za auto, je to opravdu tak špatné s kvalitou vozů"? Zakládám tedy toto téma pro lidi co jsou se svým autem naopak spokojení.

2011-08-21 17:26:37

ahoj, myslím si že se nemáš čeho bát. je to je o kusech stejně jako u všech aut. tuty nafťácí byly problémový hlavně do roku 2003. samozřejmě to tam nechce lejt kdejakou naftu, ale to máš dneska u všech naft stejný. je fakt že sto tis bez daně mi za to auto příjde málo. samozřejmě o tvém autě moc nevim.

2011-08-21 18:43:54

Díky za malé uklidnění. S tou cenou je to opravdu klika. Zjistil jsem si co za firmu auto užívala, nebyla to firma stavební nebo něco podobného, ale firma poradenská.Kupovala po odpisu, forda nového. Na zadních sedadlech pomalu nikdo neseděl. Nechtělo se jim už čekat na prodej a ze dne na den slevnili o 30 tisíc.

Právě té ceny jsem se trochu bál, ale člověk v životě musí občas něco rysknout. Navíc to auto má najeto něco přes 200000 km. Po cestě zpět jsem byl obrovsky překvapen z konfortu a pohodové jízdy. Navíc to ticho, mě proti oktávce překvapilo.

2011-08-21 18:56:02

tak oproti oktávce je to kapku rozdíl, je to i jiná třída :Djá taky při koupi zariskoval bohužel, no a za dva měsíce sem byl v servisu za 20 tis a po dvou letech při 170 tisících turbo. ten přede mnou se s tím holte nepáral. lae neduhy vychytány a jezdim jak za mlada. no teda ted sem zase v servise, ale kvůli jednomu frajerovi s horkym řidičákem v dacii.

2011-08-21 19:59:37

Chlapci vy tady srovnáváte Forda s takovým hnusem?To snad né.

2011-08-21 20:41:17

Je fakt, že s nějakými náklady do oprav počítám. Nicméně když srovnávám starší příspěvky tak zjišťuji, že závratné ceny náhradních dílů (setrváky, turba, trysky) o spotřebě nemluvím, klesají k stravitelným hladinám.

Během týdne přihodím několik fotek a popis auta.

2011-08-21 20:59:32

Dobré téma , přidávám se . Můj stařeček Mondíček Mk1 je dobré auto , jsem s ním spokojen, samozřejmě vzhledem k stáří vozu vyžaduje investice - najeto 196 000 km - ale jsem si jistý že bych už do jiný značky nešel , možná po čase něco s klimou , tu nemám , motor jde jak hodinky , pouze před třemi týdny po cestě domů z dovolený začal cukat motor a občas jít na 3 válce tak si říkám copak se děje , doma jsem vyndal všechny svíčky , pravda při koupi vozu si je nezkontroloval po ujištění předchozího majitele že mají najeto asi 30 000 km . To sice byla zřejmě pravda , ale zastrčím spárové měrky a co vidím ? 3 svíčky vzdálenost elektrod 1,4 mm a u jedné dokonce 1,5 mm ! Tak jsem zmenšil vzdálenost na 1 mm a závada odstraněna . Motor jde jak hodinky a tah má jak d´ábel ( tedy vzhledem k obsahu 1.8 85 kw ) . já jsem tedy se svým Fordem spokojen a myslím si , že má podstatně víc kladů než záporů a pokud by výrobce věnoval více pozornosti ochraně proti korozi která je u Fordů bohužel pověstná , tak by bylo málo věcí , které by se mu daly vytknout a někteří lidé by už konečně přestali říkat že Ford je mord a podobný nesmysly . vaman

2011-08-22 20:22:54

Vidím, že si spoustu věcí uděláš sám Tak ať slouží ještě dlouho. Neb auto musí sloužit nám, né my jemu

2011-08-23 13:03:34

Berys

I já se zde hlásím k těm nad míru spokojeným. Mé Mondeo jde na 240 000 km a chodí jak hodinky. Problém vstřiky mě nic neříká. Jak už bylo psáno "hlídej si naftu" a lij adetiva.

2011-08-23 18:55:07

zrovna před chvílí jsem stál s STčkem u nás před kaufalndem a když se vracim s nákupem, tak vidim u mojeho auta stát dvě neznámý holčiny, tak přijdu, odemknu a oni prej "máte hezký auto", to není špatný na skoro deset let starýho Forda jinak taky jezdí dobře, občas sice maličko pozlobí, ale to každý auto

2011-08-23 19:13:35

Doktore a nenechals je tam stát? Jestli jo tak radši nic nepiš.

2011-08-23 19:43:25

Otázka, kolik těm holčinám bylo

2011-08-23 20:50:57

no vypadali že přes 15, takže už to šlo

2011-08-23 20:57:39

Ukázal jsi jim aspoň interiér? Všem dívkám ho ukazuješ a neřikej že jim ne?

2011-08-23 21:06:05

no ale lepší by bylo kdyby byla už tma za 1. by lépe vyniklo moje zelené osvětlení a za 2.

2011-08-29 20:12:15

Po najetí cca. 2000 km si dovolím malé pokračování, protože mě to auto prostě překvapuje. A to velmi pozitivně. S autem jsem najezdil 60% ve městě a 40% dálka. Spotřeba 6,9 město, 5,9 dálka. Spotřeba je velmi závislá na práci s řadicí pákou a využívání otáček vozu, které jsou ideální mezi 15000-2000. Po nasednutí do auta mám pocit, že sedím v autě, které má najeto max. 80000 km. Podvozek o sobě dává vědět jen na velkých nerovnostech, a to tak, že člověk alespoň tuší, že tam nějaký podvozek vůbec je. Ze začátku jsem byl trochu rozpačitý ze zvuku startujícího motoru, který je hlučnější, než jsem byl zvyklý ze škodovky a měl jsem strach z odcházejících vstřiků. Nicméně jen do minimálního zahřátí, kdy se vzrůstající teplotou není v autě prakticky slyšet. Vnitřní spínače a ovladací tlačítka nenesou sebemenčí stopu užívání, kdy nemizí z tlačítek barva, nebo pokovení tak, jako u nejmenované konkurence. Řazení přesné, bez známek vůle,nebo vychození a po zařazení šestky bych jel nejraději dalších 20000 km. Překvapuje mě i práce turba, které o sobě nedává vědět žádným kopancem, ale nádherným, pravidelným zátahem, kdy člověk opět musí dobře využívat řazení. Využívání převodů, práce se spojkou je achylovou patou dalšího stavu celého vozu. Při vypínání motoru je trochu slyšet setrvačník, dle mechanika, který jich již pár vyměnil ještě minimálně 30000 km vydrží. Myslím, že stav nejenom dieslového Fordu závisí na tom, jak se člověk k autu chová a jakou údržbu mu dává. Taky hodně záleží na štěstí při koupi staršího vozu, dnes už jsem přesvědčen o tom, že člověk neudělá chybu s koupí vozu s větším nájezdem a servisní knížkou než opačně. No každopádně jsem v době nákupu přemýšlel o fabii, nebo oktávce, bohužel za tu cenu v hrozném stavu, takže nákupu Forda vůbec nelituji. Problém je ovšem s mojí ženou, která odmítá řídit autobus :) O další nájezdu budu informovat.

2011-09-02 23:25:30

No chlopi,já kupoval monďasa z důvodu potřeby většího kufru a oproti mé bývalé AUDI 80 jsem hodně zklamaný z dílenského spracování,použitých materiálů,ochraně proti korozi..Taky ceny ND jsou jednou tak dražší než na tu 80-ku..Na druhou stranu je monďas větší a pohodlnější a vybavenější..No je to ''něco za něco''..

2011-09-03 14:48:59

Mám Mondeo rok 2006 a o korozi tedy nevím nic. Dílenské zpracování se mi zdá v pohodě, a pokud tam je, tak 50% rozdíl v cenách vozů to hravě dožene. Co se týče cen náhradních dílů, tak rozhodně propastně rozdílené nejsou, stačí je vhodně vyhledat na netu.

2011-09-08 11:30:35

zdravim,mám tdci,12/2004,a asi sem moc dobře nekoupil,vypadá to na výměnu turba,setrváku,a zkontrolování vstřiků,za tepla to trochu začne klepat.jinak by to šlo,to že jde jen část vyhřívaného předního skla,nebo jen jedna vyhřívaná sedačka,to by mě ani nevadilo,na to to nejede,jen člověk chce výbavu a stejně půlka věcí nejde.jinak auto lítá,je to 96kw,ale turbo nějak hučí,má větší vůli v ložiskách,ta vrtulka jak je na straně od sání.ale ještě neni stoprocentní,že to tim je.ten pazvuk.furt se nemám k tomu zajet k nákýmu odborníkovi.

2011-09-08 19:17:36

já jsem s mojim mondeem 2,0 tdci 96 kw spokojen. jede to slušně, nesrovnatelně oproti 85 kw (s tím jezdím v práci). bohužel už jsem si prošel výměnou turba a musel sem do toho nasypat 25 tis po koupi. holte sem vybral špatnej kus. ale jinak spokojenost největší.


Odpovědět

1  2  3